BÖLÜM 7

3.2K 114 17
                                    

"Ya ne zaman gelicek bu çocuk?"diye bıkkınca sordum. Yarım saattir sinemanın kapısında Mete'yi bekliyorduk ve gerçekten kök salmaya falan başlamıştık. En son aradığımızda otobüsteyim dedi. Evet çocuk zengin ama yinede otobüse biniyor. Çünkü Emre veya Güney gibi haysiyetsiz şerefsiz değil. Motoru var o itin de ama bakıma verdiğini söylemişti. Fişeq gibi olucakmış. "Ne biliyim ya otobüsle de geliyo yoksa otobüsün şoförü gay di ve otobüste tek Mete varken Mete'yi kaçırdı mı."diye dehşetle sorduğunda kafasına bi şaplak geçirdim. "Bu kadar salak olamazsın. Koskoca otobüste sadece Mete kalabilir mi?"diye sordum. Aslında bilmiyordum çünkü pek fazla otobüs falan kullanmazdım. "Sanki hep binersin de biliyo gibi konuşma. "dedi. Haklıydı. Önüme döndüm ve ellerimi göğüsümde çaprazlayıp ayağımla ritim tutmaya başladım. O da aynı şekilde yapıyordu arada da telefonunda saate bakıyordu. Mete'yi uzaktan gördüğümüzde ikimiz de atabileceğimiz en ölümcül bakıştan attık. Tamam evi alışveriş merkezine uzak olabilir ama otobüsle geliyor. "Nerdesin lan sen?"diye sinirle sorup üstüne yürümeye başladım. "Eğer geçerli bir sebebin yoksa şimdiden kaçsan iyi edersin."diye ekledi Dila. Çok çok haklıydı. Bugün Dila'ya bu kadar hak vermem hayra alamet değildi. "Ya kızlar bi durun."dediğinde ikimiz de aynı anda durduk ve "Anlat."dedik. Eğer gerçekten geçerli bir sebep değilse onu burada bırakacaktık. "Bakın tam otobüsteyim akpilimde para bitmiş. Ben kendime bastım bindim. Sonra birkaç durak geçti oğlum bir kız ama yani siz görseniz lezbiyen olursunuz o derece. Bastı yetersiz bakiye dedi. Ben de kendimde var sanıyorum. Dedim benden basalım teşekkür etti falan. Hayallerim vardı yanyana oturacaktık diyecektim birşeyler yapalım sizi ekecektim haber verip tabiki hihihi. Ama bastığındaki o 'dııııııt' sesi gelip kırmızı yandı ya. Beynimden vurdular sanki. "dedi. Çok uzatıyordu. "Ee sadede gel."diye geçiştirdim. "İşte sizin anlayacağınız ben de dedim ben iniyim benim yerime sen git amık çok güzelsin. Tabiki içimden dedim bunu. Sonra numarasını aldım indim işte. Yürüyerek geldim geç kaldım. "dediğinde ağızımız açık bir şekilde ona bakıyorduk. Hayır neden. Allah'ım neden bu kadar salak. Neden. "Mete siktir git."dedi Dila ve benim koluma girip arkamızı döndürüp yürümeye başladık. Onu çağırmamız bile hataydı. Arkadan gelip ikimize de sarıldı. Çırpınarak çekilmeye çalıştık ama bana mısın demedi. Hayvan gibi sıkı sarılıyordu. "Mete bırakman için 2 saniye veriyorum yoksa ısırıcam."dediğimde saniyede bıraktı. Onu birçok kez ısırdığım için biliyordu kerata. Bu beni gülümsetse de ona hala kızgındım. Gülümsememden destek bulmuş gibi elini omzuma atıp Dila'dan uzaklaştırdı ama yinede Dila'nın duyabileceği bir ses tonunda "Of Cemre Dila tam bi sürtük değil mi?"diye sordu. Elini bu sefer ısırdığımda Dila "Mete kaşınma bak zaten sana sinirliyim bir trip atarım Ediz Çağıran gelse barıştıramaz."dedi. "Kanka bu biraz fazla olmadı mı Ediz Çağıran gelse götünü bile açarsın. "dediğimde,"Çok haklısın. Ama kimse barıştıramaz işte. Uzatmayın."dedi. "Ya ben size birşey söyliycem."diye bir anda durdum. Bu sırada alışveriş merkezinde ilerliyorduk. Mete "Yoksa uyuşturucu bağımlısı mısın?"gözlerimi devirip konuşmak için ağzımı açtığımda Dila  "Benden başka hiçbirşey seni kendine bağımlı yapamaz bir uyuşturucu bile."diye Ediz Çağıran'ın sözünü kendine uyarlayınca anlamsız birşey çıkmıştı. Yüzümü buruşturdum. "Cidden çok salaksınız."diyip yürümeye başladım. Hemen yetişip "Tamam tamam söyle. "dediler. Oflayıp "Birşey yok."dedim. Tabiki birşey olduğunu biliyorlardı ama diyeceğim şey saçmaydı. Önemli birşey söyleyecekmiş gibi yapıp önemsiz birşey söylemeye bayılıyorum. "Birşey olduğunu hepimiz biliyoruz bence uzatma ."dedi Dila. Haklı. Bak yine haklı dedim. Tövbe Allah'ım. "Ya benim çişim var. "dediğimde ikisi de gözlerini devirip koluma girip yürümeye devam ettiler. "Ciddiyim ,"Dila'nın kulağına yaklaşıp fısıldayarak "ve eğer gitmezsem kan gölü."dedim ve önüme döndüm. Dila alel acele Mete'ye "Sen bizi git sinemanın kapısında bekle bide bi 10-20 lira çık işim var. "dedi. Bu kızı seviyordum. Kulağına eğilip "Adamım."dedikten sonra ayağa tekrar doğruldum. Bu sefer regl olduğuma emindim. Ve acilen gitmem gerekiyordu. Dila'nın kolunu sıkıp "Ben gidiyorum sen tuvalete getirirsin dayanamıycam."dedim. Kafasını salladı ve arkamı dönüp ilerlemeye başladım. Mete arkadan "Nereye!?" diye bağırsada takmadım. "Çok sıkışmış o hadi para ver sen sus sus ."diyen Dila'ya gönlümden bir beşlik yolladım. Karşıladığını hissettiğimde özürlülüğüme sırıttım. Tuvalete gidip Dila'yı beklemeye başladım.

İKİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin