Multide Yeni Çocuk.Şimdi bu benim hayal ettiğim değil yani farklı bişey ama benzediği için yani elinizde bir görsel olsun ama yinede siz kime benzetmek isterseniz benzetin. Tabi yakışıklı olsun slslsksk iyi okumalarr💞
---------------------
Babamı bayadır görmüyordum.Görmek de istediğim söylenemezdi böyle gayet iyiydim.Kalkıp rutinimi uyguladıktan sonra aşağıya indim ama biraz şaşırmıştım.BABAM KAHVALTI MASASINDA GÜLEREK OTURUYORDU.Ben gözlerim kocaman olmuş bir şekilde yanlarına ilerlerken babamın yüzü bir anda asıldı.Sonra aniden ayağa kalkıp annemi ve Emreyi öptü.Emreyle babam barışmıştı sanırım.Bunu istemesem de onun adına sevindim.Ben de masaya oturunca bana öyle tiksinerek bakıyordu ki gözlerinin içine bakamadım.Onu bu kadar sinirlendirecek ne yapmıştım ki .Tek suçum kız olmam mıydı.Belki de başka birşey vardı.Evlatlık olsam Emre ile ikiz olamam.Hey Allah'ım ya çıldıracaktım bir gün.Yemeğimi yemek için çatalımı almıştım ama bütün iştahım kapanmıştı.Yüzüm asılmıştı bu adam olunca günüme hep kötü başlamak zorunda kalıyordum ve canım hiçbirşey yapmak istemiyordu.Zor da olsa yemeğimi yemeye başladım.Farkettiyseniz okulda şu çocuğu seviyorum , bu çocuk yakışıklı diye bir şey söylemedim.Neden diye sorucaksınız çünkü kimsenin beni sevebileceğini yada ben birini sevsem bile karşılık bulacağımı hiçbir zaman düşünemedim. Kendimi çirkin görmüyordum aksine beğeniyordum ama konuşmaktan yani yakışıklı bulduğum biriyle konuşmaktan utanırdım. Çok üzüldüğümde çok sevindiğimde yada sinirlendiğimde yani duygu fazlalıklarında ne dediğimi bilmezdim. Herşey bir anda çıkardı bunu ne kadar sevmesem de söylemek isteyipte söyleyemediğim herşeyi bu huyum sayesinde söyleyebiliyordum. Bu iyi birşeydi. Neyse yemeğimi bitirdim ve yemekte hiç konuşmamıştım , Emre ile beraber okula doğru yol almaya başladık.
•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Okula geldiğimizde Emre yanağımı sıktı ve "Yaramazlık yapma bücürük bişey olursa da ararsın .Yani ölüm tehlikesi olmadığı sürece arama."diyip sırıttı."Malsın."dedim sadece ve arabadan indim.Okula doğru adımlarımı attığımda neden kafam önde yürüdüğümü merak ediyordum.Artık kendimi gizlememe gerek yoktu .Ne kadar bu soy addan nefret etsem de ben Cemre Uçaner dim.Kafamı kaldırdım ve okuldan içeriye girdim.Sınıfa girip çantamı Dila'nın yanına koydum.Koymamla beraber sınıftan bir kız yanıma geldi."Ya senin dün Emre ile ne işin vardı yoksa sevgili misiniz eğer sevgiliyseniz yani o kadar üzülürüm ki ben emreyi bayadır tanıyıp takip ediyordum yani eğer şu an sevgilisi varsa yıkı.."demesine izin vermeden sözünü kestim bu kızı bıraksan sonsuza kadar konuşurdu bir konuyu nasıl bu kadar uzatıyo bu göt beyinli."Hayır tatlım ikizi olduğunu bilmeyecek kadar tanımıyormuşsun demek ki ve sevgilisinin olup olmadığı da seni pek ilgilendirmez."diyip sevimli ama bir o kadar da sinir edici bir gülüş takmıştım yüzüme."İkizi misin yani ya ne demek ikizisin ama çok yakındınız benim bildiğim kardeşler kavga falan eder siz bayağı yakındınız yani ben anlamadım sizi sevgili sanmıştım ikizi olduğun hiçbir yerde yazmıyordu yani şo.."demesine de izin vermeden"Ay ikiziyim işte şaşırılcak bişey yok canım ders başliyacak istersen yerine geç"dedim. Bu kızı sevmezdim. Zaten kimse de sevmezdi.Bu kız cidden ezikti.Ben de kendimi ezikmişim gibi tanıttım ama sayılmazdım aslında sadece tanınmıyordum o kadar kendimi başkalarına ezdirmezdim.Ders zili çalmasına yakın Dila ve Mete sınıfa geldi.Dila heyecanla yanıma oturdu ve "Kızım okula yeni biri gelmiş duymadın mı yalnız çocuk çok zengin ve taşşş"dedi.Ben kaşlarımı kaldırarak "Hangi sınıfa gelmiş."dedim."11 C deymiş."dedi.Nasıl biri olduğunu merak etmiştim.Ders başladığında Dila bana sokulup"Sen de bana neler olduğunu anlatacaksın tenefüste Mete yi dışlayalım."dedi.Mete önümüzde oturuyordu ve bunu ona duyurmak için bağırarak söylemişti.Mete arkasını dönüp"Kızlar böyle bir yakışıklıyı dışlama planları yapmanız günah değil mi."dedi ve kol kaslarını sıkarak bir bize bir de kaslarına baktı .Gözlerimizi devirip onu önüne döndürmek için ittirdik.Egosu baya fazla gelmişti ama haklıydı , ego yapması farzdı resmen.Hoca içeriye girdiğinde ders başladı ve ben de uyumaya başladım.
----------------------
Tenefüs zilinde Dila beni uyandırdı ve beraber Mete ile birbirimize hüzünlü bakışlar atarak dışarıya çıktık.Dila başla dedi ben de başladım"Şimdi dün herkes beni Emre ile sevgili sanmış ben de bunu farkedip Emrenin koluna falan girdim sonra işte bunlardan biri ben tuvaletteyken dedi o kız yüzünden yenildik hiç oynayamadı falan filan sonra ben çıktım benim yüzümden falan değil dedim böyle sert yaptım sonra kız yapıştı saçıma ben de çığlık attım sonra kız bana saman altında su yürütüyorsun falan dedi ben de dedim gerizekalı ikizim o benim dedim sonra işte böyle böyle devam ederken Emre de gidicekmişiz beni arıyormuş sonra bizi buldu kıza fena bişey yaptı böyle işte bu kadar."dedim(arkadaşlar burası özetti bence okumayın aşaüalskskdkd ve siz bunu okuduğunuzda çok geç olucak sizi seviyorum kakaksjsns)sonra o ağzı açık bir şekilde "Ne yaptı kıza."dedi ben de anlattım ve "Yuh be neler olmuş kankişime ben yokken."dedi.Ben de güldüm ve hadi sende sıra dedim."Ya ben o çocuğu görmeye gidelim diyecektim nerdeyse bulup."dedi.Ben de kafamı sallayıp hadi işareti yaptım ve kantine doğru yol aldık.Kantine geldiğimizde masada oturan yeni çocuk ve etrafında tanışıp