15.

64 3 0
                                    

Přijímal mou bolest a já se nebránila se sním o ní dělit. Byl to první člověk, kterému jsem o tom řekla. Tolik jsem mu věřila. Nejspíš jsem se do něj zamilovala, protože tohle co cítím teď, jsem ještě nikdy necítila. Jeho doteky, pohledy, slova, to všechno je jiný než bylo v minulém vztahu. Možná to byl osud nebo jen náhoda, ale jsem vděčná, že si měl našel a nenechal mě jen tak odejít. S těmito myšlenky jsem usnula a probudila mě až vůně jídla.
Vstala jsem a otevřela dveře, viděla jsem Harryho v triku a trenkách jak stojí u plotny a něco dělá. Šla jsem potichu k němu a chytla ho za bohy. Poskočil, chudák se mě vyděsil. ,,Uf zlato, teď jsem se pořádně vyděsil." A začal se smát. ,,Co to tady děláš?" Zeptala jsem se ho zvědavě a koukala přes něj do hrnce. ,,oběd, aby jsme neumřeli hlady." Obejmul mě jednou rukou a druhou míchal maso. ,,Ukaž, dodělám to." Vzala jsem mu vařečku z ruky a plácla ho po zadku. Předal mi svoje žezlo a sedl si na barovou stoličku. Dovařila jsem, co Harry začal a začala servírovat na stůl.
Po obědě jsme se odebrali k televizi a zapnuli si film. Myslím že se to jmenovalo Blbý a blbější 2. Byla to hrozná blbost, ale zasmáli jsme se. Když film skončil, tak jsem se posadila obkročmo na Harryho, zády k televizi, čelem k němu. ,,Máš taky nějakou bolest Harry?" Koukla jsem na něj a on zabořil pohled do mých očí. ,,Ano mám." Řekl doposud s tím nejsmutnějším hlasem. ,,A řekneš mi to?" zeptala jsem se strašně slabým hlasem. ,,Víš, každý mě jen využije a odkopne. Snažím se lidem pomoct, ale jakmile zjistí, že se můžou proslavit mým jménem, vždycky mě shodí a pak neznají. Miliony fanoušků nesnáší všechny holky co se ukážou v mé blízkosti a jsou na něj sprosté, i když jsou to jen kamarádky. Dělají ze mě gaye. Z Londýna jsem se odstěhoval, protože tam byla jedna žena, která mi ublížila, ještě jako neslavnému. Zneužila mě. Táta nás opustil. Ale ani jedno z toho není ani čtvrtka z toho, čím sis musela projít ty." Bylo mi smutno ho takto vidět. Hodně ho to trápilo. Bylo na něm vidět, že ho trápí to, co jsem mu ráno řekla a i to, co si zažívá on. Bylo mi ho líto. ,,Nechci tě zklamat, nikam odejít a ani ti ublížit Harrynku. Chci být ta, která ti pomůže za každé situace a bude tu pro tebe, tak stejně jako jsi tu ty pro mě." Chytla jsem ho za líce a vlepila mu pusu. On mě chytl za boky, přitáhnul si mě k sobě a čelo zabořil mezi mé prsa. ,,Key, já ti musím něco říct." Vyděsil mě jeho tón hlasu. ,,Ano?" Snažila jsem se zachovat klid. ,,Key já..já. .no..víš. ..já. ." Začal přerušovaně mluvit. ,,Key já se do .. já se do tebe. ." Nemohl to vyslovit, asi se bál to někomu říct. ,,Já se do tobě zamiloval Key." Začala jsem ho líbat a usmívat se. Chytl mě okolo zad a tiskl pevně k sobě. Cítila jsem já mu ztekla slza po tváři. ,,Taky jsem se do tebe zamilovala Harry." Za těchto okolností celkem nepochopitelné, ale na druhou stranu tak jasné a jednoduché. Začali jsme se líbat a hladit se navzájem. Nikdy v životě jsem se necítila tak dobře jako teď. Jako teď právě s ním, po tom všem co se stalo. První jsem se vyspovídala já jemu a on pak mě. Já svoji bolest nikdy neřekla nikomu a on tu svou taky ne, ale teď to věděl jeden o druhém a hned se dalo o něco lépe dýchat. Harry si stoupl a hned kleknul na koberec jemný a teplý jako ovčí vlna. Položil mě a začal mě vášnivě líbat. Sundala jsem mu triko a i on mě. Jeho jazyk začal obdivovat moje bradavky. Nohami jsem mu stáhla trenky a on pomalu postupoval polibky až k mým kalhotkám. Sundal mi a jeho prsty zaujali svou pozici. Chvíli mě dráždil a pak pronikl nejdřív jedním prstem a pak je postupně přidával. Cítila jsem jak mu tuhne a otírá se o moje stehno. Trochu jsem se skrčila a natáhla se po jeho penise. Jeho prsty mě přiváděli k šílenství, ale chtěla jsem mu způsobit to samé. Začala jsem přejíždět po celé délce a jeho dech zesílnil stejně jako ten můj. Nebylo na co čekat. Přitáhla jsem ho k sobě a on domě pronikl. Milovali jsme se dlouze a bylo to tak uvolňující. Vyvrcholení bylo tak silné. Harry odpadl vedle mě, podal ze sedačky pletenou deku a zakryl nás. Otočila jsem se čelem k němu, lehla si na jeho ruku, chytla ho za pravý bok, on mě za levý, dal mi pusu na čelo a v objetí jsme usnuli.

Club.Kde žijí příběhy. Začni objevovat