2. bölüm.

2K 85 12
                                    

Hermione gryffindor merdivenlerini üçer beşer inmeye başladığında arkasından onu yakalamaya çalışan bir sirius black vardı. Çünki hermione 1 yıldır çıktığı sevgilisine öpücüğünü vermemişti. Bir yıldır uyandığı anda ortak salona inip hermioneden günaydın öpücüğünü alan sirius bu gün alamayınca kendini çok kötü hissetmişti. Sadece hermin yanağına ufak bir öpücük bırakması gerekiyordu. Bu kız şimdi neden kaçıyordu? Hemionenin cübbesini tuttuğunda hermione cübbenin ipini açıp sirius cübbesi ile kalmasını sağladı. Büyük salona geçerken cübbesini bıraktığına pişman olmuştu hocaları ona ters ters bakıyordu ama ondan bir iki saniye sonra giren sirius cübbesini omuzlarına bıraktığında rahatşamıştı. Cübbesini giydi. Lily'in yanına oturdu. Lily bugün çok erkenciydi. Sirius'ta hermione'nin yanına oturunca kadro tamamdı.

"Hermione granger günaydın öpücüğümü istiyorum hemde hemen!"

"İyi zaten sadece bu gün ortak salona iki saat saçlarınla uğraşmadan in diye yapmıştım"

"Ah! Saçlarım nasıl görünüyorlar berbat değilmi? Hemen lavaboya gidiyorum."

O sırafa gelen james,remus ve peter ona onaylamaz bakışlar attı. Sirius nedenini anlamasada onlar trip atacağımı biliyorlardı.

"Aptal! Sen kime süsleniyorsun ki? Ben saçlarını öylede beğeniyorum düzeltmene ne gerek var"

"Biz safkanlar saçımızı hep yapar kılık kıyafetimize hep dikkat ederiz."

"O zaman kendin gibi birini bul sirius kimse için vaktimi ayna karşısında öldüremem."

"Zaten olayda bu bizlerin iyi görünmek için ayna karşısında zaman öldürmemiz getekiyor! Sense hiçbirşey yapmadan herkesten güzel görünebiliyorsun"

"Sana yemin ederim çok iyi kurtardın yoksa yıl boyunca seni mahvederdim black!"

"Biliyorum bu huyların sana aşık olmamın nedenlerinden biri."

"Peki!"

"Eeee herm bu gün hogsmeade'e gidecekmiyiz ?"

"Tabiki gideceğiz! Bunu neden soruyorsun ki?"

"Hayır öyle değil sadece ikimiz?"

"Aaaa şey ben kitapçıya gitmeyi planlıyordum ama"

"Herm! Bir gün sadece bir gününü bana ayırmanı istedim!"

"Ben...-"

"Hereyse sanırım geziye katılmayacağım! Bensiz gidersiniz"

Sirius masadan kalkıp gitti. Ben arkasından seslendim ama bakmadı. Bende üzgün bir şekilde oturdum yerime. Yine. James bana baktı ve üzüldüğünü gördüm çünkü siriusu daha sakin biri haline getirebilen tek kız bendim ve james beni çok severdi. ona lily hakkında ufak haberlerde verirdim bazen... bilemiyorum...

"Tamam herm sirius sinirli veya üzgün zamanlarında genel olarak astronomi kulesine gider orada kimse olmuyor çünki kış zamanları biliyorsun!"

"Sağol james bu iyiliğini unutmayacağım."

Koşarak astronomi kulesine çıktım. Sirius pencerelerin pervazına oturmuş dışarıdaki karı izliyordu. Seslendim.

"Sirius"

"Efendim?"

"Ben şey diyecektim..."

"Ne diyecektin tanrı aşkına? Sevglin olduğum halde benimle hogmeade'e bile gelmezken bana beni ne kadar sevdiğinimi söyliyecektin? Yüce merlin! herm! Ben senin sevgilinim neden bana güvenmiyorsun?"

ACIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin