İTİRAF

205 7 0
                                    

İYİ OKUMALAR...

°°°°°°°°°°°

Dylan'ın ağzından....

Kamptan yeni eve geldik.İlimizde baya yorulmuşu.

"Demi sen benim odamdaki banyoda duş al bende öbür banyoda duş alırım.Havlu yatagın üztünde kullanırsın"

"Tamam saol"

Banyoda tüm işlerimi halletim demide işini bitirmiştir odama girip üstümü degiştirim.Odama tam girdigimde Demi sadece çamaşırlarıyla odamda duruyordu ben de belimde bir havluyla.Ooff demi sen bana ne yapmaya çalışıyorsun.

"Demi çok pardon şey ben senin çıktıgını sanmıştım sonra bari dedim üstümü degiştirim diye girdim şimdide..."

"Tamam sorun degil sonuçta kankamsın bir şey olmaz ben hemen giyinip çıkıyorum" he kankan töbe töbe.

Ben odadan çıkmadan o hemen siyah bir pantolon üstüne de beyaz bir tişort giydi.

"Tamam ben giyindim sende hemen giyin aşağı in.Ha bu arada kas yapmaya başlamışsın yakışmış"diyip çıktı bu kızda bir acayip.

Aşağı indigimde demi kahvaltıyı hazırlamıştı baya da güzel görünüyor.

"Vay vay bu masanın şıklığı nedir böyle"

"Ee yani ben hazırladım başka nasıl olucak"

"Ukala şey seni"

"İltifata gerek yok"Allahım ya.

Kahvaltı yaptıktan sonra ikimizde koltuklara geçtik.

"Dylan bugün bir okula uğrayacağım sen gelicekmisin"

"Ufak bir işim var haledip gelirim"

"Tamam o zaman ben çıkıyorum geç kalma" çantasını aldı.

" Tamam" yanagından öpüp gönderdim zaten anca yanagından öperim.

Demi'nin ağzından...

Kütüphaneden çıkıp kantine dogru yol aldım bir kahveye ihtiyacım var.

Kahveyi aldıktan sonra okulun arka bahçesine geçtim biraz oturduktan sonra yanıma birisi geldi kafamı çevirince bunun Thomas oldugunu gördüm sen utanmadan nasıl hala yanıma geliyorsun ya.

"Utanmıyormusun"

"Neyden"

"Birde soruyormusun,geçen gün seni biriyle öpüşürken gördüm"

"Bak o çok küçük bir şeydi"

"Bi git şurdan şimdi dylan gelicek yine dayak yemek istemiyorsan git bence"

"Onu seviyorsun demi"

"Ne saçmalıyorsun sen o benim kankam agzından çıkanı kulağın duysun"

"Sen ona karşı bir şeyler hisetmiyorsun olabilir ama o sana aşık ve bunu göremiyorsan sen bir aptalsın"

Dylan"ın ağzından...

İşimi halletim şimdide demiule konuştugumuz gibi okula geldim birkaç kişiye demiyi sordum arka bahçede oldugunu söylediler ben de arka bahçeye dogru yol aldım.

Gözlerim demiyi aradı ha işte şurda bir saniye o yanındaki Thomas bide deminin kolunu sıkıyo sen bittin.

Hızlı adımlarla yanlarına geldim hiç durmadan demiyi arkama aldım ve o şerefsizin yüzüne güzel bir yumruk yerleştirdim dudağı patlamıştı,o da bana kafa attı oo bu sertti biraz sarsıldı bu beni baya sinirlendirdi hemen yüzüne aralıksız yumruk atmaya başladım. En sonunda demi beni durdurdu.

"Yeter artık öldüreceksin" sanki biraz kızgındı buda sınırımı baya zorladı son olarak Thomasa bir yumruk savurup Deminin kolunu tutup arabama bindirdim.

Artık herşeyi bilmesi gerek evet evet herşeyi itiraf etmeliyim.

"Nereye gidiyoruz"

Hiçbir şey demedim. Sonunda geldik havada kararmıştı. Geldigimiz yer bir binanın çatısı ama burası muazam bir manzaraya sahip,

"Niye buraya geldik"

"Neden Thoması döverken yine bana kızgındın hala onu mu seviyorsun"

"Hayır tabikide o bana senin bana aşık oldugunu söyledi"

"Ne yani olamazmı. Biliyormusun o it ilk defa dogru bir şey söyledi ben seni ilk gördügüm zaman sana tutuldum. Her anım senle geçti her saniyem sana daha çok aşık olmakla geçti" artık kendimi tutamıyordum aglamaya başladım onun da gözlerinden birkaç damla süzülüyordu,

"Aglama lütfen. Ben senin herşeyine aşığım gülüşüne,yüzüne,gözlerine Demi..ben sana aşığım"

Hala ağlıyordu gözyaşı yanagından süzülüyordu yanagından süzülen damlanın üstüne dudaklarımı bastırdım. Geri çekildigimde dudaklarımız çok yakındı onun nefesi her dudagıma çarptıgında onu öpme arzum daha çok arttı. Onu öpmemeliydim hayır öpmemeliyim derken dudaklarına yapıştım bu anlatılamaz bir duygu demi hiçbir tepki vermiyordu ne karşılık veriyordu nede geri çekiliyordu dudagımı geri çektigimde demi bana tokat atıp gitti.Ah Dylan ne yaptın sen.

°°°°°°°°°

BİR BÖLÜMÜN DAHA SONU YENİ BÖLÜM EN KISA ZAMANDA GELECEK.

BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin