KOLYE

227 7 1
                                    

         IYI OKUMALAR...

°°°°°°°°°°°°°

         Dylan'ın ağzından...

         Demiylede barıştık artık bir sorun kalmadı desem yalan olur sorunun en büyüğü var o da Demiyi sevmem.Aslında bu sorunun büyük payı bunu Demiye söyleyememem.

         Zaten buda yeterince büyük bir sorun.Ben bunları düşünürken Deminin sesiyle gerçek dünyaya giriş yaptım.

       "Gezi"

      "Ne?"

     "Diyorumki yarın okulun yaptığı bir gezi var ve bir ormana kamp yapmaya gideceğiz"

     "Ee ne yapim?"

     "Nasıl ne yapim hadi kalk eşyaları hazırlayalım ve çift kişilik bir çadır alalım"

      "Nasıl yani ikimiz bir çadırda mı kalıcaz?" Oooo bu iş gitgide iyi bir hal alıyor.

      "Evet canısı begenmediysen kalmasın benle aynı çadırda" yav hehe ben seninle aynı çadırda uyumayı ret edicem.

   "Yoook"

    "Şey yani tabikide aynı çadırda kalırız.Ne yapalım bir günlükte olsa seni idare ederim yani çalışırım" mesele gıcıklık değilmi.

    "Pislik" Allahım ya herşeyi de ciddiye alıyor.

   "Herşeyi ciddiye almakta üstüne yok biliyomusun"

    "Tabikide biliyorum"

     "Ukala şey seni"

     "Hadi fazla konuşmada gezi için bir kaç eşya almaya gidelim" dedikten sonra jipe binip alışveriş merkezine gittik.

    
     3 saat sonra....

      "Allahım sonunda,sonunda güzel koltuğuma yayıldım" der demez hemen ikili koltuğa atım kendimi.

     "Ne be, bu kadar mızmızlanacagını bilsem götürmezdim seni"

     "Hehe çadır almaya gittik dünyayı aldık"

     "Tamam ya"

     "Hadi neyse buda bir tecrübe oldu seninle bir daha alışverişe gidilmez.Bugün burda kal yarın direk okula gideriz"

     "Tamam ben anneme haber verim"
Bizim de zaten uykumuz vardı ikimizde odalara girer girmez uykuya uzun bir dalış attık.

      Demi'nin ağzından...

      Sabah hemen kalkar kalkmaz kahvaltımızı yapıp okula geldik.
Tam zamanında geldik herkes okulun servisinde yerini aldı yola koyukduk.Zaten yol boyunca kullaklıklarımla müzik dinledim.

       Ormana vardığımızda önce ormanı dolaşmaya karar verdik.Dylan yanımdaydı bugün hiç sesi çıkmadı,

      "Ne oldu baya sesizsin bugün?"

      "Ne yapım orman havası baya mayıştırdı"

       Yürümeye devam ettik, ne zaman duracağız.önümdeki küçük çukuru farketmedim ve ayağım içine girdi tam düşerken birisi beni tutu her kimse kahramanım.Yüzüne bakınca Dylan olduğunu gördüm her zamanki gibi bir numaralı kahramanım.

      "Demi iyi misin?" çok endişelenmişti.

       "İyiyim merak etme" tam bir adım atmışken ayagıma feci bir agrı girdi tam yeri boylarken dylan hemen belimden tuttu,oha şu an çok yakınız.

     Dylan "eminmisin?"

     "Sanırım hayır ayagımın üstüne basamıyorum"

     Dylanla biz arkada oldugumuz için kimse bizi fark etmedi uzakta kamp yerini bulmuşlarda çadırlarını kurmuşlar.

      Dylan"tamam o zaman" der demez beni kucağına aldı.

       "Kahramanım" deyip boynuna sarıldım.

        "Başımın belası"

         "Tatlı belası demek istedin galiba?"

           "Tabi tabi"

           Kamp yerine varır varmaz Dylan çadırımızı kurmuştu gece olmuş.İkimizde çadıra girdik ama ben bir şey fark ettim kolyem yoktu babamdan bana zon kalan şey yoktu.

        Hemen aglamaya başladım

        "Demi ne oldu"

       "Kolyem yok dylan lütfen onu bul"

       "Tamam sakin ol ben hemen gelirim" dedi ve çadırdan çıktı nereye gitti bu saate.

        Dylan nerde kaldı ne kadar oldu gideli ya ayı falan saldırırsa ya kurt karşısına çıkarsa.

      Ben böyle korkunç şeyler düşünürken dylan çadıra girdi hemen sarıldım

      "Nerdeydin" cebinden kolyemi çıkardı

       "Kaçağı buldum"

       "Nerde buldun"

        "Düştügün yerde"

          "Dylan ben çok teşekür ederim sen benim kahramanımsın"

        Hemen boynuna sarıldım o da kollarını belime sardı uzun bir süre böylece kaldık.

       "Hadi artık uyuyalım kahramanın bugün çok yoruldu"

        Uzanır  uzanmaz kolarımı dylana sardım.Kolyemi dylan bulamasaydı çok kötü olurdum.Bunları düşünürken uykuya daldım.

°°°°°°°°°°°

     
      UZUN ZAMAN OLDU YAZMAYALI AMA UZUN BİR BÖLÜM YAZMAYA ÇALIŞTIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ....VE BÖLÜMLERİ DAHA HIZLI YAYINLAYACAGIM.

      

        
    

BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin