5 Eylül 2015
23; 55Harry, Harry, Harry!
Aslında bugün Cumartesi gecesi olmasına rağmen 5 dakika sonra Pazar günü başlayacak ve suan New York'ta saat öğlen 2 olmak üzere ve senin 6-7 Saat içinde Montreal'de konserin başlayacak. Nerden biliyorum çünkü hepsini telefon takvimime kaydettim, her konser gününde bana mail geliyor ve bu yüzden beni deli olarak falan görmeni istemiyorum. Biliyorum kulağa çok normal gelmiyor ama konser programını bilmek hoşuma gidiyor. Yanında olsaydım eğer sürekli takip ederdim nereye gidileceğini.
Genel olarak sen planlı biri misindir merak ediyorum aslında.
Öyle misin?
Ben biraz olmaya çalışıyorum itiraf etmem gerekirse ama bazen her şey çok fazla spontane gelişiyor ve yaptığım planlara uyamıyorum ve bu sinir bozucu oluyor. Ama yine de olan yapıp ona göre hareket etmek bazen zevkli olabiliyor. Genel olarak pek sevmesem de bazen seviyorum.Biliyor musun bu defteri doldururken şunu farkettim, ben sürekli seninle ilgili öğrenmek istediğim şeyleri yazıyorum ve kendimle ilgili de çok fazla bilgi veriyorum. Yani sen bu defteri okumayı bitirdiğin zaman benimle iletişim kurman çok kolay olabilecek çünkü benim birçok yanımı okumuş olacaksın.
Sence bu biraz sıkıcı mı?
Umarm cevabın hayırdır. Çünkü bu defteri bitirdiğim zaman bunu sana verebilmek için o stüdyo adresinin doğruluğunu kanıtlamak için gidip bakmam gerekecek. Hala oraya gidip gitmediğini bile bilmiyorum aslında. Acaba kulisine mi girsem? Orda muhakkak almış olursun bu defteri. Ama Hayır, ben biraz beni merak etmeni istiyorum. En azından sana karşı milyarlarca kelime yazmış bir kızı cidden merak etmelisin.
Bence biraz çekici bir hale getiriyor bu gizem beni! Hahaha!~
Biliyor musuuun bugün Minyonlar'ı izlemeye sinemaya gittim ve ah sinema salonu o kadar şirindi kiii.... hep ufak çocuklar vardı. Çoğu abisi ve ablasıyla gelmiş çocuklardı. Kucaklarında kocaman bir patlamış mısır kovasıyla mutlu mutlu seyrettiler filmi. Çok güzeldi. Daha sonra yanımda kitabım vardı ve çok az sayfası kalmıştı onu bitirip ondan sonra eve girmek istedim ve evimizin önündeki parka gittim. Tam Salıncakta sallanıp ' Don't Let Me Go'u dinleyip hayatımdaki tek mutluluk kaynağının sen olduğunu düşünürken yan binanın kenarından 3-4 yaşında bir kız çıktı ve ' Sen napiyosuuun ordaaa' diye bana seslendi ve o kadar şirindi ki! Benimle 5 dakika kadar konuştu. Elinde kumdan yaptığı bir pasta vardı ve sürekli bana onu gösterdi. Giderken de ' Bay baaay' deyip öpücük gönderdi. Çok güzel bir andı. Ve o an hayatımdaki pozitiflik kaynağının seninle birlikte çocukların da olması gerektiğine karar verdim. Ve hayvanların.
Haksız mıyım?
Masum sevgi görebildiğim her şeye tapiyorum ben. Ve sen de bu listenin başındasın.
Ayrıca MTV VMA 'de hiçbir kategoride olamayışınız beni çok ama çok şaşırttı.
Sana Youtube'da bir kanalimiz olduğundan bahsetmiştim. Son videomuzda MTV VMA ile ilgili bir video. Sizden bahsetmemek beni şaşırttı ama 5 Seconds Of Summer'ı tebrik ediyorum. ♡Aahh tamam. Gördüğün gibi çok çok çok über önemli bir şey yazmadım bugün.
Aahh bir dakika! Bunu yazmam gerek!
Bugün aylar sonra mektup arkadaşlarımdan birinden mektup aldım! O kadar çok mutlu oldum ki asla bunu kelimelerle anlatamam!
Aaahhh mükemmel bir andı. Aylar sonra mektup almaj müthişti.
Umarim sana yazdığım onca şeyi alınca sen de benim kadar sevgi dolarsın sevgili Harry.Şimdilik ben uyumaya gitsem harika olacak ve sana da keyifli konserler. Her ne kadar yanında olup sana güç veremesen de; aynı yıldızların altındayız ve ben her gece yatmadan önce yıldızları tembihliyorum geceleri sana harika görünsünler diye. Umarım gökyüzüne bakıp mutlu olabiliyorsundur sevgilim.
Kalbini hep temiz tut.
Ve umutla kal. Daima koca bir parça umutla.Seni seviyorum.
Hope.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Günlüğümsün. (You are my diary)
Fanfiction'Yine sana yazmaktan vazgeçmediğim bir gecedeyken, kulaklıklarımla sadece sana odaklanabilme şansına sahibim en azından. Sesini sevdiğimi hep aklında tutmanı istiyorum. Hatta şuan bu satırları, benim biricik günlüğümün satırlarını okurken ufak bir ş...