TAYLOR'S POV
Nadat ik 2 eieren over haar hoofd had gegooid rende ze boos naar de badkamer. I donut care. Ik en verliefd? Asjeblieft zeg. Als mijn vader nog in leven was dan zou hij me in elkaar geslagen hebben. Hij zou de verliefdheid uit me slaan. Watje dat ik ben. Ik ga mijn player modus weer aan zetten. Charlotte! Zij is wel lekker. Ik schreef op een blaadje
'Charlotte'
Maar wat ik niet doorhad was dat ik haar naam ook mompelde. Lisa stond ondertussen al in de deuropening. Dat had ik niet in de gaten..
"Charlotte wat?"
"Nou, ik ga haar vragen."
"Verkering?!" Ik zag paniek en verdriet en jaloezie in haar ogen.
"Nee, daten."
"Oh, ehm.. Ja.. O-okee."
Was ze jaloers? Oh ja.. Ze had ook gevoelens voor me. Eeehh de 'ook' moet weg in de vorige zin. Denk ik.
"Prima. Dan ga ik met Sem."
"Hoezo?! Hij is een vieze vuile klootzak!"
Ik kreeg een steek door mijn hart. Owee als die loser met z'n vieze poten aan Lisa zat."Hoezo? Jij toch ook?"
Ai.. Die kwam hard aan..
"Oke. Weet je wat? We gaan allebei daten. Wie het eerst verliefd wordt in 2 maanden wint."
"Fine. Om wat wedden we?"
"Om een etentje."
"Nee. Om 1 jaar gratis mij op te halen met de limo."
"Nee, want jij wint niet."
"Prima, en als jij wint trakteer ik je op een etentje. Wat niet zal gebeuren, dus hier. In de tussentijd kan je je honger stillen met een eitje."
En ze brak het open op mijn hoofd. De bitch.
Ik schudde haar hand en kneep er hard in.
"AAH" zei ze nog. Mocht wel.
--
LISA'S POV
This deal is on. Ik voelde echt een steek in mijn hart toen hij Charlotte zei. Nou ja, ik besloot maar naar huis te gaan. Ik riep een taxi. Maar net toen ik de deur opende voor mezelf werd ik weggeduwd door een jongen en hij ging erin zitten. Hij keek me grijnzend aan maar hij was echt knap.
"Heee! Wat denk je wel niet? Zomaar de taxi van een meisje stelen?"
"Rustig babe, kom er maar in."
"Nee liever niet, grr."
"Dus dan ga je wachten op de volgende die er pas over een uur is?"
"Ja, eigenlijk wel ja."
"Prima, adieu!" En hij reed weg. Wat bizar? Ik was echt boos. Loser. De volgende kwam al gauw gelukkig.. Whaha.
Ik stapte in en zei het adres. Ik kwam aan na 10 minuten en ik gaf de aardige chauffeur geld. Maar net toen ik de deur wilde openen, klikte de chauffeur het dicht. Oh mijn god. Wat gebeurd er?
"Ehm, meneer, de deur is gesloten."
"Dat zal ook een tijdje zo blijven, meid."
Omg.. Wat?!
"Waar heeft u het over?"
"Dat zie je straks babe."
Ohmygod.. Was ik maar in de andere taxi gestapt..
3 uur later was ik geblinddoekt en aan een stoel vastgebonden. "HEEEELP" riep ik gauw.
Een gedaante kwam en mijn blinddoek werd afgehaald. Toen ik zag wie het was werden mijn ogen groot. Mijn mond opende en ik slikte de brok in mijn keel weg. Ik kreeg tranen in mijn ogen.
This
Means
War.
--
SORRY SCHATJES ik laat jullie zenuwachtig achter.. Saaaawwryyy x
Ik ben best gemeen..
Comment ❤️
Vote ❤️
Qotd: ooit iets gestolen, en wat? Ik een lolli of hoe je het ook schrijft toen ik 8 was MWAHAHAHA
LOVEYOU
DOEI
JE LEEST
The heart wants what it wants {deel 1, voltooid}
RomanceAls Lisa Taylor ontmoet merkt ze dat hij een badboy is. Als hij haar probeert te winnen protesteert ze waardoor er oorlog komt met hele grote gevolgen. Mijn naam is Lisa, en ik heb oorlog met dé ultieme badboy. Bring It On Baby. - GEEN CLICHÉ! Z...