Eve geldiğimizde kafam bir milyondu.Evde şarkı söylemeye başladım.Tabi sesi duyan annem aşağı indi.Saat 6 olmuş.Zorla sert bir kahve içirdi sonra duş kendime geldiğimde saat 12 olmuş.
İşte şimdi yandın kızım.Şimdi işin yoksa birde anne azarı dinle iki saat.
Aşağı indiğimde bizim üçlü kahve içiyodu."Gel jenni açıkla bakalım dünkü rezalet neydi."
"Hiç bişey sadece biraz fazla kaçırmışım."
"Artık yeter çok oldun sen bundan sonra ben ne dersem sözüm dinlenecek.Seni çok başı boş bıraktım."
"Bana karışamazsın ne istersem onu yaparım."
"Ben senin annenim benimle düzgün konuş"
"Konuşmazsam ne olur yoksa beni evden mi kovarsın"
"Hemen odana çık ve ben izin verene kadar dışarı çıkmak yasak."
"Sen bana KA-RI-ŞA-MAZ-SIN"
İki gündür odamdan dışarı çıkmıyorum.Telefonu mu da kapattım yemek de yemiyorum.Kapı vuruldu.
"Açmıcam kapıyı beni yalnız bırakın"
"Kuzen aç kapıyı benim"
Kapıyı açtım. "Ne oldu?"
"Valizini topla gidiyoruz."
"Nereye?"
"Memlekete"
"Was?"
Uçaktan indikten sonra 2 saat yolculuktan sonra menekeite ya da memlekate her neyse işte oraya geldik.
Burası çok değişik biryer anlamadım İstanbul dan çok farklı.
Üç katlı çok şirin bir eve geldik.Kapıyı orta yaşlı eşarplı bir kadın açtı.Herkes ayakkabısını çıkardı annem bile.Ben çıkartmadım.İçeri girdiğimizde annem dayım Ozan bile yaşlı bir kadının elini öpüp başlarına koydular.Çok değişik.
Kadın elini bana doğru uzattı bende elini sıktım "servus" dedimYaşlı kadın "Bu kız neden anneannesinin elini öpmüyo içeri de ayakkabısıyla girmiş öp kızım ben senin anneannenim"
Kadın ne diyodu hiç anlamadım
"Was"Annem "Annecim jennifer Türkçe bilmiyo"
"Seninle o Almanın yetiştirdiği çocuk bu kadar olur.Cenfer de ne biçim isim Türk ismi yok mu bu kızın?"
"Anne yine başlama Gözde ama pek hoşlanmıyo Gözde denilmesinden."
"Ozan ben çok sıkıldım gezelim mi?"
Annem"Hayır yemek yiyeceğiz.Mutfağa gelde yardım et sofrayı kurmaya."
Duymamış gibi yaptım.Ne yardım etcem yapın işte banane ben mi dedim yemek hazırlayın diye.
Mutfağa geçtik hiç görmediğim yemekler vardı.Bir kaç tanesini biliyorum.Annem yapmıştı.Tatları güzeldi.
Yemekten sonra Ozanla dışarı çıktık.Bahçede gezdik çok büyüktü."Burda bar yok mu ben çok sıkıldım."
"Tabi gidelim de başımızı belaya sok deme."
Sonra cebinden sigara paketi çıkarttı bana uzattı bende bir tane aldım.
İçki yoksa sigara içelim ne yapalım deme.