03.

135 6 0
                                    

Probudila jsem se a musela jsem se z orientovat kde to jsem. Cítila jsem teplo jiného a nahého těla. Podívala jsem se okolo a zaregistrovala jsem světlo na nočním stolku. Zjistila jsem, že je 5 hodin ráno. Bylo mi dobře a teplo, dokonce jsem zapomněla i na Erika. Otočila jsem se k tělu co mě zezadu hřálo. ,,Wow, to je opravdu Harry." zašeptala jsem si pro sebe. Chtěla jsem se opatrně zvednout a vypadnout, ale Harry okolo mě omotal ruku. Počkala jsem až se uklidní, opatrně jsem vyklouzla z náruče, pobrala si šaty a šla najít koupelnu. Opláchla jsem si obličej, oblékla se, obula si boty a chtěla odejít. ,,Ty někam jdeš?" zaznělo za mými zády a já trochu nadskočila. ,,Domů, Harry?" odpověděla jsem spíš otázkou. ,,Ty nevíš, že je to neslušné? A je moc brzo na snídani, takže se vrať." jeho hlas byl spíš nervózní než unavený. ,,Harry, myslela jsem, že to byl jen sex, na jednu noc." tohle jsem asi říkat neměla. ,,Aha, tak pokud je to takhle, tak vypadni." zatnul pěsti, otočil se a bouchnul dveřmi od ložnice. Wow, tohle jsem nečekala, co mu je? Vůbec mě nezná sakra! Otevřela jsem dveře a vypadla. Bouchla jsem dveřmi a doufala, že to slyšel. Opouštěla jsem jeho dům a nechtěla se otočit, ale udělala jsem to. Stal tam. Byl v okně a koukal přímo na mě. Co to sakra má znamenat?!

Přišla jsem domů, dala si sprchu a snažila se usnout. Asi po půl hodině se mi to povedlo.

,,Key, slyšíš me? Tak sakra Key!" kdosi se mnou třepal, ale já byla celkem dost unavená. Otočila jsem se. ,,Key!" zařvala na mě osoba za mnou. Rychle jsem se posadila a otočila. ,,Same." zamrkala jsem na ní, unaveně, ale ona měla ruce v bok a klepala nohou, zvedla obočí a čekala. ,,Co se děje Same?" zeptala jsem se a zpátky se položila do postele. ,,Co se stalo? Děláš si ze mě kurva prdel?" nechápala jsem co tak hysterčí. ,,Celej den ti volám! Jsou 3 hodiny odpoledne, nemůžu se ti dovolat, poslala jsem ti nespočet smsek a ty se zeptaš co se stalo? Měli jsme o tebě strach, vypadla jsi z klubu ani jsi neřekla s kým a pak jsi se už neozvala!" spíš křičela, asi byla opravdu nasraná. ,,Same, buď v klidu, jsem v pořádku, asi jsem si vypla zvuk, byla jsem fakt moc unavená a nechtěla jsem aby mě někdo rušil." odpověděla jsem s klidem. ,,Aha, tak až se vychrápeš, tak zavolej!" s těmito slovy práskla s dveřmi. Sakra co to s těmi dveřmi dneska všichni mají?! Asi je to teď moderní způsob jak ukázat, že jste nasraní. Myslím, že po tomhle už asi spát nebudu. Zvedla jsem se a šla se podívat na mobil. 25 zmeškaných hovorů a 15 smsek. Same. Achjo. Zavolala jsem ji zpátky, omluvila se jí a řekla, že večer zajdeme do klubu. Sraz byl na osm hodin.

Dala sem si sprchu, udělala jídlo, zapla telku a začala uklízet. Procházela jsem obývákem kolem televize a uviděla na obrazovce Harryho. Story of my life. Najednou se mi vybavil jeho obličej. Co to s ním bylo? Všeho jsem nechala, oblékla se a vydala jsem se k jeho bytu.

Mám zazvonit nebo zaklepat? Zazvonila jsem a pak zaklepala. Chvilku se nic nedělo a tak jsem chtěla odejít. 'Cvak, Cvak' odemčeli a otevřeli se dveře a objevil se v nich Harry. ,,Něco sis zapomněla Key?" řekl s nezájmem v hlasu. ,,Ne, promiň." otočila jsem se a chtěla odejít. ,,Stůj Key, proč jsi přišla?" chytl mě za ruku. ,,Já ani nevím, vybavil se mi tvůj obličej dnes ráno. Nechápu tvoje chování, vůbec mě neznáš a ani já tebe." řekla jsem spíš smutně než nasraně. ,,Pojď prosím dovnitř Key." Vešla jsem do vnitř a následovala Harryho kroky do kuchyně. ,,Něco k jídlu nebo pití?" zeptal se strašně milým hlasem. ,,Dala bych si čaj, děkuji." postavil vodu na čaj a otočil se ke mě.

Club.Kde žijí příběhy. Začni objevovat