Hoofdstuk 15

125 11 8
                                    

LISAS POV

Ik voelde mijn geest uit mijn koud lichaam gaan. Maar ik wilde helemaal niet dood zijn. Tot het gebeurde. Mijn ziel ging er weer in en ik begon naar adem te happen. Meteen werd een zwart laken eraf gegooid en ik voelde dokters om me heen krioelen. Ik zag Taylor hard huilen in een hoekje tot hij me zag kijken. Hij begon harder te huilen en hij viel flauw..

--

TAYLORS POV

Daar lag ze dan. Met haar ogen open. Ik wist niet wat me overkwam. What the fack.. Ineens werd alles zwart. Anne ving me half op maar ik knalde alsnog op de grond omdat Anne me niet kan dragen..

--

Het is nu een jaar verder. Lisa is helemaal opgeknapt en ze heeft niet gehoord wat Taylor zei. Dat hij nog van haar hield.. Hij was nog samen met Jenny, gelukkiger dan ooit. Hij had zelfs al een verlovingsring gekocht. Hij ging haar morgen vragen..

LISAS POV

Daar zit ik dan, in mijn penthouse, weer helemaal alleen. Ik had net de scheidingspapieren ingevuld en Anne zit naast me.

"Ehm, Lies. Hou je nog van Taylor?"

"Ja.. Heel erg zelfs. Ik kan niet over hem heen groeien. Ik heb alleen lang nodig gehad om het te beseffen."

"Inderdaad.. Maar hij houd ook van jou."

"Wat?"

"Toen je halfdood was, kustte hij je op je lippen en zei dat hij van je hield."

Oh my god.

"Maar hij heeft Jenny toch?"

"Ja.. So let's turn that bitch down."

We begonnen te grijnzen. Hier waren we goed in.

"Ehm oke! Plannetjes. Eerst haar verleden. Misschien is ze wel huurmoordenaar."

"Haha, inderdaad maar ik heb een beter idee. Laten we googelen bitchhhh."

En we begonnen te researchen. Ik heb schokkend nieuws gevonden na 30 minuten.

"OH MY GOD ANNE KOM GAUW."

Haar ogen werden groot en het was gevuld vol afschuw.

"WHAT THE FUCKING F?????"

"Inderdaad An.. Ze verdient hem echt niet. Vieze slet."

"Oke. Ik heb een idee.." Zei Anne.

"Vertel op!"

"Kijk. Ik ga naar Jenny toe en laat haar het filmpje zien."

"Welk filmpje?"

"Nou ik heb gefilmd hoe Taylor je kust en zegt ik houd van je toen je halfdood was."

"OMG AN DAT IS ECHT GEWELDIG!"

"Ja iknow right! Ik ga haar confronteren met het feit wat we net op google hebben gevonden en dan is ze weggepest. Dan geef ik haar haar paspoort, die ligt bij Tay thuis en zeg vaarwel bitch. Jij gaat naar Taylor en laat hem het googlenieuws zien. Dat zal haar leren."

"Dit is een geweldig plan babe."

"Let's get in to action.

This

Means

War

Jen."

--

ANNES POV

Ik klopte aan bij Jenny en Taylor. Taylor was niet thuis, omdat Lisa hem appte en vroeg of hij naar de Starbucks wilde komen.

"Hey An!" Riep ze blij.

Ik keek haar boos aan.

"Oke dan niet, whatsup?"

Zonder iets te zeggen gaf ik grijnzend mijn iphone aan haar. Ze keek blij en toen heel gebroken. Ze keek boos naar de telefoon en duwde het huilend weg. Ze keek me geshokt aan. Ze begon hard te huilen. Nadat ze klaar was zei ze:

"Waarom laat je me dit zien bitch?"

"Omdat je een hoer bent bitch."

"W-wat bedoel je?"

Ze keek me met grote ogen aan.

"Kijk, we hebben op google je pagina gezien. Je bent een hoer en nog steeds. Je n**kt jongens voor geld jij hoer! Hoe the fack durf je dan ook Taylor te doen?"

"Ehm, h-het spijt me laat dit asjeblieft niet zien aan h-hem het spijt m-me zo.." En ze begon hard te snikken. Ik duwde haar paspoort in haar handen en zei:

"Te laat bitch. You're going down. Taylor is nu met Lisa die op haar macbook jou pagina laat zien."

"Oke, ik ga al. Ik ga weg. Is dat wat jullie willen?"

"Ja eigenlijk wel."

"Best. Fuck jou!"

Boos en huilend liep ze weg. Maar al te goed.

--

TAYLORS POV

Ik keek met grote ogen naar haar hoeren-pagina. Ik kan dit niet geloven! Wie denkt ze wel niet dat ze is? Fucking bitch.

"Dankjewel Lies. Maar niet heus. Ik weet wat je probeert te doen. Nu jij en Antonio uit elkaar zijn wil je mij en Jenny uit elkaar halen. Dit gaat je niet lukken."

"Volgens mij zei jij tegen mij: 'het spijt me. Ik houd van je. Het is te laat.' En zoende je me. An heeft dat opgenomen en ondertussen al laten zien aan Jenny. Jenny is een hoer Taylor. Wake up."

"Fucking bitch." Riep ik met tranen in mijn ogen. Dit is Lisa niet. Zo ken ik haar niet. Wat denkt ze wel niet? Gauw rende ik naar huis voor het te laat was. 

Ik kwam aan en Anne liep net grijnzend weg. Toen ze mij zag viel de grijns van haar gezicht en liep ze gauw verder.

"JENNY! JIJ HOER! HOE DURF JE TEGEN MIJ TE LIEGEN?"

Ze kwam met betraande ogen terug.

"Het spijt me.. MAAR GA JIJ MAAR NAAR JE LIEFJE TOE! Ik ga terug naar Parijs. Het zal nooit werken tussen ons. Je bent gewoon nog niet over Lisa heen."

"Neee blijf. BLIJF ASJEBLIEFT. Het spijt m-..."

En de deur werd hard dicht gegooid.

Oooh Lisa, dit was de domste fout van je leven.

This

Means

War

Bitch.

The heart wants what it wants {deel 1, voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu