02.

162 5 0
                                    

Harry tam stál, podíval se na mě a šel pryč. Rozloučila jsem se s přáteli a utíkala za ním. Byl už pryč, vyběhla jsem ven a uviděla ho nastupovat do auta. ,,Harry!" Vykřikla jsem a ani nevím proč. Zastavil se a otočil se směrem ke mě. Šibalský úsměv se mu vrátil, ukázal ať jdu k němu. Nasedl do auta a zatáhl mě k němu. Dveře se zavřeli a auto se rozjelo. ,,Kam mě to vežes?" zeptala jsem se ho, trochu nervózně. ,,Přeci ke mě Key." podíval se na mě a začal se usmívat. V tu chvíli mi bylo jasné, co chce. Vzrušoval mě a jak bylo vidět na jeho rozkroku, že i já jeho. Přijeli jsme před jeho dům. Vzal mě za ruku, otevřel dveře a zatáhl mě do vnitř. Opřel mě o zavřené dveře, díval se na mě, vpijel se do mých očích. Oba jsme začali zrychleně dýchat. Začali jsme se líbat, byl tak tvrdý, ale zároveň něžný, šel si za tím co chtěl. Vyslíkla jsem mu košili, on mi rozepnul kalhoty. Sundala jsem si boty a Harry udělal to samé. ,,Půjdeme do ložnice?" zeptal se mě něžným hlasem a já jenom kývla. Následovala jsem jeho kroky. Přišli jsme k posteli, otočil se ke mě a sundal mi tričko a rozepnul podprsenku. Hodil mě na postel a sundal mi kalhoty. Najednou se objevil nade mnou, začal mě líbat a postupně sestupoval níž až se zastavil u mých kalhotek, jedním pohybem je ze mě strhnul a pokračoval ve svém sestupu. Jeho dech se blížil k mému klitorisu, prohla jsem se v zádech, hned jak se jeho jazyk dotknul mého klitorisu. Jeho prsty začali okamžitě pracovat a vnikly do mě. Bylo to silnější než jsem čekala. Začala jsem zrychleně dýchat, poznal co se děje a ještě přidal. ,,Harry nepřestávej!" zakňučela jsem a v tu chvíli jsem byla. Předla jsem blahem. Přitáhla jsem si ho k sobě, teď ležel na zádech on a já seděla obkročmo na něm. Začala jsem se dotýkat a líbat ho po těle. Zajela jsem mu rukou do do kalhot a zjistila že pod nimi nic nemá. Jeho penis už byl připraven. Sundala jsem mu kalhoty, klekla jsem si a přísunula si ho trochu k sobě. Byl vzrušený, dýchal zrychleně. Uchopila jsem jeho penis, vložila si ho do úst, začal jemně přirážet, jeho dech se zrychloval, začal zatínat pěsti, v penisu mu začalo cukat a už mi začal plnit moje ústa. Posadil se, chytl mě za ruce a vytáhnul mě nahoru. ,,Bereš léky Key?" ,,Ano beru Harry." Tohle byla jediná naše konverzace v téhle místnosti. Promnula jsem jeho penis v mé dlani, on si pohrával s mým klitorisem. Po chvíli jsem se už kroutila a on byl už opět na hoře a tvrdý jako skála. Položil mě na záda, zvedl a roztáhnul mi nohy, přistoupil a už jsem cítila jeho penis. Uchopil ho do ruky a nasměroval ho do mě. Přirázil. Tvrdě přirazil. ,,Ach, Harry." kousala jsem se do rtu a Harry začal přirážet. Byla jsem chvíli na zádech. Pak mě Harry nadzvedl a posadil na sebe. Určila jsem si tempo. Harry mě opět položil na záda a pak přetočil na břicho. Vnikl do mě zezadu, postavila jsem se na všechny 4. Už jsem byla po třetí a Harry, stále nic. Byla jsem už vyčerpaná a Harry začal přidávat na intenzitě. Cítila jsem, že můj orgasmus je na blízku a Harryho taky. Přidával na přirázech a najednou jsem cítila teplo. Harry odpadl a já vedle něj. Usnuli jsme vedle sebe.

Club.Kde žijí příběhy. Začni objevovat