Sedla jsem si spolu s Kelly a Dylanem na skalku, která byla u vody. Seděli jsme tam jen tak my tři, dívali se na vodu a pily svoje drinky, které jsme si objednali. Na vodní hladině se odrážel měsíc. Bylo to tak krásné. Mám hrozně ráda noci sedící u vody s měsícem nad hlavou a se svými přáteli. Položila jsem se na záda, na skalku a zadívala se na měsíc. Stejně je na něm něco zvláštního. Natáhla jsem ruku nahoru a prstem se „dotkla" měsíce. Teda aspoň z mého pohledu vypadalo, že se ho dotýkám. Nakonec jsem dala ruku dolů a uslyšela svoji písničku kterou sem měla hrozně ráda. Začali ji hrát kousek od nás, kde se konala ta párty. Shawn Mendes Stitches. Položila jsem drink vedle sebe a vstala. Vzala jsem Kelly, vytáhla ji za sebou nahoru a mezitím co hrála tahle skvělá písnička od Shawna, tancovali jsme. Občas jsem zahlédla Dylana jak se na nás dívá. Odtáhla jsem se od Kell jelikož jsme tancovali u sebe a vzala i Dylana za ruku. Když se vyhoupl na nohy tak jako já a Kelly předtím, za ruku jsem ho pořád držel a začala jsem s ním tancovat.
Dylan naštěstí neprotestoval a začal spolu se mnou tancovat. Hudba hrála docela dost nahlas, takže jsem slyšela každé slovo co Shawn zazpíval. Najednou jsem se otočila pod Dylanovou rukou.
Když jsem se otočila znovu, po druhé pod jeho rukou padla jsem mu do náruče. On mě objal a začal se se mnou pohybovat do rytmu hudby, objala jsem ho též. Mít takové kamarády je dar.
Odtáhla jsem se od něho se smíchem a začala tancovat mezi nimi a Kelly. Tancovali jsme všichni u sebe do rytmu hudby. Občas jsme si i zaskákali. Když se blížil konec písničky, dala jsem oběma ruku kolem ramen a přitáhla si je k sobě. Zasmáli jsme se nejspíš sami sobě, vlastně, popravdě ani jsem nevěděla, čemu se smějeme. Když skončila písnička a začali hrát další, odtáhli jsme se od sebe a já udělal od nich pár krůčků, natáhla jsem se pro svůj drink. Když jsem ho držela pevně v ruce, otočila jsem se k nim, udělala kroky zpět a dala ruku kolem ramen Kelly jelikož, Dylan zase seděl. Upíjela jsem ze své sklenky a pohybovala se pomalu do rytmu další hudby. Přitom všem jsem se dívala na měsíc.
-*-
Na skalce jsme seděli nejspíš hodinu. Vzala jsem všem sklenky co jsme měli v nich drink svůj, vstala jsem a odnesla to k barmanovi na pult. Když se na mě podíval, jak to tam pokládám, usmála jsem se, on mi úsměv oplatil a já odešla zpět k těm dvoum. Když jsem k nim přišla už nebyli na skalce ale kousek od ni.
„Tak co půjdeme do vody?" zeptala se mě Kelly když jsem k nim dorazila. Pokrčila jsem rameny a zadívala se na vodu. Mohli bychom. Pomyslela jsem si a po chvilce vyslovila.
„Mohli bychom" uchechtla jsem se a ještě dodala „jen si zajdu pro prkno"
Kývla jsem s úsměvem, otočila se a odešla ke svému autu ve kterém jsem měla svoje prkno. Vak jsem nechala na zadní sedačce v autě. Nebyl problém to tam nechat, jelikož zde se nekrade. Naštěstí a to je co říct.
Vrátila jsem se spolu s prknem a jen v plavkách k nim. Kelly už tam stála s prknem nejspíš si pro prkno došla, když jsem byla u auta. Dylan u ni ale nebyl. Když jsem ke Kelly přišla, prkno jsem píchla do písku, jednou rukou ho držela a podívala se kolem sebe. Támhle je.! Zrovna k nám přicházel se svým prknem. Nejspíš si byl pro něj taky. Byl i převlečený. Měl na sobě jenom kraťasy nejspíš do vody.
„Máš nové prkno?" Zeptala jsem se ho, když přišel až k nám a prkno také zapíchl do písku. Prohlédl si ho a podíval se mě.
