01.

227 8 0
                                    

V Los Angeles je jiný noční život. Bar na každém rohu. Jsme skupinka přátel. 7 kluků a 4 holky, teda vlastně se mnou 5 holek. Věrná parta, co tě nikdy nenechá sedět se slzama doma v koutě. V padnou ti do bytu, obléknou, upraví a hned myslíš na něco jiného, než jsi myslel. Tak třeba, já dnes dostala kopačky od přítele, 6 let vztahu a on mi dnes řekl, že má nějakou Emili a mají spolem 3 letou dceru Denver. Vím, že jsem svoji hysterii trochu přehnala, ale myslím, že si zasloužil tím Elle po držce. V tu chvíli do naší party už nepatřil. Tím se zabírat teď, ale nebudeme. Eric je už minulost a já jsem teď na cestě do baru. Jmenuji se Keatlyn, ale všichni mi říkají Key, je mi 24 let a v LA žiji už nějakej ten pátek, myslím, že to vychází na 8 let. Bavit se je moje parketa a už neztratím, ani minutu nějakou slzou. Ale už zpět do baru.
Vcházíme do vnitř, venku stojí fronta, ale Frank je zlatej člověk, dělám mu to nejlepší kafe a on mě zase pustí o pár desítek lidí dřív. Není to jen tak obyčejný bar, sem tam zastaví nějaká limuzina nebo luxusní auto a fronta lidí se změní na zběsilé fanoušky nějaké celebrity. Když scházíme dolů po schodech, vidím, že v klubu to opět žije. Všichni hned vběhnou na parket a Same(něco jak moje sestra) mě tahá za ruku ať jdu taky. Řekla jsem jí, že si jdu pro pití a pak se přidám. Sednu na bar a mávám na Stanleyho že si chci objednat. Koukne na mě a kývne že pochopil, po chvilce po baru letí sklenička koňaku s ledem. Poděkuji a dám si lok. ,,Taková krásná slečna by neměla sedět u baru a už vůbec ne sama." Slyšela jsem jsem chraplavý hlas, otočila jsem se a viděla kluka s delšími vlasy, dokonalé rysy v obličeji a rozepnutou košili do půl hrudi. ,,To mluvíte na mě?" Odpověděla jsem. ,,Ano, mluvím na tebe." Pousmál se a vylezl více na světlo. ,,Děkuji za kompliment, ale sama tu nejsem." Nasadila jsem šibalský úsměv a mu úsměv opadl. "Oh, aha, tak to nebudu rušit." Otočil se a odcházel. ,,Jsem tu s partou přátel." Řekla jsem víc nahlas aby to i on slyšel. Zásah. Zastavil se a přišel zpátky. ,,Takže s partou přátel říkáš? Žádnej přítel?" Opět ten úsměv. ,,Ode dneška už žádný přítel." Odpověděla jsem stroze a nalila do sebe zbytek koňaku. Poslal jsem skleničku Stanleymu a ukázala, že chci dvě. ,,Býváš tu často?" Padla otázka přímo mě do tváře. ,,Tak často, že vím, že ty jsi tu málokdy." ,,Jak tohle víš?" Zeptal se hned co jsem odpověděla větu, než jsem mu odpověděla přiletěli dvě skleničky, jednu mu podala a druhou do sebe kopla. ,,Vybíráš si jiné kluby." Podíval se na mě a chtěl něco říct, já ho ale předběhla. ,,Vím kdo jsi Harry." Chvilku se na mě díval, pak se zvedl a odešel. Nechápala jsem jeho chování, je to známá osobnost a on se urazí, že ho znám? Neřešila jsem to a kopla do sebe dalšího panáka. Viděla jsem svojí partu jak se baví a namířila si to přímo k nim. Tancovali jsme asi hodinu v kuse, alkohol v krvi zapříčinil, moji aktivitu. Všichni si šli sednout a já tancovala už jen se Same. Když najednou se někdo začal otírat o můj zadeček. Otočila jsem se a uviděla Harryho. Same mě tahala, že už je unavená a chce si jít sednout, poslala jsem ji tedy samotnou a já zůstala na parketu s Harrym a se stovkou dalších lidí. ,,V našem rozhovoru jsem přeslechl tvé jméno." Snažil se mi to přes tu hudbu křičet přímo do ucha. ,,To bude asi tím, že jsem ti ho neřekla." Odpověděla sem mu a začala se smát. On jen zvedl obočí a čekal na mou odpověď. ,,Jsem Keatlyn, ale přátelé mi říkají Key." ,,Keatlyn a dál?" sice nechápu na co to chce vědět, ale ať je po jeho. ,,Keatlyn Moon." ,,Hezký jméno Key." Zvedl jen jeden koutek a schmatl mě za boky. Jeho ruce byli tak velké a silné. Tímhle mi způsobil extrémní vzrušení a ten alkohol tomu taky trochu pomohl. Chvíli jsme tancovali, moc jsem ho neznala jen z bulváru a on mě vůbec, no něco nás k sobě přitahovala. ,,Pojď se mnou." řekl a začal mě táhnout pryč. ,,Počkej, počkej. Co myslíš, že děláš?" Zastavila se a koukala na něj. ,,Chci jít odsud pryč, někde kde je větší klid." podíval se na mě a chtěl jít. Nevím proč jsem to udělala, ale pustila se ho a odešla ke stolu.

Club.Kde žijí příběhy. Začni objevovat