3.BÖLÜM

1.5K 73 8
                                    

Kütüphanede oturuyordum. Son iki dersim boştu ve bu süreyi böyle telafi ediyorum. Sirius derste ve ben berbat bir gün geçirdim. Kahvaltı için uyanamadım ve karnım zil çalıyor. Akşam yemeğini bekliyorum...

-ah! Granger

-sümsükus... ne zaman beni her gördüğünde muhabbet etmeye çalışmaktan vazgeçeceksin bakayım sen?

-asla ve hiçbir zaman...

-neden konuşuyorsun peki benimle?

-aslına bakarsan sadece konuşmak için gelmedim kehanet dersim var ve bu dersten hiçbirşey anlamıyorum benim için ne kadar zor olsada lily senden yardım alabileceğimi söyledi..

-sana yardım edeceğime kendimi gryffindor kulesinden aşağı atarım daha iyi

-hey granger sen neden bana bu kadar gıcıksın? Sen bana sümsükus demeden önce ben sana bulanık bile demedim. Senin derdin nede benimle bu kadar sorunlusun?

-doğuştan herhalde... sevmiyorum seni...

-bak sana bir teklif arkadaş olalım!

-ne? ben! Seninle? Arkadaş! Olmak?

-çok tuhaf tepkiler verebiliyorsun haa...

-seninle arkadaş olamam!

-neden?

-şeyy... şey

-evet granger?

-iyi ama eğer herhangi bir amaç yakalarsam görürsün...

-evet bir amacım var hermione seninle arkadaş olmak istiyorum çünki eğer bizimkilerden biri lilyden sonra seninlede arkadaş olduğumu görürlerse iyice binamdan dışlanacağım! Saçmalama bir amacım yok çünki her türlü ben zarar görüyorum.

-of aman iyi be

-neyse cidden şu kehaneti bana anlatırmısın?

-en nefret ettiğim derstir. Remus bana bu dersten nasıl sıyrılacağımı söylemeseydi çoktan o dersten kalmıştım. Bak şimdi .................................................................................................................................................................... işte tam olarak bunları yaparsan kesin dersten geçersin tamammı?

-Tamam!

-Yemeğe gidiyorum sen sonra gelirsin bb..

-hoşçakal

Siriusla yeni barıştık... öğrenirse beni öldürür... ah! Niye barıştım ki onunla?hayır asıl soru bu değil niye küsmüştümki bunca zaman ona severus haklıydı ben ona sümsükus diyene kadar o bana bulanık bile dememişti... oha resmen bir duvara çarptım şu an...

-hermione?

-sirius!!?

-nerelerdeydin kaç saattir seni arıyorum

-seni bir duvar sandım?

-hermionene diyosun sen?

-ah ! Şey pardon canım. Sana çarptığımda duvara çarptım zanettimde herneyse kütüphanedeydim...

-bende oraya geliyodum zaten ayrıca konuşmamız gerer. heyyy... duvarmı? Yani taş gibi olduğumu kabul ediyorsun..?

-ben gidiyorum resmen sana değil önünde duran ego zırhına çarpmışım...

-tamam tamam özür. Tanrı beni yakışıklı yaratmış. Ve senide melek yapmış herm...

Ben kızarırken o çoktan yanağımı öpmüştü bile ona bakınca gözlerini kaçırdı. İşte yakaladım hiç sevmeyeceğim birşey olmuş. Neyse öğrenirim zaten sirius benden uzundu 5-10 santim kadar... ona sarıldığımda kafam direk onun boynuna denk geliyor... ne zaman ona sarılsam huzur dolu kokusu bana vuruyor... mükemmel bir his!

-hadi gidelim mi?

-ımm nereye

-ortak salona.

-tamam

-neler oluyor sirius?

-Şimdi senden birşey isteyeceğim ben Bir hata yaptım. Çok çok büyük bir hata ve beni affetmen gerekecek...

-sirius ne yaptın?

-bak beni affet ama bunu söyleyemem. Bak! aşkım... sen bana çok kızacaksın ama aramızda hiçbir şeyin değişmesini istemiyorum.

-sirius ne yaptın?

-ah! harika....

Koşarak büyük salona gittim. Arkamadan geldiğini duyabiliyordum büyük salona girdiğimde profesörler yoktu... bu iyiydi muhtemelen yemeklerini yiyip gitmişlerdi... lily'i gördüğüm anda etrafa ateş saçarak yanına gittim. Kesin o biliyordu. Yanına gittim herkes gözünü bize dikmişti.

-herm sakin ol ve otur...

-oturamam sirius ne yaptı söyle.

-herm bu konuyu sakince dinlemen gerekiyor

-lily sakin olmayacağımı biliyorsun... SÖYLE!

-tamam herm sirius şey... siriusu biri ile gördüm bunu ona söyledim ve o bana bunun bir hata olduğunu söyledi yani sakinleşip dinlesen

-nasıl gördün ve kimle gördün?

-herm sessiz ol

-lily konuşurmusun?

-ben siriusu biriyle öpüşürken gördüm. Ama kim olduğunu göremedim.

Öpüşürken öpüşürken gördüm diyor ya! Nese ani bir tepki ile okuldan atılabilirim. Sakin ol. Sen aklını kullanarak en büyükintkamı alabilirsin ondan. Kapıdan kim girdi? Of severus! Lanet olsun. siriusa döndüm.

-sen lanet olası bir pisliksin ne olacağını zannediyordun? Böyle birşeyden sonra seni affedeceğimimi? Sanırım benimle bir daha konuşmazsan daha mutlu olacağım sirius

Herkes şok olmuş bana bakıyordu. Nasıl bir tepki bekliyorlardı ona vuracağımı yada lanet atacağımı falanmı sanıyorlardı? Bizimkilerden uzak masanın bir köşesine yerleşip yemek yemeğe başlayınca herkes bana daha çok bakmaya başladı. Hayır kimse anlamıyor ondan böyle bir intikam alacağımımı zannediyordu? Tabiki daha acıtan bir intikam alacağım beni her gördüğünde canı daha çok yanacak fiziksel bir acı benim intikamımı alamaz ona asıl acıtmanın nasıl olacağını göstereceğim...

Severus

Sanırım merlin duamı duydu! Herm o gerzekten kurtuluyor. Zaten çok kavga ediyorlardı. Hemen gidip narcissa'nın yanına oturdum En azından o muggle'lardan nefret etmiyordu. Ve çok sevecen biriydi.

-hey cissy ne oluyor bulanığa?

-kuzenim kızı aldatmış bak o bir bulanık bile olsa erkeklerin bu tarz çirkin şeyler yapmasına katlanamıyorum kuzenim berbat biri olmuş.

-hayır cissy kuzenin hep berbattı. Sadece bunu yeni yeni gösteriyor.

-neyse ben bitirdim. Ortak salona gidiyorum.

-peki.

Bunun olacağını o adamın hermi üzeceğini çok iyi biliyordum. Ama ben hermin bu kadar sakın olmasına çok şaşırdım. Onu biraz tanıdıysam kesin daha büyük birşey için şimdiki intikamı reddetti. Ama beni asıl keyiflendiren black'in yüzündeki sersemlemiş ifade olmuştu hala hermin onu bıraktığı yerde ayakta kızın yemek yiyişini izliyordu.

Bölüm sonu...

çapulcular zamanında yaşayan herm tabikide ruh halimi yansıtmıyor saçmalamayın... şaka bir yere kadar bölüm geciktiği için üzgünüm hepinizi seviyorum...

ACIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin