TAYLORS POV
We waren allemaal al in de zaal. Ik wist dat er iets aan de hand was. Maar iedereen leek gewoon normaal en blij. Ik zag Lisa volgens mij zelfs uit de deur gaan. Het zal wel niks zijn. Net toen ik dat dacht gingen de deuren open. Mijn mond viel open. Ik had Lisa nog nooit in een bruidsjurk gezien. Ze zag er adembenemend mooi uit, maar Jenny was knapper. Ik bekeek haar. Ze was hard aan het huilen maar niemand zag haar. De onderkant van haar jurk was vies geworden en haar haar was uitgezakt. Ik rende bezorgd naar haar toe. Ik zag Jenny met mijn ouders praten.
Ik was inmiddels bij de deur en hoorde haar hard huilen, maar dan ook echt hard.. Ik rende naar binnen.
"O-oh Taylor." En ze rende huilend in mijn armen. Ik omhelsde haar. Dit had ik gemist.. Wacht nee. Nee nee nee.
"Wat heeft die klootzak gedaan Lies" en ik keek haar indringend aan.
"H-hij zat te je weet wellen met een ander meisje.." En hard begon ze weer te huilen.
"Ik heb het ver-verknald Taylor."
Ik suste haar wat en begon met mijn psychologisch advies..
"Zat hij te zoenen?"
"Nee Taylor, hij had het met een meisje."
"Luister heel goed Lisa, het is zijn verdomde schuld en.."
"Nee Taylor. Je snapt het niet. Ik bekende wat over Jóu tegen Anne en hij liep toevallig net langs. Maar het was op.."
"Wat bedoel je Lisa?"
"Ik.. I-ikkuh.. Nou ik heb dus zeg maar soort van.."
"Jaaa"
"Bekent dat ik nog van je hou." Zei ze met een zucht en heel snel.
Wow. Wacht wat? Mijn god. Shit!
"Maar op een vriendschappelijke manier. Maar dat stuk hoorde hij weer niet." En ze rolde met haar ogen.
Ik kreeg echt een steek in mijn hart toen ze zei "maar op een vriendschappelijke manier". Geen idee waarom.
"Lisa hij is je dus echt niet waard. Als ie daarom al flipt, kom op. Je verdient iemand die echt van je houd want je bent een geweldig en prachtig meisje en je laat mijn hart nog elke dag sprongetjes maken. Als je dat al met mij doet, terwijl ik echt houd van Jenny, dan weet ik het ook niet meer. Je kan iedereen krijgen." Ze omhelsde me en fluisterde "bedankt."
"Je moet het aan iedereen vertellen Lisa. Nu nog, voordat het te laat is."
"Ja.. Maar ik wil niet. Ik houd nog van hem."
"Doe het gewoon."
"O-oke." Zei ze heel zacht. En gebroken. Die hufter. De klootzak. Hij heeft mijn meisje gebroken. Ze brak mij bijna met haar mee. Zo zacht was haar stem.
Woooooooooow wacht. Zei ik nou mijn meisje? Nee. Jenny is mijn meisje. Ik heb nog gevoelens voor Lisa diep in me maar ik houd van Jenny. Echt waar. Ik besloot maar weer de zaal in te gaan om Lies te ondersteunen.
--
LISAS POV
Daar ging ik dan. Ex bruid van Antonio. De bastard.
"eehm, mag ik iedereens aandacht?" Vroeg ik echt zacht. Ik had een gebroken hart. Ik voelde alsof ik elk moment flauw kon vallen. Taylor stond naast me met zijn hand op mijn schouder. Hij is echt lief geworden, maar ik heb geen gevoelens voor hem. Ik hield te veel van Antonio. Niemand hoorde me. Iedereen was flink aan het feesten.
"MAG ZE IEDEREENS AANDACHT" riep Taylor. Ik keek hem dankbaar aan. Hij glimlachtte even. Iedereen was gelijk stil.
"Antonio was net weg. Ik kreeg dat een uur geleden te horen, nadat hij had gehoord dat ik tegen Anne zei dat ik van Taylor hield."
Iedereen zei 'huuu' van geschrokkenheid en 'oooh'. Jenny kreeg tranen in haar ogen en keek me woest aan.
"Maar ik zei daarna op een vriendschappelijke manier." Jenny keek weer opgelucht en mimede 'sorry'. Ik knikte met een glimlach maar mijn ogen en wenkbrauwen keken triest en gebroken.
"dus ging ik op zoek naar hem. een bruid op de paden huilend. ik besloot omdat ik echt gebroken was een cocktail naar achter te werpen want ik zag in de verte een bar."
Iedereen knikte met een hand op hun hart. Ik had een ongelofelijk zachte stem en trillerig en gebroken. Af en toe sloeg het over. Ik had tranen in mijn ogen en hield mijn hart vast.
"ik keek wat om me heen in de b-bar en toen zag ik hem. hij had seks met een ander meisje."
Dit keer kon ik mijn tranen niet bedwingen en begon heel hard te huilen. Taylor omhelsde me dit keer niet omdat Jenny in het publiek zat. Mijn moeder kwam naar me toe nadat iedereen hun adem inhield en een paar vrouwen begonnen boos te geroezemoezen. Ik werd in een stevige knuffel gedrukt door haar en ze fluisterde:"De klootzak. Hoe durft hij mijn meisje zo te breken."
En op dat moment kwam hij hijgend en vies de zaal binnen. De deuren knalden open en hij keek iedereen aan. Mijn moeder liep op hem af en gaf hem een klap in zijn gezicht. Hij knikte begrijpend en liep het podium op.
"Oke mensen het spijt me dus echt. Ik dacht dat ze zei dat ze van hem hield. Ik kan er echt niets aan doen. Dus hierbij:
Lisa, het spijt me enorm. Ik ben een klootzak en watje geweest. Ik ging meteen naar de bar in plaats van dat ik om uitleg vroeg. Ik ben een ongeduldige sukkel en het spijt me enorm. Ik was zo dronken dat het uit de hand liep. Lisa geloof me, je hersenen werken niet meer mee. Ik wist niet wat ik deed. Het spijt me zo erg. Ik ben nog steeds een beetje dronken vandaar dat ik het nog weet. Maar veel nuchterder nadat jij, mijn mooie meid, de bar in kwam en liet zien hoe gebroken je was. Het spijt me enorm. Je bent mijn alles en nog steeds houd ik enorm van je. Ik hoop dat het wederzijds is." En hij begon te huilen. Oke, ik houd van hem. Moet ik hem vergeven? En toen vroeg hij het..
"Lisa. Wil je met me trouwen? Opnieuw?"
--
HEEEEY GUYS kort hoofdstuk iknow sorryy poeppies er komt vandaag nog een hoofdstuk dr'op! Ik ben echt lekker bezig mwahahaa, echt een wending dit.Ik heb ondertussen al 196 reads en ik ben jullie zooo dankbaar! 52 sterretjes omggggg en heeeel veel comments voor mijn doen. Jullie zijn geweldig met jullie positieve energie! Hierbij dus een shoutout naaaar de top 3 lieve mensjes whahaa:
Fayekoning
LeijtenIsMinex
@nisrienDnnJullie zijn geweldig voor je suuuper lieve comments! Jullie helpen me echt om verder te gaan. Thankyouuu! Xx
Qotd: welke stad wonen jullie? En welke klas gaan jullie volgend jaar?
Loveyaaallll
Kuss van H!
JE LEEST
The heart wants what it wants {deel 1, voltooid}
RomansaAls Lisa Taylor ontmoet merkt ze dat hij een badboy is. Als hij haar probeert te winnen protesteert ze waardoor er oorlog komt met hele grote gevolgen. Mijn naam is Lisa, en ik heb oorlog met dé ultieme badboy. Bring It On Baby. - GEEN CLICHÉ! Z...