Ben hermione jean granger. Bu sene 5. Sınıf öğrencisiyim eğlenmeye ve okumaya bayılıyorum. En yakın arkadaşım lily evans. Gryffindor binasındanım. yakın zamanda yaptığım hiçbir spor yok ama maçlara gidip sirius ve james'i desteklerim. Sirius benim sevgilim ve james onun en yakın arkadaşı. Muggle doğumluyum. Ve şu an iksir dersindeyim.
"Profesör slughorn ben bitirdim efendim."
"Peki bayan granger lütfen arkamdaki dolaba bırakın iksirinizi. Daha sonra ayrılabilirsiniz."
Büyük salona geçtiğimde sirius ve james'i orada buldum. Akşam yemeğinden biraz önce olan sınavımdan henüz çıkmıştım. Sirius yanağımı öptüğünde küçük tatlı kıkırtılarımdan birini ona verdim. o sırada slyherinden birkaç çocuk yeni yeni geliyordu. Ahhhhh! Slytherin. Binadan geçmişinden ve öğrencilerinden nefret ediyorum.
"Hey mione! Slughorn nasıldı?"
"Hey! Tabiki harikaydı. En önce bitirip geldim lils."
"Sevindim bende sihir tarihini nasıl bitirdiğimi bilmiyorum açıkçası."
"Ah! O dersi seviyorum ben!"
"Benim zeki sevgilim sen her dersi seviyorsun zaten"
"Of sirius"
"Somurtma hemen zeki bir sevgiliye sahip olmak beni hiç üzmedi açıkçası"
"Daha önceden olanlar aptaldı yani zeki olanı benim."
"Öyle demedim herm"
"Neden hep benden önceki-... ah! Herneyse ben sanırım kütüphaneye gideceğim. Biraz okusam iyi olur"
Siriusun "ne dedimki ben şimdi sadece gülsün istedim." Diye yakarışlarını duydum. Kütüphaneye gittim ve hogwarts tarihi adlı kitabı okumaya başladım. Bir iki dakika geçmeden önümdeki sandalye çekildi. Kişiye bakmadan mırıldandım.
"Seni o kadar kolay affetmeyeceğim bu sefer sirius"
"Mağlesef o yok. severus versek?"
"Off konuşma benimle snape"
"Niyeymiş o?"
"Ne zaaman benimle konuşsan hep bana laf sokuyoraun iğneliyorsun ve laf yemeye başladığın an konuşma benimle bulanık diyip kaçıyorsun snape"
"Bu seni etkiliyormu hiç fark etmedim çünki sen hep arkamdan ilk sen geldin sümsükus diye bağırıyorsun"
"Yine niye buradasın snape?"
Siriusun gelişiyle olayın uzayacağını anlayan ben tabiki kalktım ve gibip ona sarıldım. Snape yüzünü buruşturdu. Bazen cidden iğreniyor galiba diye düşünmüyor değilim. Sirius ona sarılışımla yüz hatlarını yumuşatıp bana baktı sonrada bana benden daha sıkı sarılıp ölümcül bakışlarını snape'e yolladı. Beni belimden kendine çekti ve kulağıma bekle dedi. Benden ayrıldı ve masanın üzerindeki kitabı alıp bana uzattı. Yanıma gelip belimden tuttu ve beni sürükleyerek kütüphaneden çıkardı. Ortak salona giderken aramızdaki gerginlikten çok sıkılmıştım.
"Sirius ben-..."
"Kapat çeneni hermione"
Sinirli olduğu belli ama bunu istemiyorum. Onunla ben oturmadım.
"Sirius beni dinlemelisin"
"Neden? Her bana küstüğünde neden seni o adamla buluyor olduğumumu açıklayacaksın?"
"Son söylediğinden sonra seninle konuşmaya çalışmanın bile bir hata olduğunu anladım"
"Hermione beklermisin?"
Tam kolarından kurtulduğum gitmeye başladığım sırada beni kolumdan tuttu çevirdi ve öptü. Öpücüğü önce beni mayıştırdı ama karşılık vermedim. Karşılığını alana kadar öpen bir sirius için belki hata ama sanki o an beni kimse öpmüyormuş gibi davrandım. Sinirlendi beni bırakıp soluklandı ama gitmeme izin vermedi. Olduğu yere çöktü ve duvara kendini verdi onun gibi oturdum. sanırın ne kadar kızarsam kızayım bana ihtiyacı olduğunda ona sırtımı dönüp gidemiyorum bana sarıldı.
"Herm o adamdan nefret ettiğimi biliyorsun ve sen ne zaman kütüphaneye gitsen sen ve lils'le konuşuyor. Rahatsızlık duyuyorum ama bunu rahat dile getiremediğmi biliyorsun bu nedenle fiziksel anlatıyorum. Dile getirmeye çalıştığımdaysa seni kırıyorum. Özür dilerim aşkım"
"Önemli değil . Birde lily'den sanane? O istediğini yapar."
"Ama oda şey jamesin sevdiği kız. "
"Bu bizi ilgilendirmez sevgili olurlarsa korursun yengen olarak ama şimdi olmaz"
"Peki canım ne konuşuyordunuz."
"Boşversene onu"
Hemen siriusun dudaklarına yapıştım okadar mükemmel öpüşüyordu ki. Ona,karşılık vermemek veya hiç öpülmüyormuşsun gibi davranmak çok zordur. Benden ayrıldığında sırıtıyordu.
"Hey! Bunu konuyu değiştirmek içinmi yaptın, yoksa cazibeme dayanamadığın içinmi."
"Cevap veriyorum.... egonu tatmin edecek olan cevap"
"Peki"
"Tatmin oldunmu bari"
"Fazlasıyla ama bunu james'e anlatana kadar kesinlikle aptalca haraketler yapmayacağım bizimkilerin yanında yapabilirim bana alışıklar"
Kahkahalarımın gryffindor kulesini sararken mükemmel bir hayatım olduğunu bilmek bana huzur veriyor. Beni çok seven bir sevgilim. Yakın arkadaşlarım ve mükemmel derslerimle, hayatımda mükemmel.
Snape
Berbat! Hayatım berbat! Beni hiç sevmeyen ailem, benden nefret eden arkadaşlarım. Ve beni sevmeyen ama benim çok sevdiğim bir bulanık! Hayatım ne kadar berbat.
Sytherin zindanlarına indiğide lucius beni durdurdu.
"Hey severus nereden böyle"
"Aslında bakarsan bulanığın yanından geliyorum oda bana dokunmuşu ve sende dokundun ben hemen cübbemi yıkayacağım sende elini yıka çünki o bulanık granger'dı."
Lucius granger'dan hem korkuyor, her iğreniyor, hemde nefret ediyordu onun için en ölümcül bulanık belkide oydu. yüzü değişip lavabolara doğru koşarken onu izlemek bozulan moralimi düzeltti açıkçası. Salak malfoy! Demekki saf kan olmak zekayı etkilemiyor. Slytherin olarak granger'ı sevmiyoruz çünki o nerdeyse en cesur gryffindorlu. Ona bulanık dediğinizde "eee ne olmuş bana bunu söyleyince ne değişti" gibisinden saçma bir tepki verip sizi laflarıyla yere gömüp üzerinizde zıplıyabiliyor. Bu zamana kadar granger birkaç slytherinliyide olmak üzere okulun yarısını kendine çoktan hayran etti. Ve yine kendisiyle aynı mevkide bulunan biri ile sirius black ile çıkıyor. Ana bendede gıcıklık ölmez ve vazgeçmeyi sevmem. Onları rahatsız edip aralarını bozabilen tek kişide benim. Ve bu özelliğimle gurur duyuyorum. Odama gittiğim anda yatağa attım kendimi ve olanildiğince hızlı bir şekilde cübbemmi ıslak olarak yatağa astım lucius ile ortak odada kalıyoruz. Yani eminim kontrol eder sabah bir kurutma büyüsü yapar hallederim.
İyi geceler anne, iyi geceler hermione sizi seviyorum. Ne kadar henüz yüzünüze söyleyememiş olsamda.
Bölüm sonu gençlerrr hermin bu kişiliği için çok uğraştım bakalım ilerleyen bölümlerde neler olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIYOR
Randomhermione granger çapulcular zamanında doğmuş olsaydı. YİNE AYNI KARAKTERE SAHİP OLURMUYDU? Çift : sevmione konu: hermione ve çapulcular zamanı yer: hogwarts tanıtım: -Bir arkadaşa sahip olmak ayrı bir dosta sahip olmak ayrıdır bulanık! -bunu bana s...