Hoofdstuk 7

170 13 6
                                    

LISA'S POV

Ik wist geen raad. Ik wist geen houding. Ik wist even niks. Tot ik een bekende stem hoorde. Mijn mond viel open wat geen goede beslissing was.

"Hallo schoonheid."

"KRAK KRAK"

Jep, je raad het al. Dat was dus Taylor die zojuist 2 eieren open had gebroken op mijn hoofd. Het meeste substantie is in mijn mond terecht gekomen.

"Ik lust je rauw." Grapte Taylor.

"Ha, very funny. Maak het touw nu maar open. Ik schrok zo er dat ik dacht dat ik dood ging Taylor. Je gaat te ver."

"Wowowow, sinds wanneer kan ons mevrouwtje boos worden? Ik dacht dat oorlogen geen grenzen kennen babe."

"Klopt babe. Maar dit is niet WO III."

"Kan me geen ene reet schelen schatje."

Ik schonk hem een fake smile terwijl hij het touw open sneed. Dit ging echt te ver.

--

TAYLORS POV

Ha! Ik heb haar mooi beet. Ik weet dat ik te ver ben gegaan, ik heb de taxichauffeur betaald. Nou ja, het was het waard.

Nu nog een chick vinden. Ha wacht maar. Dat gaat me lukken.

De volgende ochtend werd ik wakker. Ik liep met hoofdpijn naar beneden. Ik keek met een wazig beeld voor me uit. Ik knipperde nog een paar keer en zag dat het vandaag de laatste schooldag was. Yes! Ik ga vanavond al vertrekken naar Parijs in mijn eentje. Gewoon er even tussenuit. Ik had zo een hoofdpijn. Ik besloot mijn temperatuur op te meten. 39°C. Wow, dat is te hoog.. Ik besloot vandaag maar thuis te blijven. Veel interessants gebeurt er toch niet op school. Ik viel na aanraking met de bank gelijk in slaap.

"Tttaaaaayyyyllloooooorrrrr"

"Taylor, hallo?"

Ik keek gauw op. Het was mijn moeder. Ik hoorde haar eerst in slowmotion, daarna gewoon goed. Wow.

"Schat, het is al 7 uur 's avonds. Moet jij niet gaan naar Schiphol?"

"Oh shit dat is waar. Thanks mam."

Met een ruk stond ik op. Ik bekeek mijn outfit en het zag er niet slecht uit. Ik pakte mijn koffers die ik laatst in gepakt had van boven en schouwde ze over mijn rug mee. Ik liet een taxi stoppen en al gauw zag ik er een. Ha! Mooi optijd. Ik stapte naar binnen en hij reed richting schiphol.

LISAS POV

Ik ben vandaag naar school gegaan. We hebben eigenlijk niks gedaan. Ik mistte iemand in de klas.. Geen idee wie. Nou ja. Ik ging lekker naar Monaco bitchhh! Zo leuk.. Ik ging met Anne. Gewoon bff's onder elkaar.

Ik hield een taxi tegen om naar Anne te gaan. Maar eh, je raad het al. Een gast kwam weer mijn Taxi stelen. Ik bekeek hem met een boze blik. Wacht wat? Dat was dezelfde jongen als gister. Nu werd ik echt pissig.

"Hey gast, heb je niks anders te doen dan meisjes pesten zodat ze hun vlucht missen?!"

"Sorry babe. Mag ik het goedmaken met een etentje?"

"Oh nu denk je dat je me daarmee lastig kam vallen en ik doodleuk meekom? Je hebt me pissig gemaakt vriend. Nou opzouten voor ik link wordt."

"Ha, kom met me mee. We zetten jou eerst af."

"Best."

"Hohoho, niet zo snel schatje."

Hij deed de deur op slot. Wat een assholee!!!?

The heart wants what it wants {deel 1, voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu