AŞIĞIM..

115 2 0
                                    

İYİ OKUMALAR...

°°°°°°°°

Demi'nin ağzından...

"Dylllaaaaaannnnn"thomas dylanımı bıçaklamıştı"aman tanrım dylan"hemen yerde kanlar içinde yatan dylanın yanına gittim.

"Dylan nolur hadi kalk nolur...nolur"hemen ambulansı çagırmalıydım ama telefonumu almamışım yanıma ahhh nalet olsun dylanın ceplerini kontrol ettim telefonu cebindeydi şükürler olsun.Hemen 112 yi aramaya çalıştım göz yaşlarım yüzünden bulanık görüyordum elimle gözlerimdeki yaşları sildim.

Hastaneyi arayalı on dakika oldu ama hala ortalıkta hiç bir şey yoktu ne ambulans ne de bir araba git gide daha çok gerilmeye ve korkmaya başladım allahım nolur yardım et onu benden alma.

Çok kan kaybediyodu yara yerine koydugum hırka kandan sırıl sıklam olmuştu."dylan nolir uyanık kal hadi nolur"gözleri git gide kararıyordu.

"D..demi"der demez inlemeye başladı.Parmagımı onun dudaklarına koyarak"nolur sus dylan kendini yorma iyileşiceksin bak ambulansı da çagırdım gelir şimdi yorma kendini"

Parmagımı öperek yine konuşmaya başladı"d..demi ben seni hep.." "sevdim ve seni severek ölücem.."gözleri kapandı "hayır dylan hayır hayır gözlerini aç kalk hadi böyle bitemez kalk"ambulans sesi gelmeye başladı ve hemen ardından loş sokakta belirdi.Dylan'ı sedyeye aldılar "bıçaklandı nolur kurtarın onu" hemşire beni sakinleştirmeye çalıştı ama onu dinlemeden ambulansa bindim ve dylanın elini tuttum.Hemşire "nabzı çok yavaş hızlı olmamız lazım yoksa hastayı kaybederiz"daha çok aglamaya başladım hemşire kalp masajı yapmaya başladı bense dylanın elini bırakmıyordum.

Dylan benim herşeyim onsuz ben olamam çocuklugumdan beri onunlaydım ben,dylanın hisleri ilk başta bana çok tersti çünkü biz çocukluk arkadaşıydık hep bu çizgideydik zaten ama bu gece olanlardan sonra çok önemli bir duygumu fark ettim.BEN DYLANA AŞIĞIM.dylan katele birlikteyken içimde hep bir mutsuzluk vardı bunu aşk oldugunu kabullenemedim ama bu gece onu öptügümde anladım ve bu yüzden kaçtım ama keşke kaçmasaydım bunların hiçbiri olmazdı. Sadece şunu söyleyebilirim bu burda bitemez.

Düşüncelerimden kurtulduktan sonra hastaneye geldigimizi fark ettim hemen ambulansran indim ve dylanı da apar topar ameliyat odasına götürdüler bense yerde çökmüş dylanımı bekliyordum.




°°°°°°°°

BÖLÜM GEÇ OLDU VE İKİ BÖLÜM ÜST ÜSTE AMA SONRAKİ BÖLÜM FİNAL HEPİNİZE İYİ OKUMALAR.


BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin