HASTAM VAR

180 7 2
                                    

      
       İYİ OKUMALAR...

°°°°°°°°°°°

      
      Bir hafta sonra Demi'nin ağzından...

      Dylan kazadan sonra bir iki güne iyileşti hiçbir şeyden habersiz gitseydim baya kötü olurdu dylanın dediklerini unutma kararı aldım zaten dylanda bunu istiyor, artık eskisi gibi kankayız bu ikimiz içinde çok iyi oldu.Şimdi geometri dersindeyiz ama dylanda bir şey var çok halsiz görünüyo kafasını masaya koydu durumu hiç iyi görünmüyor.Hemen hocadan izin alıp dylanı tuvalete götürdüm yüzünü falan yıkadım ateşine bakınca elimi hemen geri çektim ateş gibi yanıyordu.

      Onu hastaneye götürmeliyim "dylan hastaneye gitmeliyiz ateşin çok yüksek yanıyorsun"

      "Hayır sakın demi, beni
götürme lütfen bana söz ver yoksa birdaha asla seninle konuşmam çok ciddiyim"

      Huysuz işte ne yapıcaksın "tamam be" Onu evine getirdim annesi yoktu zaten iş gezisine çıkmıştı bir kaç günlügüne.

      Dylanı odasına çıkardım önce ateşini ölçtüm otuz yedi buçuk hemen ıslak bir bezi anına koydum biraz bekledim ama hiç ateşi inmedi.Tek çare soğuk suyla bir duş alması onu soymaya başladım tamam çok sapıkça görünüyor ama onun için yapmak zorundayım. Altında sadece baksırı vardı hemen banyoya götürdüm soguk suyu açıp dylanı küvete koydum şuan onun yarı çıplak olması beni biraz utandırıyo eskiden olsa bir önemi olmaz ama dylan bana aşkını itiraf edene kadardı.

      "Demi sen çık ben halederim"

      "Delimisin sen kolunu bile kaldıramıyorsun ben yaparım"

       Dylanı banyodan çıkardım dolaptan kıyafet bulup yataga bıraktım.

      "Dylan sen bunları giy ben sana çorba yapıp getirecegim ve giyindikten sonra hemen yataga gir"

       Çorbayıda halletim hemen tepsiye koydum dylanın odasına çıktım kapıyı açtıgımda dylan yatagında uzanmıştı, tepsiyi yanına koydum.

     "Önce bi ateşini ölçelim"

     "Tamam"

      Ateşi inmişti sonunda bari banyo yaptırmam bir işe yaramış. Çorbayı tekrar elime aldım.

    "Demi bırak bunu da ben halederim zaten bütün gün benimle ugraştın, herşey için çok teşekkür ederim benimle ilgilenmeseydin şimdiye dek gebermiş olurdum"

    "Ne diyosun ya sen agzından çıkanı kulağın duysun tamamı sen ölürsen ben yaşayamam hem bu kankilik görevi degilmi" dylanın yüzü degişti ne dedim ki ben şimdi aa tabi ya kesin kankim dememe bozuldu.

    "Aynen kankilik görevi"dedi

    "Sen her an benim kurtarıcım oldun demi"

   "Sen de benim"

   "Tabi"
    
    Kaşıgını agzına götürürken eli çok titriyordu az daha dökerken hemen kaşığı tutum.

    "Bu seferligine ben içirim sen de bidahaki sefere içersin tamamı"

    Mahçup bir şekilde"peki, tamam" dedim.

    Üfleye üfleye çorbayı içirmeye başladım.

    "Yeter demi daha yiyemiyecegim şiştim"

    "Tamam ya o zaman son bir kaşık daha" çorbayıda içirdim.

    "Dylan kendini nasıl hisediyorsun"

    "Çok halsiz"

    "Tamam o zaman sen biraz dinlen ben senin yanındayım"

    "Sandalyede mi uyuyacaksın"

    "Evet"dedim.

    "Saçmalama, koskoca yatak ikimizde rahatça sığarız. Hem ilk kez mi yanımda yatıyorsun gel işte"

    Bu kadar ısrar etmek zorundamısın
"Tamam kay geliyorum"yanına uzanır uzanmaz uykuya daldım bugün çok yoruldum bari güzel bir uykuyu hak ediyorum.

°°°°°°°°°°

    BU BÖLÜMÜNDE SONU YENİ BÖLÜM KISA ZAMANDA GELİCEK OKUMAYA DEVAM...

 

BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin