Ben Cemre.Cemre Uçaner.Babam Uçaner Holdingin sahibi.Lise 3 e bu sene geçtim.Bana göre dünyanın en berbat şeyi ikizinin olması.Ondan da kötüsü erkek ikizinin olması.Ve en beteri de herkes tarafından tanınan ve babasının ününü kullanan bi' erkek ikizinin olması.Bunlar çok da kötü gelmeyebilir kulağa çünkü zaten kötü değil benim için de ama eğer baban erkek kız ayrımı yapıyorsa ve dayak yiyorsan..İşte şimdi kötüleşmeye başladı.Babam hiçbir zaman kız evlat istememiş, ırklarını devam ettiremeyeceklerini düşünürmüş.Aslında asıl devam ettiren kızlar.. Ama o bunu anlamıyor. Annem hiçbir zaman ona uymaz.Hep benim yanımdadır. İki çocuğunu da sever.Asla ayırmaz. Hatta babam bana vurduğunda onu tek durdurabilen annemdir.Çünkü babam anneme resmen tapar.Ona karşı sevgisi o kadar büyüktür ki..Bazen sinirine yenik düşse de annemi hep dinler.Ama yinede otorite babamdadır.İkizim ise babam bunları yaparken izler.Sadece izler.Beni kurtarması sarıp sarmalaması gerekirken o sadece izler.İçinde birazcık bile olsun acıma yok sanırım. Genellikle ben isyan çıkartırım, sonra babam beni döver, kardeşim izler ve annem gelip olayı çözer. Her konuda en az,en kötü hep bana verildi hep benim oldu;en iyiler,en güzeller, en yeniler ise hep kardeşimin.. Bunlardan bıktığım için haftada 2 gün isyan çıkartırım,bağırırım,çığırırım..Ve sonu babamın dayağıyla biter.Annem bizi durdurduktan sonra odama çekilir ve ağlarım ama annem yanıma gelmez,gelemez babam izin vermez.İşte öyle heryerde aileden,çocukluktan ezilince okulda da öyle oldum. Tanınmazdım. Hiçbiri Uçaner Holdingin sahibinin babam olduğunu bilmiyor.Zaten gittigim okul en salak özel okul.Her hoca ayrı bi saf okulda neler neler yapıyorlar, ders desen zaten boş.Yani öğrendiklerim çok az.Ten rengim çok açık olduğundan hemen morarıp çok belli oluyordu ve saklamak için kaç kutu fondoten kullanıyordum.Neyseki vefakar babacım(!)artık gozükmeyecek yerlere vuruyordu.Şimdi gelelim kardeşime.Adı Emre.Emre Uçaner. Mavi gözlü kumral kısacası yakışıklı,hatta baya.Yani bi de babası zengin ve tanınmış biri olduğu için..Berbat.Babasıyla resmen gurur duyuyor ama ben duyamıyorum.Galiba gurur konusunda sağırım..tamam sustum.Neyse kardeşim biraz vicdansız yani babam beni o kadar döverken insan bir dur der.Ama o demiyor.İçten içe acıdığını biliyorum ama bunu dışarıya vurmuyor.Daha doğrusu baba korkusundan birşey diyemiyor. Evet ayrı okullardayız babam benden utandığı için nerdeyse soyadımı değiştirecek. Ama annem bu kadarına asla izin vermez.Bu yüzden de babam bütün öğretmenlere ufak bir(!)rüşvetle soyadımın hiçbir yerde geçemeyeceğini tembihlemiş.Kimse bilmiyor bu yüzden. Bu gün günlerden pazar ve ben evde oturuyorum şu an.Babam ve annem işte kardeşim ve ben evde hizmetçilerleyiz.Gelmelerine 45 dakika kadar var.Birazdan gelirler yani. Resmen onlar geldiğinde gardımı alıyorum.Babamdan başka herkesle konuşuyorum ama babam orda yoksa..Ben yatağımda yatmış düşüncelere dalmışken aşağıdan annemle babamın sesini duydum.Ne dedikleri anlaşılmıyordu,kapıya yaklaştım ama bu sefer sadece bağrışmaya yakın yüksek sesli homurtular duydum.Kapıyı açıp pijamalarımla bir adım dışarı çıktım. Merakla kafamı çıkartıp sesleri daha iyi duymaya çalıştım. Kavga ediyorlardı..Benimle ilgili olup olmadığını anlamak için biraz bekledim ve benimle ilgili olmadığını duyduktan sonra tekrar yatağıma yattım.Babam artık bana daha az vuruyordu.Yanı bu sıralar sakindi.Ben bunu fırtına öncesi sessizlik diye adlandırıyorum.Birkaç dakika sonra ses kesildi ve kapım çaldı. "Geel" diye bağırdığımda içeriye hizmetçilerden biri geldi ve "Yemek hazır Cemre Hanım." dedi. "Tamam geliyorum." diyince kapıyı yavaşça kapatıp gitti.Pijamalarımı çıkartıp üzerime bir kot ve salaş bir tişört giyip merdivenlerden inmeye başladım. Nedense içimde kötü bir his yoktu bu sefer sanki iyi geçecekmiş gibi duruyordu.Masaya varınca hiçbirşey söylemeden oturdum ve yemeye başladım yemeğim bitince annemi öptüm ve odama çıkıp pijamalarımı tekrar giydim.Canım hiçbirşey istemediği için yatağa yatıp uyumayı bekledim e yarın okul var erken kalkıcaz..maalesef.
--------------------
Selam . Bu bölüm bana kısa oldu gibi geldi ama giriş olduğu için böyle diğer bölümler biraz daha uzun olucak.İnşallah bi terslik çıkmazsa 3 gün içerisinde diğer bölüm gelir. Sizi seviyorum djdndhd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ
Teen FictionBen Cemre.Cemre Uçaner.Babam Uçaner Holdingin sahibi.Lise 2 ye bu sene geçtim.Bana göre dünyanın en berbat şeyi ikizinin olması.Ondan da kötüsü erkek ikizinin olması.Ve en beteri de herkes tarafından tanınan ve babasının ününü kullanan bi' erkek iki...