„Ne je to moje prkno." Řekl a já si pro jistotu prohlédla pořádně jeho prkno. Bylo bílý a přes celý střed prkna byl černý, dlouhý blesk. Jo bylo to jeho.
„Jo promiň v té tmě to nejde moc vidět." Uchechtla jsem se a prohlédla si Kelly prkno. Její prkno bylo červeno - žluto - oranžové. Ty tři barvy byly namíchané do sebe. Přes den to prkno vypadalo krásně, jako západ slunce. Moje prkno bylo modré jako hladina vody. Do toho jsem tam měla pár zakreslených znaků.
Poté co jsme se všichni rozhodli jít do vody, vzala jsem prkno a běžela k vodě. Vlny takhle večer byly suprové ale nebylo jich tolik. Proto jsme si dávali závody kdo dřív chytne první vlnu. Na noze už jsem měla pásku se šňůrkou, takže jsem rovnou mohla ve vodě skočit na prkno, což jsem taky udělala. Lehla jsem si na prkně na břicho a rukama pádlovala daleko od břehu.
Když jsem byla dostatečně daleko, přestala jsem rukama pádlovat a sedla si obkročmo na prkno. Podívala jsem se za sebe kde se ke mně připojila Kelly a zanedlouho i Dylan. Usmála jsem se podívala se před sebe a čekala na vlnu. Nikdo z nás nemluvil, jelikož vždy když jsme byli ve vodě takhle vedle sebe všicci tři, dívali jsme se jen před sebe a čekali na vlnu. Z dálky jsem něco uviděla, nebyla jsme si jistá jestli je to vlna a tak proto jsem chtěla ještě chvíli počkat, ale v tom vedle mě proplul Dylan na svém prkně, ležící. Pádloval si to nejspíš za tou vlnou. A taky že jo! Byla to vlna. Pobaveně jsem lehce bouchla do prkna že tam je Dylan a ne já. S Kelly jsme se na sebe podívali, uchechtli se obě a podívali se zpět před sebe kde byl Dylan v akci. Zanedlouho jsme ho ztratila. Neviděla jsem ho. V té tmě to taky ani nebylo možné. Podívala jsem se na Kelly a znovu před sebe, ta vlna tu projela přesně tak jak se tu objevila. Nepoškozená. Když to musím říct tímhle slovem.
Uběhly necelé dvě minuty od mizící se vlny a Dylan si to pěkně pádloval k nám. Žádná reakce na to nevěděla jsem, jestli stihl tu vlnu, jestli ji zvládl nebo neuspěl.
„Příště to dám." Zasmál se a prohrábl si svoje mokré vlasy. S Kelly jsme se na sebe podívali, plácli si že to nedokázal a znovu se na něj podívali jak se zastavil spolu s prknem před námi.
„Věděla jsem to" zasmála jsem se. Nebyla to pravda že jsem to věděla ale tušila jsem, no spíš mu přála ať to nedá. Najednou jsem zahlédla vlnu, teda.. pořádně jsem se radši podívala a ano byla to vlna. Kelly zatím říkala něco Dylanovi, takže tohle byla moje příležitost. Musím se chytit příležitosti.
Proto jsem si lehla na břicho na prkně a začala pádlovat směrem k té vlně. Pořádně jsem se nadechla několikrát se pod menší vlnu potopila i s prknem, samozřejmě že jsem se ho pevně držela, abych nesklouzla. Už jsem se k té vlně blížila. Znovu jsem se potopila pod menší vlnu, když v tom se přede mnou objevila TA vlna, na kterou jsem čekala. Na kterou jsem dnešní večer čekala! ..
Tak další kapitola zde! :) Snad se bude líbit.
Omlouvám se ale Thomase jsem přejmenovala na Dylana. Jelikož jsem celý den zaměstnaná a dělám něco o Dylanovi takže jsem to jméno psala už rovnou. Proto mě napadlo že bude lepší ho tu přejmenovat. Snad vám to nevadí :)
Jinak budu ráda za váš názor. Vždy to potěší. :)
ČTEŠ
The Life Of a Surfer
AventuraMůj sen byl vždy být profesionální surfařka. Už od malička surfuju a věnuju se tomu na plno. Mé jméno je Amber Portet. Devatenáctiletá dívka, surfařka se svým snem. Chceš znát můj příběh..?