TÜRKİYE

10 2 0
                                    

"Biz babanla ayrılmaya karar verdik"

"Neee... ne diyosun anne sen şaka mı şakaysa hiç komik değ.."

"Şaka felan değil AYRILIYORUZ" dedi babam ciddi bir sesle.
Birbirlerine nefretle bakıyorlardı.Ne zamandır böyle bir durum vardı ya da ben neden hiç farketmedim.Daha doğrusu farkedemedim yüzlerini gördüğüm mü vardı da.

Annem "Duydun işte yarın mahkememiz var sonra seninle ben Türkiye'ye taşınıyoruz."

"Mahkeme yarın ve benim şimdi mi haberim oluyo bu durumdan.Bi bir dakika Türkiye mi dedin ben hiçbir yere gelmiyorum."
"Geliyosun benimle. Arkadaşlarınla vedalaş eşyalarını hazırlamaya başla.İtiraz istemiyorum."
Hemen odama çıktım duyduklarıma hala inanamıyorum.Bu kadar kolay mı.
Biz boşanıyoruz ha bide Türkiye'ye gidiyoruz.Ben hayatımda Türkiye'ye hiç gitmedim Türkçe de bilmiyorum.İngilizce konuşmaktan da nefret ederim.
Gözlerim dolmaya başlayınca kafamı yastığıma gömdüm.

Yok olmuyo uyuyamıyorum saat daha 4 başım çatlıyo.Lütfen bu yaşadıklarım bi kabus olsun ve ben biran önce uyanıyım.
Balkona çıktım yağmur yağıyo.Sırılsıklam olana kadar balkonda oturdum.Sonra duşa girdim ve okula gitmek için hazırlandım.Saat daha 5 ama ben duramıyorum . Gidip misafir odasında uyuyan babamı uyandırdım.
"Kızım saat daha 5 okula gitmeden söylersin ne söyliceksen"

"Of baba beni bi kere de başından atma konuşcaklarım önemli"

Yataktan doğruldu "Seni dinliyorum"

"Boşanmak zorun da mısınız?"

"Kızım sana belli etmemeye çalıştık ama olmuyo ikimiz de mutsuzuz."

"Ama ikinizde birbirinize aşıksınız."

"Aşk ...ah.... aşk işte o bitti artık"

"Tamam boşanın zaten yüzünüzü gördüğüm yok farketmez.Peki Türkiye'ye gitmek zorunda mıyız?
Ben gitmesem olmaz mı ben seni çok özlerim ama nasıl görüşcez Sarah, Bastian ben onları çok özlerim."

"Burda kalsanız bile ben de New Yorka gidicem.İstediğin zaman benim yanımda kalabilirsin.Sadece ben işlerimi düzene sokana kadar annenle kalırsın ondan sonra istesende seni bırakmam.Şimdi biraz mecburiyetten seni annene bırakıyorum.Büyük bi şirketle ortaklık kurcam."

"Off ben Türkiye'ye gitmem."

"Bunu annenle konuş ben işlerimi düzene sokana kadar burda kalması için ikna et tabi edebilirsen.Şansın yok ama bir dene istersen."

...................1 HAFTA SONRA............

"Anne ben gelmek zorunda mıydım?"

Kitabından başını kaldırdı "Geldik artık bu soruyu yüzüncü soruşun ve yüzüncü defa EVET ZO-RUN-DA-SIN"

Kulaklığımı taktım.Herşey güzel olacak.Herşey güzel olacak.Herşey güzel olacak.Herşey güzel olacak.Herşey güzel olacak.Herşey güzel olacak.Herşey güzel olacak.

Sonunda uçaktan indik valizlerimizi aldık ve sonunda dışardayız

MERHABA TÜRKİYE BANA İYİ DAVRAN.......

KADERİM'SİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin