Kapitola 25

8K 607 53
                                    

Překvápko! Tahle kapitola bude z pohledu Shana, aby to bylo trošku zajímavější... ;)
Užijte si to!!

Kapitola 25

Z Pohledu Shana

„Ach Shane!" bruneta přede mnou mi zasténala do úst, ale ten zvuk mě ani trochu nevzrušoval, vlastně měl úplně opačný efekt. Měla ten druh pištivého hlasu, který připomínal skřípot křídy po tabuli. Políbil jsem ji tvrději ve snaze ji umlčet, ale získal jsem jen další hlasitý vzdech. Ignoroval jsem to, zatímco se její nenechavé ruce vloudily pod mé tričko a přejížděly mi po podbříšku. Tlačil jsem ji na zeď vedle vchodu do koupelny. Nevěděl jsem, jak se jmenuje, ale ani jsem to vědět nepotřeboval. Potkal jsem ji před pár minutami na párty, když mě moje takzvaná společnice odkopla.

Jules...

Kdykoliv jsem na ni pomyslel, dostával jsem trochu vztek. Ta malá modrooká démonka rozhodně věděla, jak se mi dostat pod kůži. Vybavil jsem si ji, jak vycházela z domu, celá roztomilá v těch úzkých modrých šatech. Byla přesně jako ty holky s postavou modelky, ale měla něco navíc. Byla nevinná. Nevěděl jsem, proč cítím takovou potřebu ji ochraňovat, jako by byla nějaká křehká porcelánová figurka, která by se mohla tak snadno rozbít.

Porcelánová figurka? Ježíš, chovám se jako bačkora.

Nicméně, když jsme přijeli na tu párty, odešel jsem, abych jí donesl něco k pití, chtěl jsem ji trochu poškádlit s tím, jak na ni předtím Melissa nějaké pití chrstla. Představte si moje překvapení, když jsem se vrátil a viděl ji povídat si s tím Wattpad cvokem. Vyšli z obýváku, očividně potřebovali víc soukromí.

Ta malá...

Zmáčkl jsem plastový kelímek tak prudce, že mi začala vodka stékat po prstech.

Nikdo mě nemá co odkopávat, jsem Shane Mason. Já jsem ten, co odkopává ostatní.

Nevypadala, že by oceňovala skutečnost, že jsem si vybral zůstat jí nablízku namísto hledání nějaké povolné holky, se kterou bych si mohl užít.
Já jsem tady byl milý a nikdo nevypadal, že by to oceňoval. Takže, kašlu na milost, rozhodl jsem se, že si užiju a najdu pochopení mezi nohama téhle krásné brunetky.

„Ty tak dobře líbáš," zašeptala mi ta holka do úst. Hlas měla chraplavý.

„Řekni mi něco, co nevím," řekl jsem arogantně. Ušklíbla se a přitáhla si mě za vlasy, aby mě mohla znovu políbit. Chutnala jako laciná vodka a mentolová žvýkačka. Líbat ji mě do nálady moc nedostávalo, tak jsem opustil její rty, abych se přesunul na krk, zatímco jsem jí hladil prsa. Vždycky jsem byl vysazený na prsa, takže dotýkat se jich mě dostávalo přesně tam, kde jsem chtěl být.

„Shane!" Jordanův hlas zazněl někde poblíž a donutil mě odskočit od té holky. „Vole! Vyděsil jsi mě!" vykřikl jsem otráveně.

„Už jsi něco pil?" zněl zoufale.

„Co?" zamračil jsem se. „Nevím, jestli sis nevšiml, ale jsem tady trochu zaneprázdněný," ukázal jsem na mě a na tu holku.

„Pil jsi něco nebo ne?" naléhal Jordan a ignoroval tu holku i moji stížnost.

„Ne," prohlásil jsem a připomněl si, že jsem neměl zrovna náladu na pití po tom, co mě odkopla ta malá potvora známá jako Jules.

„Super," řekl Jordan a o krok ustoupil, „Shane ji vezme!" zakřičel na někoho.

„Ok!" slyšel jsem z chodby Lauřin hlas.

„Vzít koho?" zamračil jsem se na svého nejlepšího kamaráda.

Láska přes WattpadKde žijí příběhy. Začni objevovat