10. BÖLÜM

825 45 18
                                    

1 saat sonra...

Sabah uyandığımda bayan evans beni ve lily'i kaldırmak için kapıya vuruyordu.

-lily hermione arkadaşlarınız gelmiş aşağıdalar hadi kalkın.

Lily çoktan kalkmış tamam anne diye onay vermiş ve giyinmeye başlamıştı. Bende kalktım ve giyinmeye başladım. Lily pantolonunu giydiğinde bana dönüp günaydın diyip güzel gülümsemelerinden birini bana verdi. Elbisemi ve ceketimi giyip hazırlandığımda beraber aşağıya indik. Sirius james ve severus buradaydı. Lilynin annesi usulca gençleri süzüyordu. Daha çok james ve sirius'u çünki ikilinin serseri tarzları vardı. Severus saçlarını taramış ve ütülü gömleği ve süveter'i ile tam bir beyfendiydi. James ve sirius biz rahatız diye bağırıyorlardı. Bayan evans herşeye katlanabilen bir kadın değildi. Ama şaşırtıcı bir biçimde severusu seviyor gibiydi..

-hemen çıkacakmısınız çocuklar?

-hayır efendim. Biraz kalacağız ama rahatsız olursanız...

-hayır, hayır severus rahatsız olmam.

- anne hadi gel seninle içecekleri hazırlayalım.

Lily gitti ve bende yardım için peşlerinden gittim. Bayan evans mutfağa girdiğimiz anda bize döndü.

-o çocuklardan hangisi erkek arkadaşın lils?

-james anne...

-bunu kesin konuşmalıyız

Bana baktı. Güzel yeşil gözleri vardı ama sinirli bakıyordu. en azından kızgın olduğu gözlerinden belli oluyordu. Bana bakınca sinirleri geçmiş gibi toparladı kendini.

-senin erkek arkadaşın varmı tatlım?

-aslında bakarsanız evet. Severus benim erkek arkadaşım.

- severusu çok seviyorum. İyi bir çocuk akıllı ve terbiyeli annesini tanırdım iyi bir kadındı. Oğluda tıpkı onun gibi temiz kalpli.

-severus iyi bir insandır.

Aslında düşününce severus gerçekten iyi olmasa bile temiz kalpli olduğu kesindi. Sirius ve james'in ona yaptığı neredeyse hiçbir harakete karşılık vermemişti. Okul hayatı boyunca çok büyük bir olaya karışmamıştı. Ve ne kadar çok itiraf etmek istemesemde mükemmel bir büyücüydü. Benden bazı derslerde iyi olduğunu kabullenmek oldukça zor olmuştu. Ben dersler konusunda mükemmeliyetçi davranırdım.

-hadi içeri geçelim sen limonataları götür hermione. Sende bisküvileri al lily ben odaya geçiyorum ki rahatsız olmayın. Çikacağınız zaman haber verirsiniz.

-tamam anne

-hemen yan odada olacağımı unutma lils

-tamam dedim anne...

Annesi çıktığında lily acı bir gülümseme ile baktı bana.

-james'i sevmedi.

-severusu çok seviyor gibi.

-annesi ilk öldüğünde annem severus'a yardım etti. Bir nevi evladı yerine koyar severusu bu yüzden

-bu iyi. Ve üzülme james kendini onada sevdirmeyi becerir.

-hadi gel.

İçeriye gidip limonataları ve bisküvileri bıraktık. Ben severusun yanına oturdum. Lily james'in yanına ve sirius tekli koltukta oturuyordu.

James- annen sümsükus'a bayılıyor doğrusu.

Severus- ikinci annem gibi sevdiğim birinin kızını istemem james sen lily ile olan arkadaşlığımızı yanlış anladın.

Sirius- yaaa tabi ne demezsin.

Severus- bak ne dediğini duymak istemiyorum keyfimi kaçırma

James- siz mümkünse dialog kurmayın sizin yüzünüzden bayan evans beni serseri falan zannediyor.