yalakalık yapan insanlarla karşılaştık.Girdiğim gibi çocukla gözgöze gelmiştik ve baya yakışıklıydı beh.Biz Dila ile şok olmuş bir şekilde ona bakıyorduk o da bize bakıyordu.Gözlerini ayırmadan yanındaki çocuğa birşey söyledi ve çocuk da bize baktı sonra ona birşey söyledi o da kafasını salladıktan sonra daha fazla bakamayacağımı anlayıp önüme döndüm çünkü saflık gibi bir yan etkisi vardı.Salyam bile akabilirdi birazdan maşallah.Dila bana kaşları kalkık gözleri sonuna kadar açık bir şekilde bana bakıyordu.Birşey dememi bekliyordu ama ben de onunla aynı durumdaydım zaten sadece kafamı sallayabildim."Resmen az önce ikimizden birini ve bence bu sensin işaret etti ve ne sordu acaba ya çok merak ediyorum."dedi heyecanla.Eğer ikimiz de heyecanlanırsak kendimizi kaybederiz diye ben sakinleştiren taraf olmaya çalışıp dedim ki"Bence de baya yakışıklı ama çok büyütülecek birşey yok baya egoluya benziyor ."dedim yeni çocuğa bakarak.O başka bişeyle ilgilenmeye başlamıştı bile.Dila'nın dikkatini dağıtabilmek için"E adı neymiş bu çocuğun?"diye sordum.Dila da "Bilmem."dedi."Ama bir şekilde öğrenmemiz gerek bunu biliyorsun dimi?"dedim.O da gözlerini kısarak masada bana eğilip"Elbette ortak."dedi.Hemen hayava girmişti."Bence Mete'yi daha fazla yalnız bırakmayalım yavrucağız kalmış orda."diyerek kapıda masum olmaya çalışan Mete'yi gösterdim.O da "Ayyy eveet."dedi ve koşarak Mete'nin yanına gittik.O da ikimizi de kolunun altına aldı ve dışarıya çıktık.Bankta oturup zilin çalmasını bekledik.
----------------------
Bu gün yine aynı sıkıcılığında geçmişti hep klasik dersler.Ama şu yeni çocuğun ismini bir türlü öğrenememiştik.Okul bitmişti ve ben Emre'ye bugün arkadaşlarımla yürüyeceğimi ve beni almamasını mesaj attım.O da canıma minnet deyip beni yine sinir etmişti.Okul çıkışı Mete Dila ben yürürken Mete'ye "Ya Mete senin 11 C de arkadaşın vardır yok mu şu yeni çocuğun adını bilen bi öğrensen."dedim."Açıkçası gay olmadığımdan dolayı çocuk umrumda bile değil ama sizin için soracağım."dedi bir kahraman edasıyla.Biz de sırıtıp Dila ile birbirimize bir yumruk çaktıktan sonra.Sohbet ederek yürümeye devam ettik.
*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Eve vardığımda okul ile evin arası uzak olduğu için yorulmuştum.Odama geçtim ve laptopumda teen wolf izlerken bir bölüm izledikten sonra durdurup whatsapp a baktım.Gruptan mesajlar vardı.
Bu üçlü çok güçlü;
DilAmk:Ya nabersiniz bebeklerim
MetEbenin:İyiyiz
DilAmk:Ben size böyle sevgi sözcüleri kullaniyim sen bi iyiyiz kardeşim bile yazama.
Ben:Dilacım regl falan mısın?
DilAmk:Hayır pipiş.
Ben:Ne bu sevgi patlaması pıtırcık.
MetEbenin:Harbiden he
DilaAmk:Beni hiç anlamıyosunuz ikinize de pipişimi sokayım.
