BEN ONA AŞIĞIM..

403 14 4
                                    

HERKESE İYİ OKUMALAR

MULTIMEDYA_THOMAS

°°°°°°°°°°°°°°

Sevdiğim kız karşımda başka biriyle öpüşüyordu.Allahım bu anı görmek için ne günah işledim.Onlar işini bitirdikten sonra o şerefsiz Demiye telofon numarasını verip siktirdi gitti bende uyuşmuştum sesler kulak zarımı patlatacak gibi kütüphanede olmamıza ragmen.

Daha fazla dayanamayıp Deminin yanına gittim,soğuk bir sesle "o kim?"
dedim.Demi şaşırmıştı cevap vermeyince bu sefer bagırarak tekrar ettim bazılarından "şşşt" sesleri geliyordu ama hiç biri umrumda degildi Demi kollumdan tutup arka bahçeye götürdü.
Demi "ne yaptıgını zanediyorsun sen"
"Sana o kim dedim"
"Thomas"
"Ne Thomas mı? Yani sen şimdi o piçle mi öpüştün" Bunları bagırarak söyledim."o bu okulun en piçi ve sen onunla.." kelimeleri birleştiremiyorum bile.Demi bana"sen bana karışamasın tamamı benim için hiçbir önemin yok tamamı.DEFOL" bende o öfkeyle Demiye zarar vermemek için dışarıya attım kendimi Demi arkamdan"özür dilerim Dylan affet beni" hiçbirinin önemi yok benim için arabamın anahtarını alıp arabaya bindim kafamı dagıtmam lazım.Barda 15.içkim ve artık kafam yeterince dağınık

Eve geldiğimde annem hala gelmemişti.Telefonuma baktım sesize almıştım Demi 18 kere aramış, annem mesaj yolamış bugün gelmiycekmiş.Zaten yalnız kalmayada ihtiyacım var.

Kapı çaldı tökezleye tökezleye kapıya geldim .Demi."Dylan nerdesin sen.Hey sen içtinmi" kendimi daha fazla taşıyamayacagım soluk bir sesle "Demi ben kendimi iyi hissetmiyorum" dedigimde Demi kolumun altına girerek benim odama çıktık Demi yatagıma uzattı beni tam gidecekken kolundan tutum "lütfen gitme yanımda yat"dedim "kahve getirecegim sana". "hayır istemiyorum yanımda kal" daha fazla ısrar etmeden yatagın öbür tarafına uzandı ,kollarımı beline sararak onu kendime daha çok bastırdım.Keşke beni sevseydin her günün kollarımda geçseydi.

Bu gün olanalar bir yandan da duygularıma süzgeç oldu.O anı gördügümde Demiyi kıskandım kalbim de koca bir acı hissetim, bu olanlardan sonra bir şey anladım çok önemli bir şey.Ben demiye aşıktım evet ben ona AŞIĞIM.

°°°°°°°°°°°°°°°

2. BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİK DEVAMI GELİCEK

BÖYLE BİTEMEZ (DYLAN O'BRİEN & DEMİ LOVATO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin