"Obleč si tohle," prohlásil Evan a hodil po mně nějaké šortky. Zamračila jsem se na něj a přiložila si šortky k tělu. Byly pro mě moc velké. Váhavě jsem si je oblékla a utáhla gumu, aby mi nespadly. Pořád jsem se mračila na svého přítele, který si mezitím oblékal tričko. Očividně když jsem řekla 'Pojďme si najít pokoj' on slyšel 'pojďme tě obléct', protože když jsme přišli zpátky do jeho pokoje, snažil se mě pořádné navléknout.
Nicméně já si nestěžovala. Sledovala jsem, jak se jeho svaly napínají, zatímco si nasazoval tmavé tričko. Jak mohl vypadat tak sexy při tak jednoduché činnosti? Skoro jsem začala slintat, jak jsem zírala na V na jeho podbříšku, než ho zakrylo tričko. V duchu jsem fňukala, chtěla jsem na jeho sexy tělo zírat celý den. Ježíš, měnila jsem se v nějakého perverzáka. Ale milý Bože, byl tak perfektní. Nemohla jsem uvěřit, že byl můj. Šťastně jsem se zachichotala. Evan se na mě podíval a zvedl obočí.
"Co je tak vtipného?" zeptal se a zavřel skříň.
"Ehm, nic," zamávala jsem před sebou rukama a nervózně se usmála.
"Tak proč se červenáš?" obvinil mě a přistoupil o krok blíž. Zbaběle jsem ustoupila.
"Já se nečervenám," lhala jsem a sklonila hlavu. Evan došel až ke mně. Jeho omamná vůně se mi dostala až do nosu a já se opravdu snažila nečichat k němu. Jeho ruce se dotkly mé brady a donutily mě k němu vzhlédnout. Jeho tmavé hluboké oči zíraly dolů do mých modrých a způsobovaly, že moje srdce selhávalo. Nemohla jsem popsat, jak jsem se s ním cítila. Prostě jsem se cítila... úplná. Jako bych ke štěstí nic jiného nepotřebovala, jenom ho. Naklonil se ke mně, rty centimetr ode mně. Bojovala jsem s tím, abych neuzavřela mezeru mezi námi.
"Vypadáš v mém tričku sexy," řekl a jemně zavadil o mé rty.
"Opravdu?" Páni, měla jsem úplně chraplavý hlas. Evan přikývl a jemně mě políbil. Dychtivě jsem ho políbila zpět a objala ho kolem krku. Celé tělo mě pálilo. Milovala jsem, když jsem ho měla tak blízko. Naše rty se sehraně pohybovaly, pevně mě uchopil v pase. Začal mi docházet dech, zatímco se náš polibek prohluboval a byl vášnivější. Cítila jsem, jak mi jazykem přejížděl po rtech, žádal o povolení, které jsem mu okamžitě udělila. Jazykem mi prozkoumával ústa, vysílal záchvěvy rozkoše po celém mém těle. Evan mě zvedl, takže jsem mu mohla obmotat nohy kolem pasu. Okamžitě jsem cítila, jak se ke mně tiskne něco tvrdého. Zasténala jsem. Zavrčel a chytil mě oběma rukama za zadek. Neuvědomovala jsem si, že se o něj třu. Evan mě nesl směrem k posteli. To mě mělo varovat, ale nemyslelo mi to jasně. Přistála jsem na zádech a on na mně. Naše rty k sobě byly přilepené jako dva magnety. Dýchala jsem přerušovaně a ztěžka, on na tom nebyl o moc líp. Mé ruce vypadaly, jako by měly svoji hlavu, protože začaly tahat za jeho tričko, až mu ho přetáhly přes hlavu. Moje prsty se rozutekly dolů po jeho udělané hrudi a břiše. Tak moc jsem chtěla cítit jeho teplou kůži přitisknutou ke mně. Evan vypadal, že mi čte myšlenky, protože jedním rychlým pohybem mi sundal tričko a odhodil ho pryč. Naše nahá těla se k sobě přitiskla a způsobila, že jsme oba hlasitě zasténali. Cítila jsem, jak se tisknu svým hrudníkem k Evanově jemné kůži.
Bože, tohle je tak dobrý pocit.
Přerušil polibek, oddálil se a podíval se mi zpříma do očí. Bylo v nich tolik citu a touhy. Očima přejel níž k mému nahému hrudníku. Ztěžka jsem oddechovala a sledovala, jak jeho oči potemněly chtíčem. Kousla jsem se do rtu a pohladila ho po tváři. Znovu mě políbil s takovou vášní; nemohla jsem dělat nic jiného, než mu odpovědět. Věděla jsem, že musíme přestat, ječel na mě můj vnitřní hlas, ale Bože, bylo to až příliš dobré na to to zastavit. Jeho rty opustily moje, aby si klestily cestičku dolů po bradě, až mi zabořil obličej do krku. Jazykem přejížděl celou cestu dolů až k mým prsům. Zasténala jsem a prohnula se v zádech. Nezastavila jsem ho, když mi začal sundávat šortky. Věděla jsem, že ho nedokážu zastavit, i když by to bylo správné.
ČTEŠ
Láska přes Wattpad
Teen FictionJulie byla vždy stydlivý typ dívky. Její svět se ale změní, jakmile objeví wattpad, populární ebook komunitu. Stane se na něm závislá, dokonce začne publikovat vlastní příběhy. Ale jsou přátelé, fanoušci a hlasy vše, co na těchto stránkách získá? Ne...