YEMEK

11 1 0
                                    

Bütün günü evde televizyon karşısında geçirdim.Biran önce New Yorku keşfetmem gerektiğini düşündüm yoksa hayat böyle geçmez.Dışardan araba sesi geldi.Oh be sonunda babam geldi bu kadar erken beklemiyodum ama çok iyi oldu.
"Hoş geldin hayatımın tek erkeği"

Babam "Hoş bulduk kızım anlaşılıyo ki bugün canın çok sıkılmış.Hazırlan Kathi ye gidiyoruz."

Neeeeee doğru mu duydum seri katil tiplinin evine mi gidiyoruz.
"Gitmek istemiyorum babacım yorgunum birazdan uyurum sen git."

Babam "Olmaz çok ısrar etti Jenni de gelsin diye."

"Ne yapcaz ki?"

"Kethi bize kendi elleriyle yemek yapcak sonra işle ilgili önemli bir mesele var onu konuşacağız"

"Bu kadın annem değil amerikalı bir kadın en fazla hazır yemekleri micro dalga da ısıtır ve ne konuşcaksanız yarın şirkette konuşun ne gerek var o kadar yol gitmeye"

"Yemek konusunda hiç bir fikrim yok ama şirkette konuşamayacağımız kadar gizli ve ciddi bir mesele bu arada evleri de çok uzakta değil"

"Lütfen zorlama gitmek istemiyorum."

Babam "İtiraz istemiyorum hazırlan bekliyorum seni"

Somurtarak odama çıktım.Üzerime jean T-shirt ikilisini geçirdim babamın yanına gittim evden çıktık.10 dk yolculuktan sonra seri katil tiplinin evine geldik.Kapıyı hizmetçileri olduğunu düşündüğüm 30 lu yaşlarda bir bayan açtı.İçeride bizi Kathi ve oğlu seri katil tipli karşıladı.Kathi'nin elini sıktım Chuck'a selam bile vermeden koltuklardan birine çöktüm.

Yemeğe geçtiğimizde babamla Kathi benim anlamadığım konulardan bahsettiler pek ilgimi çekmediği için sadece yemeğimle ilgilendim.Tabi karşımda seri katil tipli birinin bakışları altında.Yemekten sonra salonda aynı muhabbet döndü.

Kathi "Biz çalışma odasına çıkıyoruz işle ilgili halletmemiz gereken birkaç durum var sizde hadi dışarı çıkın biraz hava almış olursunuz."

Bakışlarımı babama yönelttiğimde onayladı ve beni istemediğim şeylere zorladığındaki emir verici gülümsemesini yüzüne yerleştirdi.

"Teşekkürler ben böyle iyiyim." Dedim.

Chuck "Ben çıkıyorum annecim."

Kapıdan çıktı o zaman aklıma bir fikir geldiiii.
Babama "Neyse bende çıkıyım onunla sen beni bekleme direk eve geçerim"dedim.

Tabiki onunla çıkmıycam.Kendim alemlere akıcam.Bahçe kapısından çıkarken arkamdan bir el ağzımı kapattı.Çığlık atmaya çalıştım ama sadece çalışmaydı.Ağzımı kapatan kişiyi görünce

İŞTE ŞİMDİ SERİ KATİL BENİ ÖLDÜRECEK...

KADERİM'SİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin