Bar

9 1 0
                                    

Chuck "Ne yapıyosun burda"

"Sanane sana hesap mı vercem"

"Peki neden biraz önce annem beni aradığında senin benimle gelceğini ve seni beklememi söyledi?" Dedi alaycı bakışla.

Hemen yetiştirmiş gıcık.
"Öyle dedim ama şimdi de vazgeçtim hadi görüşürüz ya da görüşmeyelim en doğrusu olur" dedim ve hızla bahçenin çıkışına yürüdüm.

Arabayla hızla yanıma geldi zorla arka koltuğa oturttu.

"Bir dakika seninle gelmiyorum."

Chuck "Kapa çeneni çocuk"

"Beni eve bırak ÇABUKKK"

"Senin özel şöförün yok karşında edebinle otur.Bu gece mecburen benimlesin sakın sorun çıkarıyım deme çocuk olduğunu da fazla belli etmemeye çalış tabi nasıl becereceksen"

"Bir şartla öne geçmeme izin ver."

Arabayı durdurdu öne geçtim.Nereye gittiğimiz hakkında en ufak bir fikrim yok.Acaba birini filan mı öldürcez.Tamam fazla hayale daldım.Seri katil tipliyle başka ne yapılabilir ki?

Kendime geldiğimde yani biraz uyuklamış olabilirim ışıltılı bir yerde durduk.Chuck arabadan indi tabi bende arkasından içeri girdik.Bir an öldümde cennete mi geldim diye düşündüm burası bir harika.Hayatımda gördüğüm en güzel yer.

Chuck karanlık bir köşede duran oranın locası gibi bir yere oturdu artık ne sıklıkla geliyosa bizde buraya geldik geleli patlayalım.
Chuctan uzak köşeye oturdum.Yani kendimizi sağlama almak lazım ne de olsa dengesiz.

Garson yanımıza geldi
"Hoş geldiniz chuck bey size her zamankinden peki siz ne alırdınız hanımefendi?

"Ben bira istiyorum"

Garson seri katil tipliye baktı. O da başıyla onayladı.

"Söylesene ne sıklıkla geliyosun buraya maşallah herkes tanıyo seni? dedim sırıtarak

"Burası benim"

Vay anasını beaa burası bir harika dostum.Bu seri latil tipliyle arayı iyi tutarsak sık sık gelirim ben buraya.Bu dediğime kendim bile inanmadım.Bu gıcıkla arayı nasıl iyi tutabilirdim ki.

İçkiler geldiğinde biramı bitirip ikinciyi istedim sonra üçüncüyü.

Tabi seri katil benimle ilgilenmiyo 2 saattir kucağında sağında solundaki peynirgillerle anlarsınya.

Sonra sahneye çıkıp dans etmeye başladım.Yanıma esmer bi çocuk yaklaştı dans ettik.Çocuk gittikçe daha çok yakınlaşıyodu belimde gezinen elleri rahatsız etmeye başladı sonra omzumda bir el hissettim.

"Bu günlük bu kadar yeter küçük eğlence bitti"



KADERİM'SİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin