LISAS POV
Het was weddingday! We gingen in de kathedraal trouwen aangezien mijn familie gelovig is. Ik niet. Het was een prachtige kerk. Ik zat in mijn kamer voor de spiegel te piekeren. Er gingen miljoenen gedachtes door me heen.
Wil ik dit wel?
Ben ik er klaar voor?
Houd ik wel van hem?
Houd Taylor nog van mij?
Gaat onze deal nog doo...
Wacht even. Wowowow. Even terugspoelen. Waarom komt Taylor ook alweer in me op? Nou ja. Ik schudde hard mijn hoofd. Natuurlijk ben ik er wel klaar voor. En ik houd echt van Antonio. Hij is zo lief voor me. Integenstelling tot Taylor. Over de duivel gesproken, ik hoorde op dat moment de deurbel. Ik liep naar de deur. Toen ik de deur opende keek ik hem recht in zijn ogen met open mond aan. Daar stond hij dan. Knapper dan ooit. Taylor. Hij keek me bewonderend aan.
"Eh, hey. Onze weddenschap staat nog vast?"
Vroeg hij vrijwel meteen.
"Ook hallo, en ja.. Ik denkt het."
"En? Heb je al iemand? Ik denk het niet wa.."
"Taylor ik ga trouwen. Vandaag."
"W-wat?!" Hij keek me vol pijn aan. Ik slikte de brok in mijn keel door.
"H-het spijt me. I-ik houd van hem."
"Eh- tja. Ehm o-oke. Ja."
Ik voelde me zo schuldig. Waarom? Geen idee.
--
TAYLORS POV
Wat? Ze gaat gewoon trouwen.. Vandaag al? Ik voelde een enorme steek in mijn hart. Alsof het langzaam brak. Maar ik ga me er geen zorgen over maken. Ik heb Jenny. Ze is perfect en ik wil haar. Niet die stomme Lisa. Nopee, ze is verleden tijd. Ze nodigde me wel uit voor haar bruiloft. Ik ga Jen meenemen als mijn date.
--
ANTONIOS POV
Vandaag is de grote dag! Lisa wordt van mij. Ze is al van mij maar nu wordt ze mijn vrouw. Ik houd van haar.
2 uur later..
LISAS POV
Ik was helemaal aangekleed. Mijn haren waren gedaan en mijn make-up zat vlekkeloos. Ik bekeek mezelf treurig. in de spiegel. Normaal zou ik heel blij moeten zijn. Dit zou de beste dag van mijn leven moeten zijn?! Maar op een een of andere manier ging dit zo snel..
"Hey schat."
Ik schrok op en pinkte een traan weg. Het was Anne.
"Hey."
"Heey hey hey, gaat het wel?" En ik begon te snikken op haar schouder. Haar handen tikten mijn wang aan om me te sussen.
"Kom op. Wat is er aan de hand."
"Nou, vanochtend kwam Taylor ineens aan de deur. Ik schrok me de pokken. Ik was verlamd toen hij me vastpakte met 1 hand. I-ik weet niet waarom."
"Oh mijn god Lies. Zeg me niet dat je gevoelens nog niet weg zijn voor hem."
"Anne.. Ik houd nog van Taylor."
"Maar ik houd meer van Antonio. Hij is de man met wie ik samen wil zijn. Hij is zo lief voor me. Precies wat ik nodig heb en hij is mijn alles. Tay heeft ook een vriendin. Dus ik ben hem echt vergeten, maar mijn gevoelens zullen nooit maar dan ook echt nooit weg gaan."
Anne keek me met open mond aan. Ik dacht dat ze me een klap ging geven maar verbazingwekkend niet.
"Ik snap je." En ze kroelde me.
--
ANTONIOS POV
"Anne.. Ik houd nog van Taylor." Die woorden galmen in mijn hoofd. Ze kwamen hard aan. Wat denkt ze wel niet? Deze bruiloft is zo over. Bitch. Fucking slet. Ik besloot nog gauw even naar de bar te gaan. Ik had al 10 shots op dus ik was zo niet meer helder.
"Hey schat. Whatsup?" Ik keek op. Een halfnaakt meisje met blonde haren. Damn, hot. Ik zoende haar volop en bracht haar naar een hokje. Ik tilde haar rokje op en haar slipje schoof ik uit. Dit had ik nodig. Afleiding.
--
Kort hoofdstuk, ik weet het sorry!
Zal de band tussen Antonio en Lisa weer versterken en gaat de bruiloft door?
#teamTay
#teamAnton
Loveyaall
Byee x
JE LEEST
The heart wants what it wants {deel 1, voltooid}
RomanceAls Lisa Taylor ontmoet merkt ze dat hij een badboy is. Als hij haar probeert te winnen protesteert ze waardoor er oorlog komt met hele grote gevolgen. Mijn naam is Lisa, en ik heb oorlog met dé ultieme badboy. Bring It On Baby. - GEEN CLICHÉ! Z...