9. bölüm

953 48 12
                                    

Sadece gülümseme bir insanı ele geçirebilirmi? Asla! Ama severusta oluyordu. Hermione'nin ona gülümseyip birşeyler söylemesi onu ciddi şekilde etkiliyordu. Severus gülümsemeyi öğrenmişti ama uzun sürmedi. Malfoy  onu rahat bırakmıyordu.  Severus ne yapmalı bir fikri yoktu ve umutsuzca yaz tatilinin çabuk bitmesini diliyordu. Bu yaz hermione lily ile kalacaktı .

       -severus hadi artık! Seni bekliyorum.

  Narcissa yine severusu çağırıyordu. Bellatrix değil ama narcissa ona arkadaşı olduğunu hissettiriyordu. Her ne kadar hermione ikisinin yakınlıklarını fazla bulup kıskançlık krizleri geçirsede severus sahip olduğu arkadaştan vazgeçmeyecekti. Malfoyun black kızına olan ilgisi hiçte boş değildi. Aşk malfoyun bile kapısını çaldıysa diye düşündü severus o zaman kendi aşkını elde etmesi mucize olmamalıydı. Slytherin zindanlarında ilerleyip gryffindor ile ortak olan iksir dersine girdi. Hermione'nin arkasına oturdu. Saçlarından dağılan hafif yasemin   kokusunu seviyordu.  Cissy'de onun yanına oturdu. Hermione kitap okuyordu. Severusun arkasına oturduğunu görmemişti. Ama kokusunu çok iyi biliyordu. Tanıdık koku buram buram nane kokuyordu. Hermione hemen arkasına döndü ama karşısında cissy ile oturmuş bir severus görmeyi beklememişti. Sinirle önüne döndüğünde severus bu işin kendisi için oldukça berbat bir hal alacağını anlamıştı. İçeriye giren slughorn ile sessizleşti. Hermione önünde oturan lily'i dürtüp cissy ile ilgili bir şeyler mırıldandığında oda aynı şeyi potter'a söyledi ve adamın yüzünde oluşan ifade insanın kanını dondururdu resmen. Severusa döndü ve gözleri iki saniye kadar kenetli kaldı. Slughor'un sesi onları ayırdı bu son iksir sınavı olacakları gündü. Son sınavdı ve bir hafta sonra okul kapanacaktı. Slughorn büyü ile her birinin önüne bir tane kazan bıraktı malzeme listesi tahtaya geçti yapılacak büyü Amortentia. dövülmüş çirişotu kökünün kaynatılmış peline katılmasıyla yapılırdı severusun en iyi yaptığı iksirdi. Sonunda bitirdiğimde iksirim parıltılar yaymaya başladı slughorn mükemmel onayını verdi oda hemen hermioneye döndü. İksiri renk olarak tutmamıştı muhtemelen çirişotu ile büyük sıkıntılar yaşamıştı. Profesör iksirleri istedi. İksire en yakın hermionenin ki olmuştu ama hermione. konu ders olduğunda mükemmeliyetçi bir hal alıyordu. Tıpkı bir slytherinli gibi. Bunu ona söyleyemesede genel durum buydu. Sınıftan çıktıklarında hermione ona bakmadan bahçeye gideceğini fısıldayıp gitti. Sinir olmuşmuydu evet. Bu konu ile kavga etmelerine elverişli bir durum çıkaracakmıydı asla! Slugorn severusu hermionenin bıraktığı yerde kapının başında bulduğunda hermioneye baktığını gördü.

-demek gerçekti?

-ney profesör?

-sizin bayan granger ile birlikte olduğunuz.

-siz nasıl bakın gerçekten 

-aşk ulaşılmaz birşeydir evlat. Bulursan kaybetmemek için elinden geleni yapman gerek.

-peki ya ona birşey olabilme korkusu ile yaşıyorsan?

-bu sizin sonunuz olacak bay snape. Benim sonum olsaydı eğer yeni başlangıca açılan bir son seçerdim.

-umarım sonumun başlangıcı gibi olmaz.

-hiçbir hikaye iki kez yazılmaz bay snape siz iki kez aynı sonu nasıl yaşayacaksınız? 

-teşekkürler profesör.

-her zaman buradayım bay snape.

           Bahçeye doğru yürümeye başladı. Hermione büyük bir ağacın altına tek başına oturmuş düşünmeye başlamıştı. Neyi düşündüğünü bilen yoktu. Biri görecek diye tereddüt etmeden yanına gidip oturdu ve yanağını öptü. Bahçede onlara dikkat eden tek kişi vardı oda ikiliyi bildiğinden jamesin yanına gidip ona bir öpücük veren liliydi. Hermione şaşkınlıktan açılmış gözlerle severusa bakarken severus onun elini tutup ona seni seviyorum demişti. Hermione beni sevmiyor diye düşündüğü için kendine lanet okuyup onu bu derecede cesaretlendirip aşkını dolu dolu yaşayacak biri haline kim getirdi düşünmeye başladı. Ama onu cissyden kıskanmıştı. Kız oldukça güzeldi. Söz dinlemez ipe sapa gelmez biri adı ve kudreti vardı. Safkandı. Kimseye boyun eğmek gibi bir niyeti yoktu.  Hermione ise sadece kendisiydi. Saygı kazanmak için uğraşmış derslerle kafayı bozmuş sevgilisine bile sahip çıkamayan zavallı bir kızdı. Yarış yoğun bir hal almıştı. Hermione ise oldukça yorgundu. Sene bitiyoru ve yaz boyunca severus ile konuşamayacktı. 

          -hadi hermione hazırsan gidelim. 

Lily beni bekliyordu tren gelmek üzereydi. hermione bu yaz  lily ile kalacaktı. Severus ile yakın olan evleri hermioneyi cezbetmişti. Şimdi liliy ile gitmesindeki asıl sebebi biliyordu. Liliy'in ailesi sevecendi ama kardeşi öyle değildi geçen yaz bir gün için lilylere gittiğinde kız kardeşi ucubeler diyerek hermioneye sinir krizi geçirtmişti. Ve gün boyunca lily ile bir odada tıkılı kalmıştı ama bu yaz kız kardeşi dayısının yanına fransaya gidince lily ile olmanın bir sakıncası olmadığına karar kıldı. O sırada ortak salona sandığını indirmeyi başaran hermioneye remus yardımcı oldu. 

      Trene sonunda bindiklerinde severus liliy ve hermione birlikte oturmuşlardı. Severus lily ile gerginliği büyümeden arasını düzeltmişti.  Hermione'de sevgilisinin omzuna yatıp biraz kestirmeye çalıştı. Üzerine çöken ağırlıkla uyuya kalmıştı.

       Hermione gelen seslere kafasını kaldırıp baktığında bulundukları kompartmanda artık james ve sirius'un da bulunduğunu gördü.onu uyandığını görünce herkes sustu.

-neler oluyor?

   Kimseden cevap gelmedi.

-severus?

   Hala kimse konuşmuyordu!

-james sirius lily?

   Sirius konuştuğunda iyi olmayacağını bilen james hemen atladı.

-sirius ve severus biraz tartıştı ama şu an iyiler.

-ne için tartışıyordunuz

-sümsükus senin lily ile kalacağını söyledi. Bende james ile kalıyorum arada gelirim görüşürüz dedim üstüme atlıyordu manyak.

-doğru olan cevap bu değil severus kıpırdasaydı hissederdim.

-sirius evimin lily'in evinin yanında olduğunu öğrendiğinde bana saldırmaya çalıştı ama james onu durdurdu.

-doğrumu lils

-severus yalan söylemez doğru tabiki.

-biliyordum. Bak sirius bunu yanlızken konuşmak isterdim ama sizde anlamışsınızdır ki severusla çıkıyoruz bunu bilmeyen bir tek james kalmıştı zaten oda anlamıştır. Her neyse sana yaptıklarım için üzgünüm tamam mı? Seni seviyorum ama arkadaş olarak şunu çözelim tamam mı? Sen artık sadece arkadaşım olabilirsin. Ben üzgünüm.

-a_an_anladım.

     Sirius sinirle kalkıp kompartmandan çıktı. James onun peşinden gitti. Severusun yüzünde bir sırıtma oldu.

-gülme severus.

-ama bu çok iyiydi

-gülme dedim seni manyak!

-hermione bu çok ama çok iyiydi.

-tamam severus mutlu oldun ama onun yerine kendini koyarsan ve hissedeceklerini düşünürsen bu mutluluk ifadesi yüzünden silinecektir.

-tamam gülmüyorum.

    O anda lily kahkaha attı. Severusta kahkaha attı. Ben neye güldüklerini anlayamamış olsamda onlar kahkaha atmaya devam ediyorlardı.

-ne oluyor?

-biz sirius'u pek sevmiyoruz ve anlarsın ya ifadesi komikti.

-hahah ve... Ve kekelemesini unutmayın.

-tamam be komikti ama uff uğraşamayacağım ne haliniz varsa görün.

      Ben severusun omzuna yeniden yattığımda onlar kıkırdamayı kesmişlerdi. Severusun elleri saçlarımda gezdi. Sonrada dudaklarını başımın üzerinde hissettim. Beni hala seviyordu. Hala seviyordu ve sevmeye devam edecekti.

Bölüm sonu... Hızlı bölüm için yorum yapsanız iyi olur.

ACIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin