4.BÖLÜM

1.3K 63 8
                                    

Hermione salınarak indi yatakhane merdivenlerinden aşağıya. Ortak salonda lily oturuyordu. Gidip yanına oturdu.

-lils?

-herm... Nasılsın? Bak ben dün seni üzmek için yapmadım bilmen gerektiğini düşündüm.

-iyiyim lils sana küs falan değilim. Ama bilirsin... Siriusla aramızda olan şey neyse dün bitti. Ve ben bundan rahatsızlık duymadım. Sadece gereğinden fazla güvendiğim bir adamın bana neler yapabileceğini öğrendim diyelim.

-bu çok derindi...

-evet öyle kütüphaneye gidelim mi?

-mükemmel bir fikir...

Biz james'in bu gün yaptığı tekliften konuşurken ( ki o lils'e bıkmadan hergün teklif eder) konuşmalarımız kahkahaya döndü. O sırada yanımızdan severus geçti. Ben direk onu koludan tuttum.

-hey severus! Bizde kütüphaneye gidiyoruz katılsana

-kütüphaneye gideceğimi nerden biliyorsun?

-hep oraya gidersin ve bu koridor başka bir yere çıkmıyor.

-peki bayan ukala size katılacağım.

Lils bize uzaylı görmüş gibi bakarken ne olduğunu çözmesi zaman almadı.

-sizi lanet pislikler arkadaş oldunuz ve ben bilmiyorum öyle mi? Sizi geberteceğim.

Liliy yalandan bize vururken bizde elimizdeki kitapları kalkan yapıyorduk. Pazartesideydik ve bu gün kütüphane dolu olmazdı. Bizi birinin görme olasılığından korkmuyorduk. Severus'un omuzundaki saçlarını dağıttık. Bize tuhaf tuhaf baktı. Lily ona ne var bakışları atıyordu bense çok garipsedim.

-hey sen bir erkeksin senin saçların benimkinden yumuşak olamaz!

- mağlesef öyle herm. Severusun saçları benimkinden bile yumuşak. Saçlarını seviyor.

-hey hey benim annemin saçları böyleydi tamam mı bunlar doğuştan böyle bana öyle bakmayın.

-şu an saçlarımdan daha çok nefret etmeye başladım. Kabarık ve çalı süpürgesi gibi.

- bence saçların güzel ve sana yakışıyor.

-bende lily gibi düşünüyorum.

-sağolun ama bu nefretimi hafifletmedi. Herneyse daha fazla kalmayacağım burada hadi gidip kitap kurtluğuna başlayalım.

Severusun gözleri üzerimdeydi. Neler olduğunu anlamıştım. Dün olanları merak ediyordu. Ama bunu ona lily varken anlatamazdım. Lily intikam planımı duyarsa muhtemelen beni durdurmaya çalışırdı. Bunu sadece severus bilebilirdi. siriusu sevmediğinden eminimde o yüzden.

-hey severus!

-ne?

-aslına bakarsan nazik bir cvp bekliyordum.

-vay. Peki. Efendim hermione?

-herm

-ne?

-arkadaşlarım bana herm der severus.

-peki.

-bu gün işin varmı?

-neden soruyorsun?

-işin varmı işte?

-hayır hayır yok.

-akşam yemeğinden sonra buluşmalıyız sana birşey anlatacağım.

-peki

-ne olduğunu sormayacakmısın?

-o kadar meraklı değilim sana hermione... Sen söylemeseydin bir derdin olduğunu ve anlatmak istediğini bile bilmeyecektim. Bilirsin nasıl olsa tam arkadaşın değilim!

ACIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin