SENSİZ BEN ÖLÜRÜM

158 7 1
                                    

İYİ OKUMALAR..

Demek öyle Demi hanım Thomasa bir şans daha öyle mi? Ben küçük bir öpücük yüzünden az kalsın canımdan oluyordum ve ancak o zaman benle barıştın. O p*ç ise sni aldatı ve sen şimdi ona bir şans daha veriyorum diyorsun. Anlaşıldı demi hanım zoru oynayacağız bize bu da uyar sen merak etme....

Balodan çıktık Thomasın işi çıkmıştı o erkenden gitmişti demiyi öyle sap gibi baloda bırakmıştı şerefsiz işte diyorum boşa konuşmam ben. Şöför koltuguna dogru giderken demi de hemen şöför koltuğunun yanına oturmuştu kate bozulmuştu bu duruma yüzünü asarak arka koltuğa oturdu. Kate'i evinin önüne kadar getirdim ikimizde arabadan aşağı indik kate;

"Bu gece bana eşlik etiğin için teşekkür ederim SEVGİLİM"

"Her zaman"dedim kate eve dogru giderken arkaya dogru döndü ve bana dogru koşarak dudaklarımızı birleştirdi deminin arabanın içinde bizi izledigini hisedebiliyordum ama söylemiştim zoru oynuyoruz.kate dudaklarımızı birbirinden yavaşça ayırdı ve arkasına bakmadan evine dogru hızlı adımlarla gitti o arada da demi arbanın içinden kornaya basarak gel hadi diyordu. Arabaya bindigimde demi bana bir şey demedi bende arabayı kullanırken demiye"kate'i nasıl buldun"dedim.

"İyi"

"Bu kadar mı?"

"Good good yetermi"

"Yeter yeter benim ingilizce seviyesi yerde olan arkadaşım"

Demi lafa girdi; "Thomas ile ilgili bir şey demiycekmisin"utanmaz bu kız ya bide geliyo bana diyorki thomas ile ilgili bir şey demiycekmisin şu an her boku demek istiyorum ama anlamıycagını biliyorum.

Bir süre sessiz kaldım cevap vermiyecegimi anlayıncada bana"dylan hadi ama"dedi.

"Ne dememi istiyorsun desem de ne degişecek sen kararını vermişsin"

"Ama dylan sen böyle yapınca ben çok üzülüyorum"

"Ne yapım demi hiç bir şey olmamış gibi...neyse boş ver"

"Ne diyorsun dylan bir cümleye başladıgında sonunu da getir"

"Dylan söyle"

"Boş ver dedim"

"Dylan" "söyle"demilerin evinin önüne geldik ve ona"hadi görüşürüz yarın" deyip yanagından öptüm o da asık suratla kapıyı açıp"gıcık"diyip eve gitti.

Hemen odama çıkıp kendimi yataga attım buğün resmen ölmüştüm yarın için şu anlık tek planım öglene kadar uyumak yada akşama kadar bunları düşünürken çoktan uykuya daldım.

Kapı zilliyle uyandım aşagı koşup açtıgımda bu demiydi hemen içeri girdi ve bana"çok önemli bir şey demem lazım" dedi ve kolumdan tuttup beni odama çıkardı ve ikimizde yattaga oturduk demi lafa girerek"dylan nasıl söyliycem bilmiyorum şey dün kate seni öptügünde benim içimden resmen büyük bir fırtına koptu bunun sebebi ise sensin dylan, bana aşkını itiraf etiginde ve beni öptügünde sana karşılık vermek çok istedim ama yapamadım dylan, sevgilli olursak birbirimizi kaybediriz sandım ama anladım ben dylan ben senin arkadaşın olmak degil sevgilin olmak istiyorum biliyorum sen de bana aşıksın şu anda en çok ne istiyorum biliyormusun.."ben duyduklarımla donup kalmıştım resmen kekeleyerek"n-ne" birşey demeden dudaklarıma yapıştı ben önce ne oldugunu anlamadım sonra karşılık verdim büyük istek ve özlemle öpüşüyorduk. Bu olanlar gerçek mi?

Sanki birisi bana sesleniyordu"dylan dylan oglum kalk hadi"gözlerimi açtıgımda ooo hayır ya o olanların hepsi bir rüyamıydı şu an kendimi öldürmek istiyorum ya olamaz ya. Ben içimden söylenirken annem"hadi kalk oglum saat kaç ve telefonun kaç kere çaldı sen hiçbirini duymuyordun"dedi "neyse ben çıkıyorum kahvaltı hazır kahvaltını yapmayı unutma"yanagımdan öperek gitti. Bende telefonumu aldım kate iki kere aramış kate aradım iki çalışta açtı"alo dylan niye telefonuna bakmıyorsun"

"Uyuyodum duymamışım ee ne oldu umarım önemli bir şey yoktur"

"Yok yok merak etme ben şey diycektim bugün plaja gidelimmi demi ve thomasta gelir ne dersin?"

"Bana uyar uzun zamandır bunun hayalini kuruyordum zaten ben demiye haber veririm bir saat sonra seni almaya geliriz"

"Tamam aşkım görüşürüz"

"Görüşürüz"deyip telefonu kapatık.


1 saat sonra...

Kate'i evinden aldık şimdi plaja dogru gidiyoruz thomas "siz ne zamandır arkadaşsınız"dedi.

"Çocuklugumuzdan beri"dedi demi.

Thomas malı bu sefer"uzun zamandır tanışıyosunuz hiç öpüştünüz mü?"diye sordu mal bu gerçekten hemde katkısız. Demi öksürdü birden önce bana baktı sonra thomasa dönerek "thomas malmısın o nasıl bir soru"thomas"kusura bakma aşkım"dedi aşkımmış sen demiyi hak etmiyorsun mal. Her neyse sonunda plaja geldik arabayı park edip üstümüzü degiştirmeye gittik.

Thomas bize içecek almaya gitti kate ile demi de denizdeydiler demi baya açılmıştı bide fazla açılma demiştim bi kerede sözümü dinle burdan bagırdım demiye"demi fazla açılma geri dön" sözümü dinlemiyecegini bildigim için denize girdim demiye dogru yüzdüm demi suyun içine girdi çıkmıyordu suyun içinden daha hızlı yüzmeye başladım "demi dayan demi"diye bagırıyordum bogulluyodu bunu düşündükçe hızımı iki katına çıkardım deminin oldugu yere geldim suyun altına daldım demiyi aradım baygın bir şekilde suyun altındaydı onu öyle görünce amlımı kaçırdım hemen kucaklayıp kumsala dogru çektim nefes almıyodu kalp masajı yaptım işe yaramıyordu daha da telaşlandım en son çare olarak aklıma suuni teneffus geldi burnunu tutarak agzına dogru üfledim 1.2.3.4 kez denedim artık korludan gözlerimden istemsizce yaşlar akıyordu bir kez daha denedim sonunda demi kendine geldi hemen onu kolarımım arasına aldım ve sıkıca sarıldım"sensiz ben ne yaparım? Ha ben söylim senin yerine ölürüm tamamı sensiz ben ölürüm.


TEOG NEDENİYLE UZUN ZAMANDIR YAZAMIYORDUM KUSURA BAKMAYIN BÖLÜMLER GELMEYE DEVAM EDİCEK OKUMAYA DEVAM...

BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin