İYİ OKUMALAR...
°°°°°°°°°
Demi'nin ağzından..
"Bidaha asla sözümden çıkmayacaksın tamamı küçük hanım"dylanın benim için ne kadar korktuğunu aşırı bir şekilde hisediyorum bu cümle de ayağımın denk almam gerektiginin nazik bir şekilde söyleyişi.
"Ya tamam ya üstüme çok geliyosun dylan ben dakikalar önce ölümden döndüm"
"Duygu sömürüsü yapmayı kes ben hayata oldukça sana bir şey olmıyacak sana söz veriyorum tamam mı?şapşal"
"Tamam ya,zaten sen benim tek kahramanımsın"kate arkada oldugunu gözümüze sokmak için küçük çaplı bir öksürmeyle ve konuşmanın ortasına girmek için "hadi hemen otele gidelim demi hasta olacaksın gidip sıcak bir şeyler içmelisin"
"Kate haklı Demi hadı sıcak bir çay içelim"dylan da kate onayladı ve oteldeki odamıza çıktık.Bu sürece kadar thoması hiç görmedim belki dylan biliyordur " dylan,thoması gördünmü"
"Hayır,en son plajda bize içki almaya gitmişti ondan sonra hiç görmedim"acaba nerde ama yakında çıkar ortaya.
"Tamam,peki.Ee çayım nerde?"
"Tamam bekle sabırsız getiriyorum şimdi"
"Hadi çabuk çabuk"dylan çayımı almaya gitti ve kate yanıma geldi hemen lafa girdi.
"Demi nasılsın?"
"Şimdilik biraz daha iyiyim"
"İyi.Şey ben sana bir şey soracağım ımm..."
"Kate ne diyeceksen söyle"
"Aslında,thomas aklımı çok karıştırdı"
"Thomas mı?ne yönden?"
"Dylan ve senin ilişkin hakkında saçma şeyler söyledi başta inanmadım ama.."
"Aması ne kate?biz dylanla sadece yakın arkadaşız bundan ötesi de olamaz"
"Bende iki saat önce bunları düşünüyodum ama sen bogulurken dylanın o yüz ifadesini ben gördüm tamamı o korku sadece sırıksıklam bir aşığın korkusuydu.Delirmek üzereyim"ne diyor bu, dylan onu seviyor bana da söylemişti hatta bana artık aşık olmadıgını söylemişti.
"Kate şuan saçmalıyorsun dylan sana aşık,biz sadece arkadaşız biz çocukluk arkadaşıyız o korku aşkını kaybetmekten korkan birisinin bakışları degildir o en yakın arkadaşını kaybetmek üzere olan adamın korkusu"
"Hayır öyle degil işte, ne zaman seninle olsa bu hissi alabiliyorum"
"Kate o bana eskiden aşıktı."ne dedim ben ya off.
"Ne?dylan sana mı aşıktı?"
"Evet ama dedim ya eskidendi şuan sadece arkadaşız inan bana"
"Aşıkmıydın?"
"Ne?"
"Dylana aşıkmıydın doyorum""Hayır diyorum ya"
"Ama dylanın sana olan aşkı bittmemiş"kate bunları söyleyip kapıya yöneldi ona seslendim"kate nereye gidiyorsun dur"ama beni dinlemeden çıktı bu dylan nerede kaldı.Dylana bakmak için aşağıya inmeye karar verdim...
Dylan'ın ağzından...Demiye çay almak için aşağıya indim o arada thoması gördüm tuvaletten salanarak otelin barına girdi bu yine neler karıştırıyo peşinden gittim barın içine girdigimde thoması ilerdeki masada gördüm yanında sarışın genç bir kadın vardı ve baya samimilerdi.Aramızda bir metre fark kala ikisi birden öpüşmeye başladı bu gerizekalı ne yapıyor böyle.
Tam thomasa yaklaşıp yüzüne sert bir yumruk çakacaktım ki arkadan birisinin sesi geldi.
"THOMAS"
EVET ARKADAŞLAR BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK ÇOK GEÇ YAZDIM BİLİYORUM AMA SINAVLAR YÜZÜNDEN HİÇ VAKTİM YOKTU.VE BİDAHA Kİ BÖLÜMÜ ERKEN YAZACAGIM OKUMAYA DEVAM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)
Teen FictionTANITIM... DYLAN;Demiyle küçüklükten beri arkadaşlar.Dylan onu ilk gördüğünden beri ona karşı farklı duygular besliyor. DEMİ;Dylan'ı arkadaş olarak görüyor.Ama onu çok seviyor.