12.

61 3 0
                                    

,,Máš všechno?" zeptal se jako starostlivý taťka. ,,Ano mám Harry." odpověděla jsem mu tak trochu pobaveně. ,,Přijde ti něco k smíchu?" Zvedl obočí aby vypadal víc drsně, ale spíš vypadal vtipne. Nevydržela jsem to a vyprskla jsem smíchy. ,,Tak ty se mi budeš smát jo?" Zeptal se pobaveně s začal mě lechtat. Chvilinku jsem to vydržela, ale pak jsem se začala straně moc smát. Povalil mě na sedačku u které jsme stáli, obkročmo se na mě posadil a strašně moc mě lechtal. Začala jsem ho už prosit, ať toho nechá, nedalo se totiž vydržet. Přestal. Koukal se na mě a usmíval se. Začal se ke mě přibližovat a políbil mě. Schmatla jsem ho okolo krku a přitiskla si ho blíž k sobě. Naše rty se o sebe drtili. Byla krásná a něžná líbací scéna, jak vystřižená z filmu. ,,Měli by jsme už jet Key." Pokoktával mezi polibky. ,,mhm" vydala jsem ze sebe takový zvuk, až se mi chtělo smát. Slezl ze mě, pomohl mi na nohy a už jsme odcházeli z bytu. Nasedli jsme do auta a odjížděli pryč z města. ,,Můžu si na chvilinku zdřímnout Harry?" Zeptala jsem se celkem dost unaveným hlasem. ,,Samozřejmě, když tak tě přenesu do domu." Kouknul se na mě a pohladil mě po noze. Položila jsem si sedačku, zakryla se Harryho kabátem a usnula.

*,,Ahoj Keatlyn, dneska jdeš pozdě ze školy, kde jsi byla?" Řekl táta s opaskem v ruce.
,,Ujel mi autobus tati." Řekla jsem mu už se slzami v očích. ,,To mě nezajímá, bydlíš v mém domě a žiješ za moje peníze! Máš chodit tak, aby jsi to stihla. Sundej si sukni a ohni se přes stůl." Řekl silným hlasem a švihl na prázdno páskem. Zní to strašidelně, vyslíkla jsem si sukni a ohla se přes stůl. Táta přišel ke mě a začal mě švihat po zadku. Pak přestal a začal..*

,,Ne, prosím, tati, nedělej mi to." Cítila jsem ruce na mých ramenách, cítím to, jak silně brečím a prosím. ,,Key prober se, Key slyšíš?" Slyším Harryho hlas. Vyskočila jsem okamžitě do sedu a prohlížela jsem si kde to jsem. Bylo to tu příjemný, útulný a z krbu šlo teplo. ,,Harry.." řekla jsem se slzami. ,,No tak, zlato, co se děje?" Chytl mě za ruku. Seděli jsme asi v obýváku, byla tu sedačka a dvě křesla. Harry seděl u mě. ,,Harry, minulost mě pronásleduje." Sedla jsem si obkročmo na něj a zabořila svůj obličej do jeho ramene. ,,Jaká minulost Key, no tak zlato, tady jsi v bezpečí." Držel mě pevně a hladil mě po vlasech. ,,Nepouštěj mě Harry, prosím." Držela jsem se ho jako klíště. Postavil se se mnou a šel do jiného pokoje. Byla to nejspíš ložnice. Sedl si a pak si i se mnou lehl, držel mě pevně a dával mi pocit bezpečí. ,,Zase na mě chytal. ." Brečela jsem čím dál víc. ,,Kdo zlato? Ten chlap? Neboj se, ten už tě nedostane." a dal mi pusu do vlasů. ,,Nee Harry, otčím na mě zase chytal." V tu chvíli, přestal se vším a snažil se mi podívat do očí. ,,Neboj se Key, nedovolím, aby ti někdo ublížil." Dal mi pusu na pusu a pak mě strašně silně obejmul.

Club.Kde žijí příběhy. Začni objevovat