Ben:Meteye de mi vovoovovovıvıvıvıv
MetEbenin:Yorum yapmicam çünkü yanlış yerlere gidebilir güzelim😏
DilAmk:Boksun ksjsjsns
Ben:Ya ben çok skldm
MetEbenin:Yanlış anlaşılmaları önlemek için sesli harf kullanmayı denemelisin
DilAmk:AĞSĞDĞDĞFPXĞXPDPDPDL
Ben:Tamam sıkıldım
MetEbenin:Napalım
Ben:Eğlenelim
DilAmk:Uykum var
Ben:Aman
Ben:Bebeler çıksın kasıyo
DilAmk:Sensin bebe
Ben:Pipişsin sen de
DilAmk:Memesin
Ben:Götsün
DilAmk:Boksun
Ben:Kakasın
MetEbenin:Yeter be susun
MetEbenin:Ayrıca Allah aşkına pipi ne
DilAmk:Valla Cemre diyip duruyo ona sor
Ben:Mete bunu en iyi senin bilmen gerek
DilAmk:O_o
MetEbenib:Ben daha çok ya***** biliyorum canım illa söyletmen gerkmiyordu :))
DilAmk:Iy kapatın çıkın şu whatsapp tan
Ben:Aynen ya gidin ders çalışın köpekler
DilAmk:Cemre aylavyu
Ben:Dila aylavyu
MetEbenin::(
Ben:Mete vilavyu
MetEbenin:Aferin size
DilAmk:Neyse görüşürüz pipişleer :**
Ben:Sus Sus
Ve telefonu kapatıp komodine koydum o anda kapı çaldı ve içeriye Emre girdi.O girince hemen yattığım yerde dikleştim.Eskisi gibi değildi o artık bana iyi davranıyordu ama ondan hala çekiniyordum.Sanki düşüncelerimi okumuş gibi"Benden hala neden çekiniyorsun?Benim bildiğim kardeşler birbirlerinin yanlarında yatabilirler."dedi.Ve yatağıma oturdu."Ya evet ama ne biliyim.."dedim.O sırada telefonuma mesaj geldi.Ona daha yakın olduğu için ilk o aldı ama İphone olduğu için mesajların hemen görüneceğini bildiğimden o bakamadan elinden alıp kendi tarafımda biryere koyup ona sarıldım ve"Bu akşam bişeyler yapalım o zaman."dedim.Şaşırmıştı."Daha önemli işlerim var."dedi.Beni sinir ediyordu.Böyle nasıl ona ısınabilirdim ki."Neymiş önemli işlerin?"dedim.Şaşırmış gibi yapıp"Sana hesap vereceğimi zannetmiyorum canım."dedi.Emin olun bu canım kelimesi dostane değildi.Sinir olmuştum.Yine."Aman tamam be naparsan yap zaten istemiyodum seninle bişeyler yapmak sana ısınmam için bir seçenekti ama seçeneği kendin kaybettin ben de çok meraklıyım sana ya ah ikizim benimle biyerlere gitsin ah ikizim benimle bişey.."diyecekken beni susturan Emre nin eliydi."Sus be kızım ne çok konuşuyosun tamam bu gece seni benim hep gittiğim bara götürürüm.Ama sorun çıkarıp başını belaya sokarsan arkama bakmadan giderim."Ellerimi çırpıp."Tamam tamam."dedim ve Emre kapıdan çıkmadan."Gece 8 buçuk gibi hazır ol ben alıcam seni."dedi."Sen nereye gidiyosum ki şimdi."dedim."Hesap vermem gerektiğini düşünmediğimden yorum yapmadan gidiyorum."Kızlar neden bu salağı seviyo ki.Hakiki mal bu.Yanıma oturduğu için yatağın ucuna kadar gelmiştim ve toparlanmak için bir hareket yaptığımda dengemi kaybedip yere düştüm.Allahtan odada kimse yoktu.Kendimi tokatlama isteğimi bastırıp yerden kalktım.Acaba akşam yemek yiyecek miydik.Ama barda yemek olmaz ki.Ben açım ama.Napsam.Diye düşünürken Emreye mesaj atmanın en mantıklı şey olduğunu düşündüm.
Ben:Ya ben açım ama yesem mi yoksa orada yemek var mı
EmrEuzubillah:Kızım bu kadar mı uzaksın
Ben:Ya napiyim söyle yemek yiyim mi yer miyiz
EmrEuzubillah:İstersen önce yemek yemeye gidelim oradan geçeriz
Ben:Tamam yemiyorum o zaman
Ve cevap vermedi.Bunun tamam demek olduğunu varsayarak saatin sekiz buçuk olmasını bekledim.Ve evet ikizimi EmrEuzubillah diye kaydetmiştim. İsmin son harfinden kelimeler türetmeyi seviyordum.
