İYİ OKUMALAR...
°°°°°°°°
Deminin ağzından..
İki buçuk saat oldu hala dylan ameliyatta insan bir haber verir tek yaptıkları şey içeri girip çıkmak agızlarından ne olumlu ne de olumsuz tek bir kelime bile çıkmıyor.dylanın annesine haber vermedim hala ama bunu nasıl söyleyebilirimki.En iyisi bunu sonraya bırakmam.
On dakika sonra nihayet içeriden doktor çıktı hemen yanına gittim "yakınımısın"dedi ben de "evet sevgilisiyim" dedim.
"Bıçak sevgilinizin kalbine çok yakın bir yerdeydi ve çok kan kaybetmişti""Evet"
"Ama sevgiliniz çok güçlü birisi onu kurtardık"ohhhh alahım şükürler olsun dylan seni çok seviyorum.
"Onu görebilirmiyim""Normal odaya alıcagız şimdi beş dakika kalmak şartıyla görebilirsin hemşireler seni hazırlasın"deyip yanımdan gitti bende hazırlanmaya gittim.
Yine dylanın kapısının önündeydim kapıyı yavaşça açarak içeri girdim.Dylan orda yatıyordu yanına gittim ve elini elerimin arasına aldım"dylan artık gözlerini aç seni seviyorum" gözleri yavaşça aralandı hemen dudaklarına yapıştım büyük bir rahatlılıkla onu öptüm,dudaklarımı ayırdıgımda bana aval aval bakıyordu bu hali çok tatlıydı."ben öldüm ve cennete düştüm kesin ya kesin ama ölmek için çok gençtim daha demime kavuşamadım bile ya"bu nasıl bir şey ya"dylan cennete falan degilsin" "daha beter demekki cehenemdeyim ama cehenemde olamamki çünkü demi beni sevdigini söyledi ve beni öptü o zaman ben ölmedim"
"Evet dylan""Seni seviyorum"dedim.
"Nasıl?"
"Basbaya sana aşık oldum çocukluk arkadaşıma aşık oldum"
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten"diyip dylana sarıldım.5 YIL SONRA..
"Aşkım Dave bakarmısın yine aglıyo"ben yemegi hazırlarken dylan yukarı dave bakmaya çıktı."Demi dave yine altına etmiş"
"Babasın hala bebegin altını degiştiremiyosun"
"Tamam bay dave böyle bitemez bu alt degişecek""Dylan aşkım biliyosun demi o daha bebek seni anlamıyo"dylan dave kucaklamış ve onurlu bir şekilde mutfaga geldi ve "böyle bitemez demiştim"
°°°°°°°
EVET ARKADAŞLAR FİNAL BÖLÜMÜNÜDE YAYINLADIM VE OKUYAN HERKESE ÇOOK TEŞEKKÜRLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)
Teen FictionTANITIM... DYLAN;Demiyle küçüklükten beri arkadaşlar.Dylan onu ilk gördüğünden beri ona karşı farklı duygular besliyor. DEMİ;Dylan'ı arkadaş olarak görüyor.Ama onu çok seviyor.