GARİP BİR GÜN

135 5 0
                                    

    İYİ OKUMALAR...

°°°°°°°°

    "Thomas"arkama döndüğümde bunun demi olduğunu gördüm.Thomas sen bittin.

    Demi thomasa yaklaştı hemen deminin yanına gittim kolundan tutup"demi boşver"dedim.Bana birşey demeden kollunu ellerimin arasından kurtardı.Thomasın yanına geldiginde yüzüne baktı baktı ve sonra sert bir bir tokat yapıştırdı thomas sarhoşlugunda etkisiyle arkaya yalpalandı masaya tutunmaya çalıştı biraz kendini toparladı ve sinirle elini demiye kaldırdı bunu görünce sinirle thomasın elini sıktım ve deminin ona tokat atığı tarafa sert bir yumruk yapıştırdım.Bu kadarla yetinemedim sonuçta o demiyle sevgiliydi ama onun kıymetini bilmedi onu aldattı ve şimdide ona vurmaya çalıştı ee bu benden büyük bir dayak istemiyo da ne istiyor.

  Thomas yumrugumla yeri boyladı, üstüne çıkarak ardı ardına yüzüne yumruk atmaya başladım etraftakiler beni thomasın üstünden almaya çalışıyorlardı ama durmadım thomasa karşı çok büyük nefret besliyorum.Beni thomastan ayıran şey deminin aglamaklı sesi"dylan yeter n'olur gidelim"demiye döndüğümde yanaklarından yaşlar akıyodu hemen demiyi aldım bardan çıkarken thomas arkamızdan bağırarak bir şeyler söylüyordu"dylan bunu yanına bırakmıycam sen bittin!"yine dönüp o şerefsizin yüzünü yumruklamak isterdim ama demi çok ağlıyordu.Demiyi hemen odaya çıkardım ve şöminenin yanına oturduk hala ağlıyordu yüzünü avuçlarımın arasına aldım "n'olur aglama n'olur"kendimi tutamıyodum bende aglıyodum onun aglamasına dayanamıyorum.Etrafı aydınlatan sadece şömineydi.

  Deminin yanaklarından akan yaşların üstüne dudaklarımı yapıştırdım dudaklarımı yanagından çektim bunların hepsi dejavu gibi.Bu sefer demi benim yanaklarımdan akan yaşların üstüne dudaklarını koydu istemsizce gözlerim kapandı demi dudaklarını çekti yangımdan ama her nefes alıp verişinde nefesi dudaklarıma çarpıyodu istemsizce dudaklarına yaklaşmaya başladım tam öpücekken geri çekildim bir daha demiyle tartışmak istemiyorum ne kadar zor olsada onu öpemem.Gözümü şömineye dikmiştim ki demi çenemden tutup kendine çevirdi ve şok olucagım bir şey yaptı dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı başta şoktan çıkamadım sonra karşılık verdim.Demi eliyle başımı kendine çekiyordu bende onun belinden sıkıca kavrayarak kendime daha çok yaklaştırıyodum.Demi birden geri çekildi ve"dylan biz ne yapıyoruz bunlar olmamalı"deyip banyoya koştu peşinden koştum ama kapıyı kilitlemişti."demi ben sana aşıgım"deyip kapıya hafifçe vurdum dizlerim çok titriyodu yere kapaklandım."demi anla artık n'olur sensiz olmaz ben sensiz bir hiçim"demi kapıyı açtı ben de zar zor ayaga kalktım.Demi bana bir şey sormadan dışarı çıktı"demi nereye gidiyorsun" bana bir şey söylemeden otelden dışarı çıktı peşinden gidiyordum.Akşam akşam nereye gidiyor bu kız.Sokaklarda kimsecikler yoktu demiye dogru hızlı bir kaç adım atıp kolundan tutum ve kendime çevirdim"demi niye böyle yapıyorsun"hiç bir şey söylemiyordu"demi beni seviyormusun?"cevap geldi ama cevabı veren demi degildi hemen arkama döndüm ve bunu söyleyen kişinin THOMAS oldugunu gördüm tek degildi yanında beş tane iri yarı adam vardı."evet seni seviyor"dedi."yine mi sen yedigin dayak yetmedi galiba"demi kolumu tutarak"dylan gidelim"dedi."bekle biraz"diye cevap verdim.

   "Yalan mı ama demi, dylanı sevmiyomusun hadi artık itiraf et"

  "Sen ne dedigini sanıyosun biz dylanla sadece arkadaşız"arkadaşsak niye beni öptü o zaman beynim artık bunları çözemiyor.

   "Tabi tabi öyledir her neyse, dylan şimdi sana gelelim sana sadece şunu söyleyebilirim SEN BİTTİN"bunalrı der demez adamlarından ikisi bize dogry yaklaştı ikisine de sırayla yumruk attım ama ikincisi olamadı ilk vurdugum kendini toparlayıp bana saglam bir yumruk attı öbürüyse deminin kolarından tutup köşeye çekti bende tam demiyi adamın ellinden kurtaracaktım ki thomas ve geriye kalan dört adamı beni kendi aralarında yaptıkları çembere soktular ve peş peşe beni yumruklamaya başladılar bu olanlarda ise yine tek düşünebildigim demiydi.Demi ise"BIRAKIN AŞAGILIK PİSLİKLER DYLAN KALK N'OLUR DYLAN DYLAN"diye bagırıyordu.Beni yumruklamayı bıraktılar sonra thomas cebinden bir şey çıkardı bu bir bıçaktı bişeyler gevelemeye başladı"n'oldu kalksana hemen pes mi tıtıtı ama ben daha yeni başladım" der demez agzımda metal bir tat aldım ve karnım ise baya acıyodu karnıma baktıgım da ise thomasın beni bıçakladıgını gördüm en son hatırladıgım ise deminin bagırışlarıydı.


°°°°°°°°°°

    BU BÖLÜMÜN DE SONU OKUYAN HERKESE TEŞEKÜRLER YENİ BÖLÜM KISA ZAMANDA GELECEK...

BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin