Škola volá, školní dveře se otevírají a já opět těmi dveřmi budu každý den procházet dokud neodjedu do Ameriky. Samozřejmě jsem byla už v ředitelně, všechno jsme tam probrali a díky tomu že mám dobré výsledky mě bez problému pustí. I když se chvilkama dotyčný za ředitelským stolem netvářil moc nadšeně. Nakonec jsem z té místnosti odešla a zapojila se k ostatním studentům. Tohle je můj poslední rok. Sama doufám v to že závěrečky udělám aniž bych musela přestat se surfováním. Do teď to šlo, snad to půjde i tak nadále.
"Tak co povolili ti to nebo ne?" zeptala se mě Kelly hned jak jsem si za ni sedla o matematiku. Na její otázku jsem jen s úsměvem kývla a otevřela si učebnici matematiky a sešit. Nejsem žádný šprt, ale mám dobrý výsledky a hlavně jsem se chtěla podívat co budeme dneska probírat. Kelly se otočila zpátky a podívala se do předu na přicházející učitelku. Ano na matematiku máme učitelku. Má dlouhé, rovné, hnědé vlasy až nad zadek. Její oči jsou oceánově modré a její hubená postava. Dokonalá. Když sem ji poprvé viděla, vlastně omylem do ni narazila, spletla jsem si ji se studentem. Ona tak vypadá. Napsala nám nějaký příklad na tabuli a otočila se k nám. Vysvětlila nám že tohle je jednoduchý příklad ale ti co budou dělat závěrečky z matematiky, tam pro ně budou ještě těžší. Ano půlce třídy dělal problém tento příklad vypočítat. Což jsem nechápala bylo to tak primitivní.
Naštěstí já nehodlám dělat závěrečky z matematiky. Já hodlám dělat z angličtiny, z francouzštiny a samozřejmě dělám z cestovního ruchu. Ano, jsem na střední škole cestovního ruchu.
Koukala jsem na učitelku, která vyprávěla něco o záverečkách těm co chtějí dělat z matematiky. Jelikož já to nebyla, nějak jsem ji neposlouchala. Přemýšlela jsem o tom proč jsem si nevybrala jinou školu. Ano jelikož od mala surfuju, chtěla jsem jít na cestovní ruch protože ráda cestuju a hlavně bych mohla v jiných státech učit surfování. Což můžu. Až skončí tenhle velký závod půjdu si dělat kurz na surfaření abych mohla jiný děti učit. Což je i můj sen. Teď samozřejmě můžu taky ale nemám na to papír. Dostala jsem se zpět k tomu co bych asi dělala kdybych šla na nějakou jinou školu, vlastně kdybych šla na obchodní neměla bych čas na surfaření a to se mi rozhodně nelíbí. Díky vystudovanému cestovnímu ruchu budu moct surfovat. Čeká mě ještě hodně práce abych se dostala tam kam chci.
Celou hodinu matematiky jsme probírali závěrečky. Je nás ve třídě třicet a jen pět lidí chce dělat z matematiky závěrečku. Proč si je nezavolá po hodině nebo tak, docela ráda bych se něco naučila ale dnes jaksi ne. Konečně skončila hodina, vzala jsem svoji tašku přes rameno, do ruky učebnici se sešitem a s tužkou a vyrazila jsem s Kelly ze třídy.
"Nevím proč to neřeší po hodině, nic jsme zas dneska nedělali" řekla jsem Kelly když jsme šli po chodbě a ona mi na to kývla. No ano mám přece pravdu.
"Jo to je pravda taky to nechápu." odpověděla mi a samozřejmě souhlasila se mnou. Jelikož naše skříňky byli až za ředitelnou, měli jsme to do třídy ze které jsme teď vycházeli docela daleko. Dveře od ředitelny se otevřeli a z nich vyšel nějaký kluk, nejspíš nový jelikož jsem ho v této škole ještě neviděla. Kousla jsem se do rtu a celého si ho prohlédla. Jenže když jsme zjistila že se na mě podíval, otočila jsem rychle hlavu ke Kelly a dělala že si s Kelly o něčem podívám. Tohle nemám ráda, když mě někdo přistihne jak ho pozoruji nebo si ho prohlížím.
"No nekecej" hraně jsem se zasmála, aby ten kluk uvěřil že se určitě o něčem bavíme, doufala jsem že Kelly bude hrát se mnou, ale jaksi mě nepochopila, a tak se na mě s nechápavým výrazem podívala a povytáhla obočí. "Co to tu meleš.?" zasmála se a zavrtěla nad tím hlavou. Chtěla jsem ji něco říct ale v tom jsem, aniž bych chtěla couvla. Někdo kdo mě vrazil. "Hej, neumíš..?!" Po druhém slově jsem zvedla hlavu a podívala se na dotyčného..najednou jako bych ztratila řeč, prostě z mých úst nic nevycházelo a moje otázka, byla nedokončená.
"Promiň příště budu dávat lepší pozor." řekl mi a s posledním slovem mě obešel a šel dál. Byl to ten nový kluk, teda nejspíš nový. Jelikož jsem ho tu nikdy neviděla byl nový.
Nechápavým výrazem jsem se za ním podívala a pak zpět na Kelly. To by nebylo ona kdyby něco neřekla.
ČTEŠ
The Life Of a Surfer
PertualanganMůj sen byl vždy být profesionální surfařka. Už od malička surfuju a věnuju se tomu na plno. Mé jméno je Amber Portet. Devatenáctiletá dívka, surfařka se svým snem. Chceš znát můj příběh..?