17 Ağustos 2015
Aradan koskoca 3 yıl geçti.3 yıl!3 yıl sonra sana resmen tekrar yazıyorum ve bu bana çaresiz hissettiriyor ya da çok fazla umutlu olacak kadar aşık...
Bu defteri bir gün sana muhakkak vereceğimi hep söyledim ve gerçekten vereceğim. Sonucunda düşüneceğin şeyi bilemiyorum ama ben senin beni okumanı istiyorum.
Beni okumalısın çünkü...Çünkü bilmiyorum. Adım gibi eminim ki seni seven milyonlarca insan, seni gerçekten yalnızca kendisinin sevdiğini düşünüyor. Ama önemli olan senin ne hissettiğin... Belki de biz karşılaşsak beni sevmeyeceksin, yalnızca o an için önemseyeceksin, bilemeyiz bunu. Ben yalnızca senin aynı altın renkteki botların gibi gerçekten altın bir kalbe sahip olduğunu düşünüyorum ve seni tek sevme nedenim de bu.Günün birin de iyi bir baba olacağını bildiğim için karakterine karşı sonsuz bir aşk besliyorum.Karşındaki insan her kim olursa olsun asla kötü davranmadığın, herkesi gülümsetmeye çalıştığın için seni seviyorum.Kabul ediyorum, beni zerre kadar tanımıyor oluşun benim canımı feci derece de yakıyor ama ne olmuş yani?
Aşk acıtır ve biz bu acıya bağımlı hale geliriz!Ben senin benim canımı acıttığını söylemek istemiyorum elbette, bu aşkın olayı. Senin değil. Sen yalnızca sevgi dolu bir şeysin. Yani kediler ve bebekler gibi bir şey.. Anlıyor musun?
Üzerinden 3 sene geçti ve 3 sene içinde Flörtleştiğin herkesi izlemek zorunda kaldım. Ve beni en sinir eden şey de bu açıkcası!Ama sorun değil, o insanlarda gerçeklikten uzak bir şey keşfettiğin an uzaklaşıyorsun ve bu beni senin de benim beklediğim gibi bir şeyleri bekliyor olduğun düşüncesi sayesinde sevindiriyor.
Bir gün sana muhakkak ulaşacağım, ben değilsem bile bu defter ulaşacak.
Bu arada bir Youtube kanalım var biliyor musun?Effie ile birlikte kullanıyoruz. İşte sana linki tamamen yazıyorum;
https://www.youtube.com/channel/UCnn_d7puIqjvj1YnPZkPfmw
Muhakkak ne düşündüğünü soracağım!
Ve tabii bu kanal benim kimliğimi ele verecek, aah her neyse!
Sen umutla kal.
Hope.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Günlüğümsün. (You are my diary)
Fanfiction'Yine sana yazmaktan vazgeçmediğim bir gecedeyken, kulaklıklarımla sadece sana odaklanabilme şansına sahibim en azından. Sesini sevdiğimi hep aklında tutmanı istiyorum. Hatta şuan bu satırları, benim biricik günlüğümün satırlarını okurken ufak bir ş...