Münih

27 2 0
                                    

Ben Jennifer diğer ismim Gözde 18 yaşındayım bu okuldan ve bu hayattan nefret ediyorum.Almanya da yaşıyorum.Annem Türk babam da Alman.Kendileri benimle asla vakit geçirmedikleri için ve aramızdaki ilişki sadece PARA...
Sevgilim Bastian 20 yaşında ve futbolcu her kızın hayali en azından benim.Bastian beni okuldan aldı canım bir bilse bizim evdeki durumları tabi onun tek derdi önümüzdeki maçta ilk 11 e girebileceği mi?
Önce yemek yemeye gittik.Ardından ise München BAR.Fazla içmemem gerekiyo ama içmessem asla unutamam.Bütün gece dans ettik.
"Sevgilim bugün keyfin yok gibi evde durumlar nasıl?"
Offf nasıl anladı aceba o kadar da çaktırmamaya çalıştım.
"Yok canım bu yıl tatilde nereye gitsek diye düşünüyordum" Of Gözde tam bir faciasın.
"Bu yıl tatile gidemeyebiliriz" dedi basti.Ne ben doğru mu duydum tatil yok mu dedi bu az önce.
"Ne demek tatile gidemeyebiliriz?"
Çok sinirlendim o değil miydi baş başa tatile gidelim diye yalvaran.Tatlı tatlı bakmaya başladı.
"Tatlım biliyosun bu yıl Dünya Kupası var."
Nasılda unuttum ben.
"Tamam bu konuyu sonra konuşalım."
Saat 2 olunca beni eve bırakmasını söyledim ne de olsa yarın okul var dimi bizde sorumluluğunu bilen öğrencileriz.Eve geldiğimde annem çoktan yatmıştı.Babam gelmediğine göre hala barışmamışlar.Off bu sefer durum ciddi desene.Odama çıkıp duşa girdim kafam biraz güzel ama yinede kendimdeyim.Ben öyle kolay kolay şarhoş olmam zaten.

Sabah uyandığımda saatin 7 olması beni sevindirdi biraz daha yattiktan sonra kalkıp hazırlandım.Okula gitmek İS-TE-Mİ-YO-RUM
Ama mecburuz şekerim.Kahvaltida annemle hiç konuşmadık.Yarı Türk de olsam bu Türk kadınlarını hiç anlamıyorum tabi tek tanıdığım Türk annemde olsa.
Bütün hayatını babama adamış amannnn erkek değil mi biraz takıl sıkılınca at demiii?
BMW me atladığım gibi ver elini okul.Kapıda en yakın arkadaşım şeker kız Sarah ile karşılaştım.Beraber sınıfa gittik ve ders cebir.Ders bitince Sarah ile kantine gittik.Meraklı gözlerle
"Dün Basti ile neler yaptiniz özet alıyım lütfen?"

"Ne yapalım işte takıldık sonra 2 de beni eve bıraktı."

İnanmayan gözlerle "Bu kadar mı?"

"Bu kadar canım ne olsun ha birde bu yaz tatile gidemicez çünkü Dünya Kupası var."

"Sen bu çocuğu sevdiğine emin misin?"

Benim kendime her zaman sorduğum fakat cevabını asla alamadığım soru geldiii.

"Tabiki se...vi...yo...ru....m nerden çıkardın bunu"

"Tabi tabi o yüzden mi takımdaki Lukası her gördüğünde salyaların akıyo"

KADERİM'SİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin