04.

117 5 0
                                    

Ty jeho oči, byli takové smutné a plné bolesti. ,,Harry, co se děje? Vůbec mě neznáš, myslela jsem, že je to na jednu noc a pak už tě víckrát neuvidím, možná tak v televizi nebo v klubu, nechtěla jsem ti nijak ublížit." stál tam a koukal se na mě, nic mi na to neřekl, byla jsem zmatená a uvažovala jsem nad tím, že odejdu. ,,Nespím s každou kterou potkám v klubu. Nejsem takový, co píšou noviny. Jsem jiný. Do toho klubu jsem šel jenom kvůli tobě." poslední věta mě zarazila. ,,Jen kvůli mě?" vyhrkla jsem ze sebe okamžitě. ,,Ano, jen kvůli tobě. Projížděl jsem kolem a uviděl tě, musel jsem jít za tebou." Cože? Za mnou? On, někdo tak slavný, co může mít každou sexy kočku ze showbyznysu a zastavil jen kvůli mě? Jeho slova, věty jsem si přehrávala pořád dokola, jako bych měla v hlavě nahrávací kazetu. ,,Key?" řekl něžným hlasem a pohladil mě po ruce. ,,Key, prosím, řekni něco." jen jsem se na něj podívala, ale nic jsem nemohla říct. Koukal na mě s prosebným pohledem, najednou jsem si všimla, že už přede mnou stojí můj šálek čaje. ,,Harry, já nechápu co mi tím chceš říct." odpověděla jsem mu větou, která mě první napadla. Na jeho výrazu bylo vidět, že se zarazil. ,,Líbíš se mi Key a chtěl bych tě víc poznat." On mě chce víc poznat? Proč zrovna mě? Není na mě nic zvláštního a ani moc neznám tu jeho kapelu, musím odtud vypadnout. ,,Tohle nedělám Harry, nejsem taková. Nechodím s každým chlapem do postele. Byla jsem přiopilá a rozešel se se mnou přítel. Chtěla jsem se jen odreagovat. Byl to jen sex." ale kurva dobrej ,,Já se nechci poznávat Harry.. promiň." koukal na mě jak na panenku Marii. Postavila jsem se a namířila jsem si to přímo ke dveřím. ,,Máš tu čaj Key." řekl, jakoby se nic nestalo, jako bych nic neřekla. Otočila jsem se na něj s nechápavím výrazem. ,,Pojď se mnou na rande Keatlyn Moon." vydal ze sebe, naprosto v klidným hlasem. ,,Nejsem na to připravená, nechci s nikým randit." odpověděla jsem mu a viděla jsem, já jde směrem ke mě. Otevřela jsem dveře a vyběhla rychle ven. Utíkala jsem pryč a zjistila jsem, že brečím. Zastavila jsem se. Začal mi vybrovat mobil v kapse. Ale sakra, Same! Zvedla jsem telefon a řekla jsem jí, že za 20 minut jsem tam. Došla jsem na hlavní cestu a zastavila jsem si taxi. Cesta do klubu trvala něco okolo 15 minut. Mám zpoždění asi jen půl hodiny. Není to zase tak hrozný.

,,Kdesi zase byla?" vyletěla na mě Same. V poslední době je nějaká podrážděná. Musíme ji už najít chlapa, nebo to bude horší a horší. ,,a čemu se jako směješ, přijde ti směšný, že tu na tebe půl hodiny čekáme?" zbytek party si asi říkalo to samé co já a začali se potichu smát. Pozdravila jsem je očima a pak něco jako omluvu odpověděla Same. Vešli jsme do klubu. Tentokrát jsme všichni zamířili k baru, dali si skleničku whisky a šli na parket. Tančili jsme asi půl hodiny a pak se zase vrátili zpátky na bar. Tam už jsme jen čekali až se uvolní stůl.
Vzpomněla jsem si na minulou noc a najednou se mi vybavilo všechno co mi dneska Harry řekl. Cítila jsem jak mi ztekla slza po tváři, hned jsem si ji utřela, aby to nikdo neviděl, ale pozdě. Same si toho všimla. ,,Co se děje Key? To kvůli Erikovi?" vidíš to, Erik, na toho jsem zapomněla. .. nevěděla sem, jestli ji mám lhát a nebo ji říct pravdu. ,,Ano, jen jsem si vzpomněla na ty hezký chvilky, co jsme tu prožili." obejmula mě, dala mi pusu a začala mě táhnout. Uvolnil se stůl. Kdyby tak věděla, že Erik mě vůbec netrápí. . Chvilku jsme jen seděli a sledovali parket. Kluci se snažili, najít si nějakou kočku a holky zase něco s čím by se mohly pobavit. Alkohol začal téct proudem, cítila jsem jeho přítomnost, začalo mi být pořádné teplo. ,,Same, jdeme ti najít chlapa, potřebuješ to jako sůl." Pronesla jsem větu a vstala od stolu, vlezla na parket a prodírala jsem se mi těmi lidmi. BINGO! Tenhle ji dá, co proto. Dotáhla ho k našemu stolu, posadila na moje místo, za chvíli si už povídali něco z úst do úst. Musím si odskočit. Toaleta. Najednou mě schmatl nějakej typek a táhl mě do roku, bránila jsem se, ale byl silnější. Opřel mě o stěnu a zacpal mi pusu jeho rukou.

Club.Kde žijí příběhy. Začni objevovat