Lily- james. Sen hala biraz ukala davranıyorsun henüz severusun yarısı kadar bile olgun değilsin. Annem hermione ve severus gibi ruhen olgun insanları çok sever. Ama sen etrafındaki insanlardan sonra ona biraz çocuksu gelmişsindir. Zaten olgun insanlar çocuksu insanlarla anlaşır. Yoksa eğlencesi olmaz.

Bu cümleden sonra severus kaşlarını çattı. sirius gülümsedi.

Sirius- demek öyle. Bende defalarca söyledim hermione'ye ama sonuç bu.

ben- kapa çeneni sirius. Eğlenmek istersek bir çift olarak yapacak eğlenceli şeyler buluruz biz seni ilgilendirmez.

Siriusun gülümsemesi dondu. Bir süre öylece kaldı. Lily ve severus bıyık altından gülerken (mecaz) james'in gözleri açılmış bize bakıyordu. O anda severus kolunu omzuma attı ve başımın üzerine bir öpücük kondurdu. Sirius dayanamadı ve kalkıp ben gidiyorum james diyip çıktı. Herhalde remus ve peter'ın yanına giderdi.
J- ona biraz daha iyi davransan olmazmı hermione?

H- bak james o sevgilim olmasında rağmen sürekli etrafımda ve severus sabırlı bir insan olsa bile ben değilim sonuç olarak nasıl siz iki dakik görüşmeyince birbirinize deli gibi sarılıyorsanız ben ve severusta öyleyiz. Sirius beni unutmak zorunda.

L- bende hermioneye katılıyorum james bu konu bizi ilgilendirmez.

J-tamam canım madem karışmıyoruz

S- bak biz düşman olabiliriz ama sevgililerimiz dost ve sürekli aynı ortamda olacağız yani yaz boyunca atışmak yok anlaştıkmı?

J- mantıklı ve evet anlaştık.

L-o zaman lunaparka gidebiliriz.

J- neye?

L- çok eğlenceli olacak...

•~• •~• •~• •~• •~• •~• •~•

Severus elindeki dönme dolap biketine baktı. Lunaparktaki her oyuncağa binmişlerdi hız tireni ve saçma ama atlı karıncaya bile şimdi romantik şeyler olsun istiyordu. Belki birazda james'in sürekli kusmasından sıkılmış olabilirdi. Hermioneyi tutup dönme dolaba çekti. Hermin acayip şekilde yükseklik korkusu olduğunu biliyordu. Bu yüzden sadece ikisi olsun istemişti. Kabinlerden birine bindi ve hermione yanına oturdu. Yüksekten korktuğu için severusa yapışmıştı. Yükseldiler ve alçaldılar hemen arka kabinde lilyler vardı. Onları umursamadan yeniden hermioneye döndü. Ona sarılan ellerini tuttu ve etrafını görmesi için onu kaldırdı. Hermione büyülenmişçesine etrafa bakmaya başladı. Sonra bir anda yeniden yükseldiler ve tam tepede durduklarında hermione yine severusa yapıştı. Ama severus onu yine kaldırdı. Arkadan ne oldu buna bozuldumu diye yakınan james'in sesleri gelmeye başlamıştı bile. Tam o anda severus hermi kaldırdı ve onu öptü. Hermione öpüşüne karşılık verdi. Ama mutlu olmak onların kaderinde yokmuş gibi yeni kararmaya başlayan hava bir anda kapkara oldu. Soğuk rüzgarlar esmeye başladı. Herşey bir iki dakikada oluvermişti. Siyah duman şeklinde gökyüzünden inen ölüm yiyenler insanlara saldırmaya başlamıştı. Ve lord voldemort tam o anda severus ve hermionenin kabinine indi.

Lord- seni uyardık severus. Sana ona zarar vereceğimizi söyledik.

Ondan sonrası yeşil ışık hüzmesi. Bembeyaz dudaklardan dökülen avada kadevra laneti ve kızın daha az önce sıcacık olan bedeninin buz kesmesi olmuştu.

Bölüm sonu...

ACIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin