Hoofdstuk 14

109 10 10
                                    

TAYLORS POV

Hoe kan ik nou zo dom zijn om haar met hem te laten trouwen? Ik ben echt een sukkel. Ik zat al in het vliegtuig met Anne, en Jenny bleef thuis. Anne besloot iets te vragen.

"Ehm, Taylor. Vindt je Lisa leuk?"

"Ja ik heb nog gevoelens voor haar.. Maar verliefd ben ik op Jenny. Ze is mijn meisje en ik ben trots op haar."

"Oh.."

"Ehm, vindt Lisa mij leuk?"

"Eerlijk? Geen idee.. Volgens mij niet."

"Eh, ow." Ik sloeg mijn ogen neer. Ouch.

--

ANNES POV

Ik keek hem aan via mijn ooghoeken. Hij was down asf! Aah, hij vindt Lies hartstikke leuk. Zo schattig.. Maar wat hij niet weet is dat Lisa loog over dat vriendschappelijk gedoe. Dat zei ze gewoon om Antonio voor zich te krijgen. Maar kijk wat er is gebeurt. Ze houd van Taylor maar ze kiest voor hem. Ze hield ook wel van hem maar echt meer van Taylor. Hij is echt een klootzak. Lisa ligt inmiddels in het Hawaiiaanse ziekenhuis. De dokters daar zijn echt goed.

--

ANTONIOS POV

Ik houd niet echt van Lisa. Het was allemaal een leugen, vanaf het begin al. I don't know why. Nou eigenlijk niet, maar ik was klaar mer haar bij de bruiloft want ik weet dat Taylor van haar houd en zij van hem. Dus karma, ik heb d'r geneukt. Alleen vond zij het niet zo leuk. I don't care! Ik ben in de bar en heb al 16 shots op. Ik ben ladderzat. Zo erg zelfs dat ik net een trio in bed had net.. 2 lekkere chicks. Zo heerlijk, ze neuken echt lekker.

--

LISAS POV

Ik zie niets, alleen hoor ik alles. Mijn spieren reageren gewoon niet. Zo stom dit. Ik lig dus in coma.

"Hey, waar is Lisa ehm, O'Donnel denk ik?"

Ik herkende de stem uit duizenden. Tay.

"He Lies. Wat een kutmongool. Ik keek je met open mond aan omdat hij zijn middelvinger opstak naar me na het ja-woord. Hij deed ook een teken dat hij je zou doen. Ik kon het niet meer aan en ja.. Ik ben weggelopen. Domste fout in mijn leven. Geef een knijpje in mijn hand als je dit hoort Lies."

Tranen rolden over mijn wang en ik verzamelde al mijn moed en kneep hard. Dacht ik.. Ik deed het gewoon!

"Yes! Goed zo lies." Hij ging we hoorde ik. 2 minuten later zat er een dokter langs mijn bed.

"He meid, goed gedaan. Het gaat super!" Tot ik niets meer hoorde. Mijn hart klopte heel langzaam en ik hoorde

PIEEEEP. Een hele lange piep voordat alles weg vaagde.

--

DOKTERS POV

Jammer. Haar bloedtoevoer is enorm aangetast. Haar slagader is helemaal verstopt geweest. Ik ben bang dat ze nu is overleden. Want haar hartslag stopte ermee omdat het geen bloed kreeg. Ik checkte haar polsslag. Ze was al helemaal koud. Nee, geen slag. Ze is officieel overleden..

Taylor ofzo en haar vriendin kwamen huilend bij haar staan.

"Nee, NEE LISA NEE. Laat me niet in de steek, neeee." Haar vriendin begon hard te huilen.

--

TAYLORS POV

Ik begon hard te huilen net als Anne.

DIE FUCKING KLOOTZAK HEEFT HAAR VERMOORD.

Ik pakte haar hand en fluisterde:

"Lisa.. Ik houd van je. Het is te laat, ik weet het maar ik houd van je." Ik kuste haar huilend en teder op haar lippen. Vol hoop keek ik haar aan maar er gebeurde niks. De dokters deden een zwart laken over haar heen. Ze was..
Ze was..

Dood.

The heart wants what it wants {deel 1, voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu