Uyandığımda saat 11 olmuştu.Aşağıya indim babam kahvaltı yapıyordu karşısına oturdum.
"Günaydın birtanem gece geç gelmişsiniz konuşamadık nasıl geçti."
Yaaa dün gece seri katil tipli beni arabaya bindirdiğinde eve gelirken uyuya kaldım eve gelince hayvanca dürterek uyandırması dışında güzeldi ha birde pistte eglenirken birden arabaya binmiştik
"Güzeldi banacım seri.... şey yani chuck beni kendi barına götürdü gayet güzel bir ortamdı."
Babam duyduklarıyla çok memnun oldu sırıtarak "Söylemiştim iyi anlaşcağınızı bak ne güzel bi gece geçirmişsin"
Tabi babacım o katil tiplinin bakışları altında ne kadar eglenebilirim sen düşün neyse bunu geçelim.
"Bu arada chuck 3 te seni almaya gelcek hazır ol plajda parti varmış arkadaşlarıyla da tanışırsın"
"Şimdi babacım gitmicem dicem sen kabul etmiceksin hayırlısı gideriz."
Babam başıyla onayladı.Kahvaltımı bitirdikten sonra odama çıktım.Duş aldım saçlarımı düzeltip çantama gerekli eşyaları koydum.Şimdi bikini seçme zamanı.Pembe bikinini elime aldım yeni almıştım ve hiç giymeden dolapta duruyordu tam zamanı.
Saat 3 olunca chuck aradı.Dışarı çıktığında beyaz porche içinde chuckı gördüm.
Arabanın ön koltuğuna bindim.Hiç selamlaşmamıştık hatta yol boyunca hiç konuşmadık.180 le gidiyoduk.Bu araba en fazla 180 mi basıyo seri katilcim bas biraz daha demek istesemde hiç didişcek ya da laf sokcak havamda değilim.Plaja geldiğimizde müzik sesi otoparka kadar duyuluyordu.Partileri severim.
Chuck "Burdaki kabinlerden birinde giyin ben burda bekliyorum."
Kabinlerden birine girdim pembe bikinimi giydim sandaletlerimi ayağıma geçirdikten sonra dışarı çıktım.
Chuck da şortunu giymiş tsirtünü çokarmıştı.Bu arada şuan farkettim bu çocuğun vücudu çok iyi.
Chuck beni uzun süre göz hapsine aldı.Göz göze gelince gözlerini kaçırıp yürümeye başladı.Ben de yanına yetişerek onu takip ettim.
Parti alanına geldik denizin biraz gerisinde sezlonglar müzik dans edenlerle doluydu.Hoş çocuklar vardı ama kızlar tam bir kezoydu bu ne yaaa aralarında victoria secretten fırlamış gibiydim.Yani bikinim demek istiyorum.
Genelden daha zengin ve playboy tipli erkeklerin güzel bir kızın olduğu gruba doğru ilerlemeye başladık.
Sarışın yeşil gözlü çocuk "chuk abicim unuttun sandık nerelerdesin iki üç gündür ortalarda yoksun bu seksi barbie de kim?"
Tuttum seni playboy en azından chuck gibi küçük demedi seksiiii...dedi
Chuck "Annemin yeni ortağının kızı Gözdeee" dedi bastırarak.
Gıcık olduğumu daha ilk günden anlamıştı hemen araya girerek "Jennifer" dedim.
Chuck "Almanyadan yeni geldi birkaç gündür buraları gezdiriyordum o yüzden size katılamadım"
Kumral kız "Aşkım seni çok özledim telefonlarımı da açmadın"
Sarışın playboy "Ben daniel kısaca dani diyebilirsin kumral kızı göstererek bu da angelina chuckın sevgilisi"
Kafamı salladım memnum oldum anlamı da.
Esmer bir çocuk "Bende chris" dedi.
Sonra çantamı şezlonglardan birine koyup bara geçtik.Herkes içkilerini içerken tabi ben yine biramı yudumluyorum
Daniel "Jenni sevgilin varmı?"
"Var ama sevgili gibi degiliz daha çok yakın arkadaş diyebiliriz"
"Nasıl yani?" dedi chris.
Chuck da ilgiyle bizi dinliyodu.
"Yani nasıl anlatsam benden büyük bile olsa biz beraber büyüdük ailelerimiz yakın olduğu için hep yanyanaydık tatillerde bile."
Daniel "Bizimki biraz zorunlu ilişki diyorsun yani seksi barbie"
"Yanii ama onu çok seviyorum çok iyi bir insan"
Chuck pis pis sırıtarak "Çok sevdiğin için mi sevgilini en yakın arkadaşıyla aldattın hemde ikisi de ünlü futbolcu"
Ama bu nerden biliyodu ki basına yansımamıştı.Bu konuyu tek bilen sarah dı ve o da chuckı tanımıyo bile.
"Bu seni ilgilendirmez.Ona bakarsan senin de sevgilin varmış ama dün üç tane kaşarla anlarsınya" dedim göz kırparak.
Angelina chucka sinirle baktı ve yanımızdan ayrıldı.Chuck da bana işaret parmağını göstererek
"Sana bunun hesabını sorcam " dedi.GittiAllah allah neyin hesabıymış en fazla öldürür ne de olsa seri katil.
Yanımdaki 2 playboyla sezlonglara geçtik.Neden sürekli benim vücuduma bakıyolar anlamıyorum.Özellikle dani.
Chuck yanımıza geldi.Bana sinirli bir bakış atıp yanımdaki boş şezlonga yattı.
"Ben yüzmeye gidiyorum "dedim. Kimseden ses çıkmadı.Denize girince öyle bi serinledimki neden daha önce girmedim diye kendime sövdüm.
Chuckın yanına gittiğimde
"İki saattir telefonun çalıyo beynimi s.kti ya cevap ver ya da kapat."
"Emredersiniz çağırsaydın ya sanırsın 2 saatlik yoldayım"
Arayanın kim olduğuna baktığımda Bastian olduğunu gördüm ve gülümsedim.
"Alo aşkımm bende seni çok özledim plajdayım evet o kadının oğlu da var ... hemen gel özletme öptüm"
Almanca konuştuğum için bana mal mal bakıyolardı.Bende onları umursamadan gidip kendime içki aldım.
Üzerimi çıkarıp otoparka gittim.Seri katil tipli beni araba da bekliyodu.Eve geldiğimizde
"Güzel bir gündü teşekkür ederim"dedim.
"Sevgilimle aramı bozdun ama önemli değil senin seksi vücudunu görmek için degerdi."