"Sen bu çocuğu sevdiğine emin misin?"
Benim kendime her zaman sorduğum fakat cevabını asla alamadığım soru geldiii.
"Tabiki se...vi...yo...ru....m nerden çıkardın bunu"
"Tabi tabi o yüzden mi takımdaki Lukası her gördüğünde salyaların akıyo"
Ne bu nerden biliyo Lukası yok canım nerden bilsin sadece tahmin.
"Yok kızım ne saçmalıyosun ne Lukası yok öyle bişey"Hain hain sırıtarak "Bişey olmadığından mı magazinciler sizin şarmaş dolaş dudak dudağa fotoğraflarınızı çekiyo." Dedi.
"Yok öyle bişey hadi öyle bişey oldu diyelim neden gazetelerde internette hatta dergilerde hiç görmedik?"
"Çünkü senin arkanı toplayan bir arkadaşın var.Al bu da fotolarınız"
Telefonu bana uzattı inanmıyorum az kalsın yakalanıyoduk.
Sarah kendisiyle gururlanarak "Kızım bi gün çok fena aşık olcaksın çocukda suratına bakmayınca mal olcan söylemedi deme bak."Ben ve aşık olmak bu hız delirdi heralde ben sadece erkeklerle 1 2 gün takılırım sonra hadi eyvallah.
Tabi Basti farklı o çok iyi biri.
Bizim ilişki bir nevi zorunlu ilişki.Ailelerimiz arkadaş her yaz birlikte tatil yapıyoruz.Bu yıl sadece ikimiz tatile gitcektik ailelerimiz olmadan ama bu pek mümkün görünmüyo.Tabi benim için hava hoş bir kaç hafta Bastiana dayanmak zorunda degilim.
Okul bitince arabama bindim.Bu hafta okul bitiyo nasıl üzülüyorum bilemezsiniz.Şu lanet okuldan bıktım artık.
Eve geldiğimde annemde babamda evdeydi.Gözlerime inanamıyorum çok duygulandım bu manzarayı görmeyeli yıllar geçti.
Hava biraz soğuktu demekki hala barışmamışlar.
İkisi birden dikkatli bir şekilde bana bakmaya başladılar.Aman Allahım yine ne yaptım ki acaba Lukası mı öğrendiler bu aralar zaten başka birşey yapmadım.
Annem ciddi bir şekilde
"Gözde seninle önemli birşey konuşmamız lazım"
Şimdi yandım nasıl öğrendiler ki
"Tabi annecim dinliyorum"Uzunn hatta upuzunnnn bir sessizlikten sonra
"Biz babanla ayrılmaya karar verdik"