BÖLÜM 1

6.4K 217 48
                                    

Multimedya daki Emre

-----------------------------------------------------------

Sabah alarmın sesiyle uyandım.Zaten bu gün içimde kötü bir his var,bir de o..tam oldu.Valla sabah ne kadar geç kalkmış olursam olayım,her gün bu 2 dakkika yatakta oturup,etrafı izleyip,bu gün hakkında planlarımı yapardım. Nasıl 2 dakikaya sığdırıyorsun hepsini demeyin , sığdırıyorum işte.Bu gün okul vardı , yani hafta sonundan çıktık. Ve evet Pazartesi.Bu gün okula gideceğim , tek yakın arkadaşlarım olan Mete ve Dila'nın yanına gideceğim ve beraber inşallah güzel bir gün geçireceğiz. Bunları umarak iyi dileklerle güne başlıyorum ki iyi geçsin. Tabiki her zaman işe yaramıyor.Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim.Grinin üzerine bordo ve siyah çizgili bir etekti,pileliydi.Üzerine beyaz lakost ve gri okul hırkası.İşte bunlar özel Lena Okulu nun formaları.Hiç duymamışsınızdır , çok normal.Canım babacığımın(!) özel seçimi.Tuvalete girdim,rimelimi,göz kalemimi ve şeftali renginde dudak kremimi sürdüm.Saçlarımı da taradıktan sonra hazırdım.Hemen çantamı alıp aşağıya indim.Annem ve hizmetçiler oradaydı. Emre ve babam tabiki gitmişti. Bana bir araba bile vermiyorlar.Hani en azından motorum olsun. Şımarık zengin züppesi kız gibi düşünüyorum ama hayallerime de karışmayın be. Kendimi daha az değersiz hissetmemi sağlıyo hayallerim. Zaten beni tek değersiz hissettirmeyen annemdi.Mutfağa geldiğimde annem kahvaltısını etmiş kahvesini yudumluyordu.Sofra hazırdı,sanırım benim için deyip oturdum ve yemeğimi yemeye başladım.Yemeğim bitince anneme baktım ve gülümsedim.Annem de ayağa kalktı ve kollarını açtı.Bu sarılmayı özlemiştim.Annem ne kadar babama karşı gelebilen tek kişi olsa da o da çekiniyordu. Sonuçta babam sinirlenince onu durdurmak çok zordu,resmen gözü dönüyordu. Bunu da benden çıkarıyordu tabiiki.Anneme kocaman sarılıp onun o güzel kokusunu içime çektim. Beni bırakıp yanağıma bir öpücük kondurdu."Başarılar kızım."dedi gülerek.Ben de gülümseyerek karşılık verdim ve çantamı sırtıma takıp taksiyi beklemeye başladım.

---------------------------------------------------------

Okulun kapısından girdiğimde herkes neredeyse bahçedeydi.Saate baktım ve zilin çalmasına daha 10 dakika olduğunu gördüm.İyi,erken gelmişim. Hemen sınıfıma çıkıp sırama çantamı bıraktım. Mete ve Dila ile aynı sınıftaydık.Hatta Dila ile de yanyana oturuyorduk.Onların ikisi de önceden arkadaştı,çocukluktan beri.Ben aralarına sonradan katıldım. Sıralarında çantalarını görünce kantinde olabilecekleri aklıma geldi ve hemen kantine gittim.Ordaki masalardan birinde oturduklarını görünce gülümseyerek yanlarına gittim.İkisine de sarılıp öptüm ve oturdum."Günaydıın."dedim neşeyle.İkisi de "Günaydın." diyerek karşılık verdi.Mete konuşmaya başladı "Yarından sonra turnuvalar var ve bizim okul Emrelerin okuluyla eşleşmiş.Emre futbol mu oynuyordu?" deyince şaşırdım.Ne yani sadece Mete ve Dila'nın bildiği ikizim okula mı gelecekti."Evet futbol turnuvalarına katılmıştı buraya geleceklermiş demek ki.Sen hangisine katıldın?"diye sordum."Evet gelecekmiş.Ben basketbola katıldım."dedi.Dila'ya dönüp"Sen?"dedim. Dila da"Ben voleybola katıldım sen neye katıldın?"diye sorunca önüme döndüm ve tekrar ona baktım "Hiçbirşeye,ben sizi izlemek istiyorum." deyip tatlı tatlı gülmeye çalışırken ikisinin de kaşları çatıldı.Mete"Cemre sinir etme insanı ya.Ne demek birşeye katılmadım.Seni voleybol oynarken gördüm çok iyisin.Niye katılmıyorsun?"diye sorunca.Nefes verip"Ya Mete.Tamam iyi olabilirim ama canım istemiyor.Hem de o okulun salak kızlarıyla uğraşamayacağım."dedim.Mete pis pis sırıtıp"Ben uğraşırım."dedi.Ben ona gülüp"Pisliik."deyince.Hep beraber kahkaha atmaya başladık. İşte neşem yerine gelmişti.Zilin çaldığını duyunca sınıfa gittik.Ve ders başladı.

--------------------------------------------------------

Bütün dersler aynı sıkıcılığında geçti ve son zil çaldı.Dila ve Mete yi öpüp taksi çağırdım.Taksiye binip eve geldim. Annem ve babam evde yoktu, sadece Emre vardı.Hemen Emre'nin odasına gidip kapıyı çaldım.'Geeel'diye bir ses duyunca içeri daldım ve Emre'nin yatağına oturdum."Noldu."dedi."Yarından sonra turnuvalarda bizim okula geliyormuşsunuz."dedim."A orası sizin okul mu.O zaman evet,oraya geliyoruz."dedikten sonra gözlerini kısıp bir elini yumruk yapıp diğerinin içine vurarak"Ezmeye."diye fısıldadı.Yapmacık bir kahkaha atarak"Göreceğiz Emre bey."dedim o da aynı şekilde "Göreceğiz Cemre hanım." dedi. Odasından çıktım ve annemlerin gelmesine daha vardı.Ben de telefonu alıp mesajlara baktım. Bir tane Dila'dan mesaj vardı.

İKİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin