Bu bölümü bana yazdıran zzzrrrhh teşekkürler. Sadece onun için yazmıyorum ama onun ve birkaç kişinin hatrı sayılır bir takibi var. Bunu hakediyorlar yinede böyle bir son yazmak istemezdim. Bu hikaye iyi şeyleri hakediyordu.
Hermione
Lily ve james'in bendeki fotoğrafına bakıyorum. Emanetinize iyi baktığımı düşünüyorum lily, james. Buradayım. Buradayım çünki kaybettiğim herşey canımı çok acıtıyor. Size ihanet etmedim ve sonuna kadar harry'nin yanında oldum ama artık katlanmam çok zor. Sizinle harry'i bana bıraktığınızdan beri konuşmuyorum. Çünki arkadaşlarımı kaybetmek çok acıttı. O gün siz benim kollarımda can verirken bile benim düşündüğüm o iken size ne kadar iyi arkadaş olabildim bilmiyorum ve sirius sen öldüğünde bile ben onun için çıldırıyordum ne diyebilirimki... Beni affet demenin hiçbir yolu yok. Herşey benim suçumdu. En vaşından beri herşeyin suçlusu benim. Sizi asla hak etmedim. Beni affetmeyin ama suçlamayında bunu ben seçmemiştim. Harry şu an 21 yaşında ginevra weasley ile nişanlı ve o büyücülük dünyasını kurtardı. Umarım ona iyi bir vaftiz anne olabilmişimdir. Ona olanları bir mektupla yazdım. Acılarımı ve acıttıklarımı... Sizi seviyorum. Hayatım boyunca belli etmemiş olsamda.
Yirmi yıl önce harry 1 yaşınayken...
Hermione ve lily harry'i yatağına koydu. Sirius ve james bakanlıktaydı. Lily artık çalışmıyordu. Ve hermione'nin izin günüydü. Birkaç dakika sonra sirius ve james geleceklerdi. Gelmeleri o gün uzun sürdü. Geldiklerinde harry uyanmıştı. James'in kopyası olan harry sevimli ve uysal bir bebekti. Yaramazlık yapmayı seviyor olsada çoğunlukla sakindi. Akşam saatlerine doğru tam sirius ve hermionenin gitmeye hazırlandığı sırada bir saldırı oldu. Lily ve hermione yukarı çıkıp harry'nin odasına gitti. Kapıyı kilitledi ama lord gelmişti. Lily ve lord birbirine lanet attığı sırada lily hermioneye git diye bağırdı. Harry'i al ve git. Ama hermione çabuk olamamıştı. Başka bir ölüm yiyen ile uğraşıyordu ve bu sırada lily ölmüştü. En yakın arkadaiını kaybetmişti. Ölüm yiyene sersemlet attı ve ondan kurtuldu ama bununla birlikte harry'de lord ile yüzleşmek zorunda kalmıştı. İşaretini almış olması hermione'yi endişeden öldürmüştü. Çocuğu aşdığı gibi sirius ile yaşadığı evine cisimlendi. Siriusta orada kalmıştı meraktan ölüyordu. Yoldaşlıktaki birkaç kişi ile eve gittiğinde sirius baygındı james ve lily ise ölmüştü. Sirius uyandığında ona söylenen şey ile yıkılmıştı. En yakın arkadaşı ve kardeşi ölmüştü. Hermioneye sarıldı. Ama kader onlara son oyununuda oynamıştı. Bellatrix saldırıda sirius'unda bulunduğunu idda etti. Hermionenin itirazlarını kimse dinlemedi ve sirius black arkadaşlarını öldürmekten azkaban'a atıldı.
Günümüz...
Aklıma lily'in bağırışı geliyor bazen. Çaresizlikle harry'i al ve git diye bağırışı. Öleceğini biliyor oluşu. Çocuğunu kurtarmak isteyişi geliyor. Onu kurtardım lils. O büyüyor. Kendi ailesi olacak. Ve mutlu. Biliyormusun bana anne diyor. Ama asla beni senin kadar çok sevmeyecek. Çünki sen onun öz annesisin. Siriusla sadece iki yıl kaldılar. Onunda vaftiz babası olduğunu kabul etti ama hiç baba demedi. Taki o lanet karşılaşma olana kadar. Benim kalbimi donduran o karşılaşma olana kadar.
Karşılaşma...
Harry ve çocukların yanına gittiklerinde harry'e bişey olacağı düşünecesi hermione'yi mahvetmişti. Sirius ile gittikleri anda savaş başlamıştı. Kendisi lucius ile çarpışırken sirius lily ileydi. O anda severusu gördü. Bu zamanın geleceğini biliyordu. Dumbledore ile çarpışan severus ile karşı karşıya geldikleri bir zaman olacağını biliyordu. Yılların ona hiç iyi davranmamış olduğu açıktı. Hermione luciusa sersemlet atıp onu duvara yapıştırdığında lucius bilincini yitirmişti. Hermione tam severus'un yanına giderken bellatrix'in sesini duydu.
-sirius black'i öldürdüm. sirius black'i öldürdüm. sirius black'i öldürdüm.
Hermione döndü ve harrynin yanında yok olan siriusa baktı. Acı bir feryat yükseldi genç kadından. Sirius'u asla severus gibi sevmemişti. Ama bir ömürü paylaştığı adam ölmüştü. Acı ile yere yıkıldığı anda arkasından bir lanet ona atılmıştı. Tam ona isabet edeceği sırada severus önüne atladı. Endişe ile kimin yaralandığına bakmak için döndüğünde orada kimsenin kalmadığını görmüştü. Herkes bellatrix'in peşinden gitmişti. Ve önünde yatan kişide severustu. Tam boynunuda bir yara almıştı. Severus diye seslendi giydiği pelerini severusun boynuna tutarken. "Severus acıyormu?!?" Severus tüm gücünü harcıyormuş gibi kadının elini kalbinin üzerine koydu ve "acıyor" desi. Sessizce can verdi. Hermiome onun aslında neden ondan ayrıldığını asla bilememişti. Ama hep onu sevdiğini öğrenmişti.
Günümüz...
Biliyormusun severus. Hep neden beni terkettiğini düşündüm. Ama şimdi anlıyorum. Sen sonunu biliyordun. Onun tarafında olacağını biliyordun ve ölmemi istemedin. Ama ikimizinde canının ne kadar yandığını anlamadın severus asla anlamadın. Sen son nefesinde bana kalbini gösterip acıyor derken nasıl benimde sın nefesimi verdiğimi anlamadın. Asla eskisi gibi olamadım. Sirius ve sen aynı anda gittiniz ve ben dayanamadım. Senin yokluğuna alışmıştım ama varlığına alıştığım adamda yok oldu. Dayanamıyorum severus. Sorumluluklarımı yerine getirdim. Artık yaşamamın anlamı yok. Seni seviyorum. Hep sevdim.
Yazarın ağzından...
Hermione elini kalbine götürdü. "Acıyor severus" dedi ve tam severusun öldüğü yerde intihar etti.
"Onların hikayesi acıtıyordu. Hem onların içini hem de sevdiklerini!"
Yanlışlarımı affedin telefonla yazdım ve kontrol etmedim. Zaten bir daha bu hikayeye bakmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIYOR
Randomhermione granger çapulcular zamanında doğmuş olsaydı. YİNE AYNI KARAKTERE SAHİP OLURMUYDU? Çift : sevmione konu: hermione ve çapulcular zamanı yer: hogwarts tanıtım: -Bir arkadaşa sahip olmak ayrı bir dosta sahip olmak ayrıdır bulanık! -bunu bana s...