BU BENİM İLK KİTABIM VE ŞİMDİDEN OKUYAN HERKESE TEŞEKÜRLER.
°°°°°°°°°°°"Hadi kalk oğlum saat kaç oldu."
Ya bu ğün cumartesi değilmi niye kaldırıyosun ya anne."Ne oldu anne buğün okul yokki..."
Lafımı bitirmeden odamın kapısı açıldı.Gözümü hala açamamıştım ama o parfüm kokusu sadece DEMİ'ye aittir.Annem bana "Demi geldi hadi kalk.Kahvaltı hazır ben de işe gidiyorum"dedi ve gitti.Demi hemen yatağın sağ tarafına gelip "hadi uykucu bu ğün çok işimiz var çabuk kalk" dedi ve yanagıma sulu bir öpücük kondurdu uyuştum bi ara bende dayanamayıp onun yanagına uzun bir öpücük kondurdum."Ben aşagıdayım üstünü degiştir hemen aşağı in ve ÇABUK OL"deyip çıktı odadan.
Ah Demi ,onu çocukken bizim yan eve taşındıklarında görmüştüm o an hiç olmayan duygular içimde oluştu zaten Demi'den sonra o duyguları kimsede hisedemedim hala adlandıramadım bu duyguları.
Aşağıya indiğimde gülmemek için kendimi zor tutum Demi önündeki tabağa ne bulmuşsa koymuştu o önündekilerle tıkanırken bende duvara yaşlanmış onu izliyordum beni farkedince "ne bakıyosun ya çok açım" diyip önündekileri yemeye devam etti.Kahvatı yaptıktan sonra Demi ayaklanıp"hadi okula gidiyoruz hemen projemizi bitirmeliyiz" ben bi anda "ne okulu bugün okul yok"dedim."Projemiz vardı ya tarihten şapşal" dedi ben daha yeni idrak etmiştim.Oflayarak anahtarı alıp dışarıya çıktım arabama binerek okul yolunu tuttuk sesizlik radyodan gelen şarkıyla bozuldu.Demi birden havaya zıplayarak"en sevdigimiz şarkı" dedi.Evet doğru en sevdiğimiz şarkı."bugün işler iyi gidicek galiba"diye karşılık verdim.Demi "en sevdigim dostum yanımdaysa herşey yolundadır"dedi.Bu canımı çok acıtmıştı onca zaman bana karşı biç farklı duygular beslemedi mi ?
Okula geldiğimizde ben demiye tuvalete gidecegimi söyledim o da direk kütüphaneye gitti.kütüphaneye gitmeden kahve aldım ikimize.Kütüphaneye girdigimde hiç görmek istemedigim bir manzara karşısında dona kaldım elimdeki kahvelerse çoktan yeri boylamışlardı.Bu kesinlikle olmamalıydı...
°°°°°°°°°°
BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU 2.BÖLÜM KISA ZAMAN DA GELİCEK VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)
Teen FictionTANITIM... DYLAN;Demiyle küçüklükten beri arkadaşlar.Dylan onu ilk gördüğünden beri ona karşı farklı duygular besliyor. DEMİ;Dylan'ı arkadaş olarak görüyor.Ama onu çok seviyor.