Kapitola 19

8.9K 604 49
                                    

Opravdu jsem podrobovala zkoušce své morální zásady. Dodržet slib ještě nikdy v životě nebylo tak těžké; ani když jsem slíbila mamce, že si nebudu hrát s jejími botami, když mi bylo sedm. Jo, tenhle slib bylo hodně těžké dodržet, věřte mi. Seděla jsem na posteli; laptop položený na klíně. Projížděla jsem wikipedii. Soustředila jsem se na jeden specifický výraz:

Morálka (z lat. moralitas "mrav, správné chování) je rozlišení záměrů, rozhodnutí a činností mezi ty, které jsou dobré (nebo správné) a ty, které jsou zlé (nebo špatné).

Správné a špatné...

Mezi těmi dvěma slovy byla tak tenká hranice. Věděla jsem, že je špatné porušit slib ale bože můj, začínalo to být tak hrozně těžké. Uběhly dva dny od toho, co jsem potkala Evana v parku. Dva dlouhé mučivé dny... Byla jsem doma a snažila se vyléčit z té příhodné chřipky, kterou jsem chytila minulý týden. Četla jsem pořád dokola Evanovu báseň. Jak mohl očekávat, že na něj jenom tak zapomenu? Napsal mi takovou srdcervoucí báseň a pak čekal, že na něho prostě zapomenu? Rozhodně mě tak dobře neznal. Nebyla jsem ten typ dívky, co se tak lehce vzdá. Ale pak tu byla ta skutečnost, že jsem mu dala své slovo. Nicméně moje slovo mi zrovna teď nepřipadalo tak cenné.

Možná bych mu mohla napsat a vinit z toho ty léky na kašel. Ta věc byla silná; byla jsem z ní úplně ospalá a malátná. Mohla bych mu říct, že jsem se předávkovala nebo tak něco.

Jo Julie, předávkování lékama na kašel.. klasika.

Frustrovaně jsem vzdychla, zavřela wikipedii a vyhledávač mi automaticky nabídl Wattpad. Měla jsem několik soukromých zpráv, ale žádná z nich nebyla od Evana. Už jsem to dál nemohla vydržet a klikla na jeho profil. Nechtěla jsem s ním mluvit; jen jsem se chtěla podívat na jeho profil, to nebylo tak hrozné, ne? Hned, jak jsem najela na jeho zeď zpráv, věděla jsem, že to byl špatný nápad. Znovu se bavil s tou holkou. Srdce mi poskočilo v hrudi, jak jsem je sledovala spolu flirtovat.

To nevěděl, jak moc mi tím ubližoval?

Jestli s ní chtěl flirtovat, nemohl to dělat přes soukromé zprávy? Bylo to, jako by mi to celé házel do obličeje. Zavřela jsem laptop a položila se na postel. Zírala jsem v tichosti na strop.

"Co bych měla dělat?" zeptala jsem se nahlas a přikryla si dlaněmi tvář. Zavřela jsem oči a vybavila si ho. Nikdy bych nezapomněla na jeho obličej; Evan nebyl jen ten nejhezčí kluk, kterého jsem kdy potkala. Měl kolem sebe takovou sexy záhadnou auru, přitahovalo mě to k němu. Připadalo mi, jako bych chtěla odhalit všechna jeho tajemství, věděla jsem, že trpí. Viděla jsem tu skrytou bolest v jeho očích. Ale on si vybral, že mě od sebe odstrčí. Vybral si, že v tomhle bude sám. Proč? Věděla jsem, že měl hroznou minulost. Smrt jeho rodičů pro něj musela být traumatizující. Byl to důvod, proč mě nechtěl ve své blízkosti?

Dívka a Žralok...

Jeho báseň mě opravdu chytla za srdce. Jeho slova jakoby ožívala pokaždé, když jsem ji četla. Tok mých myšlenek byl přerušen opravdu nečekanou písničkou.

"Dirty babe, you see these shackles. Baby I'm your slave," otevřela jsem oči a šokovaně se posadila. Ta písnička vycházela z mého mobilu, zamračila jsem se na něj "I'll let you whip me if I misbehave. It's just that noone makes me feel this way,"

Co to má sakra znamenat? Nikdy se mi nelíbila hudba Justina Timberlaka. Jak pro všechno na světě ta písnička skončila v mém telefonu? Sebrala jsem ho a všechno najednou dávalo smysl, když jsem uviděla ID volajícího:

Blbiot

"To jako vážně?" odpověděla jsem otráveně. Shane se na druhé straně linky zasmál.

Láska přes WattpadKde žijí příběhy. Začni objevovat