*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Saat sekiz buçuk olduğunda hazırdım.Ne giyeceğimi kestiremediğim için filmlerden izlediğim kadarıyla hem akşam yemeğine hem de bara uygun olacak bir kıyafet seçmeye çalıştım.Ve dizimin biraz üstünde biten tamamen yapışık kalın askılı bir elbise giymiştim.Rengi toz pembeydi.Saçımı düzleştirdim ve sade bir makyaj yaptım.Ayağıma da bilekten bağlamalı siyah sade bir ayakkabı giydim.Abartıp abartmadığımı anlayamamıştım ve odamın kapısı çaldı.İçeriye siyah kot hafif dar bir pantolon,siyah v yaka tişört ve buz mavisi bir ceket giymiş bir Emre girdi.Bana bakıp şöyle bir süzdü ben de aynı anda onu süzüyordum ve çok yakışıklı olmuştu.Kimim ikizi be .Ben ona soran gözlerle bakarken o da bana nevar der gibi bakıyordu."Sence abartmışmıyım kestiremedim de."dedim.O şöyle bi tekrar bakıp"Yoo normal yani bar için klasik ama yemek de yiyeceğimiz için sorun olmaz."dedi.Ve birbirimize bakmayı bıraktık ve koluna girmem için kolunu uzattı.Çok fazla topuklu ayakkabı giymezdim bu yüzden düşmemek için dua ediyordum.Çıkarken annem bizi gördü ve binbir tane fotoğrafımızı çekip "Ah yavrularım benim "gibisinden sevgi sözcükleri kullanıyordu.Çıkabildiğimiz en kısa sürede evden çıktık ve arabaya yerleştik."Sana böyle iyi davranmam hayır mı şer mi bilmiyorum ama şimdi söyleyeceklerimi iyi dinle birdaha söylemeyeceğim ve eğer bunların dışına çıkarsan birdaha böyle birşeyi unut."dedi.Ben de dediği gibi yapıp kulaklarımı açmış dinliyordum."Birincisi içmeyeceksin orada seninle uğraşamam,benim etrafım dışında hatta benim etrafımdaki erkeklerle de takılma ayrıca bu senin iyiliğin için bu yaşta bak.."derken sözünü kestim"Anladım tamam."dedim."Güzel."dedi gülerek.Ve yolculuğa başladık.
•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*
Restoranttan içeriye girdiğimizde yine Emrenin kolundaydım.Garson bizi bir masada otutturdu ve menüleri uzattı.Ben yemek seçmek için Emre'ye bakıyordum,ne isterse aynısından diyecektim çünkü ne yiyeceğimi bilmiyordum.Zaten şu açlıkla herşeyi yiyebilirdim.Emre seçtiğinde garson bana döndü hemen "Aynısından."dedim gülerek."Peki efendim içecekler ne olsun?"diye bir soru yönelttiğinde Emre bana döndü.Benim ona baktığımı görünce sırıttı ve "İkimize de ayran ver sen."dedi.Garson giderken bana yaklaştı ve"Kendin bişey seçseydin keşke ya beğenmezsen."dedi gülerek."Olsun ya beğenirim zaten şu an seni bile yerim."dedim.Bunu dedikten sonra biraz tereddüt ettim çünkü o da beklemiyordu belli ki biraz şaşırdı ama hemen toparladı."Peki."dedi ve yemekleri beklemeye başladık.Heyecanlıydım Emre ile ilk defa dışarıya çıkıyordum.Neler olacağını çok merak ediyordum.
*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Yemekler gelince sohbet ederek yedik ve arabaya bindik.Bara doğru sürerken"Eve ne zaman döneceğiz?"dediğimde sırıttı ve "Ne zaman istersem."dedi.Ben önce anlamadığım için kafamı salladım ama sonradan farkedip"İstersen mi?"dedim.O da bana bakmaya tenezzül bile etmeden kafasını salladı.Ve son ses Rihanna-Needed Me çalarken yolculuğa devam ettik.
