Bu anın içinde huzur.

48 4 7
                                    

24 Ağustos 2015

Bugün seninle ilgili bir video izledim Harry. Ve ondan daha guzel bir sey görebileceğimi sanmiyorum. O kadar guzel bir sey yasayabilecegimi sanmiyorum... mukemmelden oteydi...
Videonun ismini buraya yazmam bir sey degistirmeyecek o yuzden o videoyu sana anlatmak istiyorum.

Video senin This Is Us filminden alinmis, sabah yataktan kalkmaya calistigin sahne ile basliyor ve youtube da ki binlerce videodan editlerle devam ediyor. Video da bir de cok nadir gorunen ve yuzu asla gorunmeyen bir kiz figuru var ( ki bu izleyen kisi de sanki kendisiymis gibi bir izlenim uyandırıyor ). Video tamamiyle Vlog gibi. Dunyayi gezmisiz ve degisik sehirlerden goruntuleri bir araya getirmisiz gibi. Senin en dogal hallerin var. Yolda yurudugun anlar. Guldugun...
O kadar icten ki...

Iste o videoyu izledigim andan beri kendime gelemiyorum bugun.
O videoyu izledigim andan beri sanki gozlerimi her kapattığım an sen yanimdaymissin gibi gelmeye basladi....

Sanki biz bu ogleden sonrayi su sekilde geciriyormusuz gibi hissediyorum;
Dirseklerimin uzerinde durup bir sure seni izleyip, sohpet ettikten sonra göğsüne yaslanmisim, disardan gunes isiklari odama vururken kalbinin atislarini da duyuyormusum ve ayni zamanda hafif bir ruzgar esiyormus ama benim duydugum tek sey senin kokunmus gibi... Kolyene dokunuyormusum gibi... sen benim saclarima dokunuyormussun gibi...

Bu anin icindeyken olsem gercekten uzulmezdim işte... huzurdan nefesim kesilirdi...

Bunun ihtimali beni cok fazla mutlu edebiliyor.
Ve senin bundan haberin yok...

Yalnizca Chicago konserinin görüntülerini izliyorum...

Sen Benim Günlüğümsün. (You are my diary)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin