05.

108 5 0
                                    

Kopala jsem do něj a mlátila ho hrudi, ale s ním to ani nehlo. ,,PŘESTAŇ NEBO TĚ ZABIJU." přecedil přes zuby a vrazil mi facku. Dostala jsem ještě větší strach a ten mi nedovolil už do něj bouchnout. Zalili se mi oči a slzy mi začali pomalu téct po tváři. Držel mě pod krkem jako husu na porážku. Jako naschvál nikdo nešel. Cítila jsem jak mi sundává kalhoty i s kalhotkami. Otočil mě čelem ke zdi, chytnul mi ruce a rozepnul si zips. Cítila jsem jeho penis na stehně a jak se přibližuje. Zavřela jsem křečovitě oči a začala víc brečet. Čekala jsem surové vniknutí, ale místo toho mě pustil. Bála jsem se otočit, neslyšela jsem jeho dech, necítila jeho ruce. Pomalu jsem se otočila a viděla jsem, jak se tam s někým mlátí. Sesypala jsem se k zemi. Snažila jsem se obléct. Chytli mě ruce. ,,Ne, prosím, už mě nech být." začala jsem brečet ještě víc. ,,Psst, klid Key, to jsem já, neboj se." podívala jsem se na něj. ,,Harry" zašeptala jsem. ,,Klid." pomohl mi se obléct, vzal mě do náruče a šel se mnou pryč. Přitiskla jsem obličej na jeho hrud a jeho košile pohlcovala moje slzy. Tlukot Harryho srdce a jeho vůně mě uklidnila natolik, že jsem usnula.

,,Key, slyšíš mě?" cítila jsem dotek na mé tváři. Otevřela jsem oči, Harry u mě seděl. ,,Ahoj" řekla jsem mu potichu. ,,Ahoj Key." usmál se a pohladil mě po tváři. ,,Už jsi v bezpečí." řekl tak klidným hlasem. Začala jsem brečet. Byla to skutečnost. ,,Děkuji Harry, kdyby jsi nepřišel, tak..tak by mě znásilnil." vybavilo se mi všechno z toho večera. ,,Omlouvám se Key." vyslovil potichu. Za co se mi omlouvá? Za to, že mě zachránil před tím úchylem? To já bych se mu měla omluvit, že jsem mu zkazila večer a kolik je vlastně hodin? ,,Harry proč se mi omlouváš? To já bych se měla omluvit, že jsem ti zkazila zábavu." podíval se na mě nechápavím výrazem. ,,Key, já se omlouvám za to včerejší odpoledne, nechtěl jsem ti ublížit. A já se nepřišel bavit. Hledal jsem tě, nevěděl jsem kde tě mám hledat a tak jsem zašel do toho klubu, viděl jsem tvou kamarádku a začal tě hledat. Zbytek už znáš." s každým slovem se mi prohluboval víc a víc do očí. ,,Ne, to já promiň, byla jsem zmatená, nechápala jsem tvoje chování, vůbec tě neznám a možná se i bála tak brzo randit, další láska. Bylo to pár hodin co mi skončil 6 letý vztah. Všechno bylo tak moc rychlí." vztah mezi mnou a Erikem bylo spíš už jen přátelství než nějaký partnerství. ,,Začneme znovu a pomaleji?" zeptal se mě s jemným úsměvem. ,,Harry, proč o mě tak stojíš? Můžeš mít kteroukoliv jinou, hezčí a vybereš si mě? Proč?" chci to vědět. ,,Proč? Jsi jiná, v mých očích jsi nejhezčí ty a v klubu jsem se přesvědčil, že mě vidíš jinak, každá mě bere jen jako Harryho Stylese z kapely. Ale ty ne. Věděla jsi kdo jsem a přesto jsi se ke mě chovala jako k obyčejnému." koukal do země a jeho pohled zesmutněl. ,,Víš co Harry? Půjdu s tebou na rande. Dlužím ti to." chytla jsem ho za ruku. Podíval se na mě a usmál se. Dal mi pusu na čelo, bylo to tak milý a ochranářský. ,,Máš hlad Key?" přikývla jsem, hlad jsem měla jak blázen. ,,Tak pojď, připravil jsem ti snídani." koukla jsem se na stolek u okna, hodiny ukazovali 9 hodin ráno. ,,Wow, prospala jsem celou noc." řekla jsem si pro sebe, vstala z postele a zjistila jsem, že je něco jinak. ,,Harry?" otočila jsem se na něj, chvíli nechápal, ale pak pochopil. ,,Nemohl jsem tě nechat v tom oblečení." ten šibalský úsměv. ,,Bylo nutné i to spodní prádlo?" zvedla jsem obočí a čekala co řekne. ,,Hele Key, vyslíkl jsem tě do nahá a obléknou tě do něčeho pohodlnějšího, navíc nahou jsem tě už viděl." měl pravdu, nahou mě viděl a jeho triko s trenky bylo pohodlnější. ,,Tak pojď Key." podal mi ruku a vedl mě do kuchyně. Jen co otevřel dveře od ložnice, tak tu zavoněli míchaná vejce. Na kluka co tu bydlí sám, má pořádně uklízeno. Došli jsme do kuchyně a mě se zatajil dech. ,,To jsi všechno udělal sám Harry?" podívala jsem se nevěřícně na stůl který byl plný jídla. Voněla tu káva, čaj, topinky, sendviče, míchaná vejce. ,,Nevěděl jsem na co budeš mít chuť." koukal na mě, ale já na ten stůl. Zavedl mě k němu a já se pustila do snídaně.

Club.Kde žijí příběhy. Začni objevovat