17.

75 3 0
                                    

Harry mě vyhodil u něj neboli teď už u nás doma, dal mi klíče a odjel pryč. Vešla jsem do baráku a vybalila jsem si všechny věci. 'Dobře Key, musíš se pořádně upravit.' Mluvila jsem si sama pro sebe. 'Oholit, umýt si hlavu a celkově se upravit, protože v posledních pár dnech vypadám opravdu strašně.' Vešla jsem do velkého sprchového koutu, který byl prosklený, pustila jsem si teplou vodu a začala s úpravou svých nohou. 'Teď mám nohy jako samet.' Broukala jsem si písničku, kterou jsem slyšela v autě a horká voda dopadala na mé tělo. Užívala jsem si to plnými doušky a byla tam snad už asi hodinu. Půjčila jsem si Harryho šampón a ta vůně která se rozplynula, mmm celý Harry. Zpívala jsem si, přitom se vrtěla do rytmu a umývala si vlasy. Najednou jsem, ale za cítila chladný vzduch na mém těle. Rychle jsem se snažila umýt šampon z očí, abych mohla zjistit proč. Ale dřív mě chytli něčí ruce. Vyděsila jsem se. No po chvilince jsem zjistila, že není proč se bát. Harry přišel. ,,Lekla jsi se co?" Zeptal se s pobavením v hlase. ,, To si piš, že jsem se lekla." Otevřela jsem oči a viděla jeho pobavený obličej. Měl na sobě ještě oblečení. Tričko a rifle, boty si už zul. V ten moment kdy chtěl opustit sprchový kout, mi cinkl nápad. Vzala jsem sprchu do ruky ,,Harry?" Ten se na mě otočil a já na něj nasměrovala sprchu. Jen tam stál a čekal až se vyblbnu. Začala jsem se hodně nahlas smát. Byl celý mokrý, voda byla všude, ještě že měl odtokový kanálek i jako normálně mimo sprchový kout. Vrátila jsem zpátky sprchu do držáku a přitáhla si Harryho k sobě. ,,Key, co to děláš?" Koukal na mě a usmíval se. ,,Zkus hádat Harry." Začala jsem ho z toho oblečení vyslíkat a házet do roku sprchového koutu. Zastavila jsem se až u trenek. Ty jediné jsem mu ještě nechala a začala ho vášnivě líbat. Jeho tělo mě přitlačilo na kachličky a bylo cítit, že to chce stejně jako já. Stáhla jsem mu trenky a odhodila je ke zbytku oblečení. Párkrát jsem přejela rukou po jeho penise a za chvíli jsme byli jedno tělo. Bylo to neskutečný. Při každém milování si říkám, že lepší už to být ani nemůže, ale Harry je vždycky o něco lepší. Tohle bylo sice rychlí, ale tak krásný a plné vášně. Když bylo po všem, ještě jednou jsem se opláchla, vylezla jsem ze sprchy a nechala Harryho se v klidu osprchovat. Koukala jsem na něj, nedokázala jsem pochopit, jak rychle si mě dokázal získat a jak rychle jsem se já dokázala zamilovat. Jsem v tom až po uši a Harry asi nejspíš taky. Zabalila jsem si vlasy do ručníku, na sebe si dala jeden z bílých županů, co tu Harry má. Na stole v kuchyni leželi 2 letenky na zítra na 7 hodin ráno. To mi vlastně připomnělo, co mám ještě udělat. Nachystat si věci, najít si na sebe to nejlepší co mám a hlavně udělat dojem. Snad se mi to povede.

Harry asi za půl hodinky vylezl ze sprchy. ,,Lásko, letenky máme na 7 hodin ráno, ano?" Mluvil na mě a šel pomalu za mnou do ložnice. Otočila jsem se a už stál ve dveřích. ,,Dobře zlato a jak dlouho asi tak poletíme?" Zeptala jsem se ho. ,,Asi tak 12 hodin." Koukala jsem na něj. Tak dlouho? ,,A za tvou rodinou pojedeme hned z letiště?" Byla jsem celkem nervózní, protože po 12 hodinách v letadle, nemůžu vypadat úžasně. ,,Nee, pojedeme ještě ke mě domů, odtamtud zavolám pak mámě a asi až na druhý den, pojedeme za nimi." Jako by ze mě spadl hodně velký kámen. ,,Dobře Harry a jak dlouho budeme v Londýně?" Měla bych totiž zavolat Same, aby věděla a nezvedala mě. ,,No asi měsíc zlato, musím dokončit Tour." Měsíc? Dělá si srandu? Měsíc? Co moje práce? Co to melu, pracuji z domova, ale celý měsíc? ,,Vypadáš trochu vyděšeně Key." Koukal na mě tak trochu nervózně. ,,Jen jsem nečekala, že to bude taková delší dovolená." Harry se začal okamžitě smát. ,,Menší dovolená, menší dovolená. ." Asi jsem ho trochu pobavila, protože si to opakoval, smál se a odcházel z místnosti. ,,Jsem ráda, že jsem tě pobavila Harry." Volala jsem na něj a začala se smát taky. Došlo mi totiž, že pro Harryho právě ta menší dovolená končí a Londýn pro něj dovolená není. Opravdu jsem ho pobavila. Protože se tomu směje ještě pořád směje. ,,Harry? Nemám tu na měsíc tolik oblečení. Musíme ještě ke mě." Šla jsem za ním do obýváku. ,,Koupíš si na sebe něco v Londýně, je zbytečný se s tím tahat pořád tam a zpátky, nakoupíš si něco tam a necháš si to tam, když zase přiletíme." Prohodil tak ledabyle. ,,Dobře, tak to ještě musím do banky vybrat si peníze." Řekla jsem. ,,Key, už jsem ti o těch penězích něco říkal, já tě zvu, takže já všechno platím. A nechci slyšet nic dalšího." Sice jsem chtěla na známku protestu něco říct, ale když jsem viděla ten jeho pohled který na mě hodil, raději jsem jen odpověděla ,,Dobře Harry." já mu tu jeho větu taky jednou řeknu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 13, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Club.Kde žijí příběhy. Začni objevovat