•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*
Bara vardığımızda tekrar Emrenin koluna girdim."Çok mu içiceksin.Yani eve gidebilelim de."dedim.O da"İçmeyeceğim bende merak etme yarın okul var zaten çok da geç dönmeyiz."dedi.Bu açıklamadan sonra rahatlamış bir şekilde yürürken"He bu arada eğer bir erkek sana uzun süre ve imalı bir şekilde bakarsa ya bana söyle yada asla ona bakma başıma bela çıkarma."yani kısaca önüne bak diyordu.Kafamı salladım ve onun arkadaşlarının olduğu herzaman oturduğu bir masaya geldik.Herkes dans ediyordu içkiler,sigaralar...Rahatsız olmuştum , demek ki bu yüzüme vurmuş ki Emre beni yanına otutturdu ve kolumu tutuyordu.Bir süre sonra bıraktı.Korkmamam gerektiğini söylüyordu sanırım.Etrafımı incelerken Emrelerin konuşmasına şahit oldum.Manyağın biri bağırarak"Emre lan yeni mi."dedi.Ben bir anda ona bakaren Emre önce bana baktı sonra ona bakıp başının arkasına vurup"İkizim lan."dedi.Çocuk gözlerini ban çevirip"İyiymiş."diyince Emre'ye baktım.Çocuğa"Kaşınma."diyince çocuk da"Şakalaşıyoruz ya sen de."dedi.Emre benim de rahatsız olduğumu anlamış ki çocuğa"Uza."dedi.Çocuk şaşırmış bir şekilde giderken arkasından iki üç çocuk daha geçti.
•*•*•*•*•*•*•*•
Bütün gece orada öylece oturmuş Emre'nin yanına gelip giden kızları izliyordum.Birtanesi gelip bağırarak"Emre oha bu kim."dedi.Ben gözlerimi devirerek başka biryere döndüğümde Emre cevap verme gereği bile duymamıştı.Kız Emre'yi dürtüp tekrar sorduğunda Emre kızın elini tutup yüzüne öyle bir baktı ki kız gitmekten başka seçenek göremedi tabi kendinde yazık.En sonunda saat 12 ye yaklaşırken"Gidelim artık."dedi Emre.Ben de onaylarcasına başımı salladım ve ayaklandık.
•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Eve geldiğimde dans bile etmememe rağmen yorgundum.O kadar yüksek sesli müzik resmen beynimi yormuştu.Barda değil de yemekte Emre'ye daha çok ısındığımı söyleyebilirim.Şu an tek yapmak istediğim şey de uyumaktı.Üzerimi değiştirdim ve makyajımı çıkardım.Kendimi yatağa atıp uyumaya başlayacaktım ki yatağın başlığına kafamı öyle şiddetli vurdum ki kısa süreli beyin travması geçirdiğimi zannettim.Ama harbiden gözlerim kararmıştı.Dersimi alıp kendimi bu sefer yavaşça yatağa bırakıp gözlerimi kapattım.Bu ani hareketlerden bir gün ölümüm kendi elimden olacaktı.
************
Evet arkadaşlar bölüm bitti valla uzun oldu.Ama hak ediyorsunuz.Yorum ve oyları unutmayın.Arkadaşlar hikaye ile ilgili merak ettiğiniz yada sormak istediğiniz şeyler varsa da bana mesaj atabilir yada yorum bırakabilirsiniz.Oylamayı da unutmayın.Küçük de bir notum var.Şimdi ben sadece Cemre yi hayal etmeden buldum diğerlerini hayal ettim ve koyduğum resimler yani tam olarak onlar değiller.Ben onlara benzetiyorum ama siz nasıl düşünmek isterseniz düşünebilirsiniz.Öptüm :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ
Novela JuvenilBen Cemre.Cemre Uçaner.Babam Uçaner Holdingin sahibi.Lise 2 ye bu sene geçtim.Bana göre dünyanın en berbat şeyi ikizinin olması.Ondan da kötüsü erkek ikizinin olması.Ve en beteri de herkes tarafından tanınan ve babasının ününü kullanan bi' erkek iki...